• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #111958  autor: piotr2802
 07 paź 2006, 11:28
To że Orange nie uznał mojej reklamacji to chyba zrozumiałe - przecież oni nie mogą się przyznać do błędu. Zawsze klient płaci - nawet za ich błędy techniczne.

 #111959  autor: tomico
 07 paź 2006, 11:30
piotr2802 pisze:To że Orange nie uznał mojej reklamacji to chyba zrozumiałe - przecież oni nie mogą się przyznać do błędu. Zawsze klient płaci - nawet za ich błędy techniczne.
Byłes w salonie składać reklamacje?? Bo z tego co wiem to oni muszą przyjąć reklamacje a jak ktoś ci mówił że nie przyjmie to łamie chyba prawo. Pozatym jeśli chodzi o reklamacje to w orange jest lepiej bo np. w plusie operator ma zawsze racje i rzadko da się coś rozpatrzyć pozytywnie.

 #111963  autor: przemek910
 07 paź 2006, 11:33
w plusie operator ma zawsze racje i rzadko da się coś rozpatrzyć pozytywnie.
_________________
Taaak? :o coś takiego... Przykład reklamacji rozpatrzonej pozytywnie.. http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=8943

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #111966  autor: tomico
 07 paź 2006, 11:34
Dobra dobra wiadomo ze plus wszystkich reklamacji nie odrzuca, ale ogolnie to ciężko coś tam wywalczyć.

 #111968  autor: Cubus1981
 07 paź 2006, 11:43
tomico pisze: Pozatym jeśli chodzi o reklamacje to w orange jest lepiej bo np. w plusie operator ma zawsze racje i rzadko da się coś rozpatrzyć pozytywnie.
Masz 100% racji. Miałem styczność z reklamacjami w Plusie i jest to katastrofa ! ! ! Rozwiązalem umowe zawartą na czas określony w momencie gdy operator zmienił regulamin. Straszono mnie karami, próbowano wymuszać zapłate należnej kwoty (kara + odsetki). Jednym słowem Plus ma monopol na racje. Teraz czekam na uprawomocnienie się wyroków sądu dotyczących praktyk Plusa o czym mozna przeczytać w tej wiadomości
http://www.telepolis.pl/news.php?id=6455

Proponuje udać się do salu Orange z napisaną reklamacją w dwóch egzemplarzach i złożenie jej.

7663V5M: T8100, 2GB RAM, 160GB 5400rpm HD, 14.1in 1440x900 LCD, 128MB nVIDIA Quadro NVS 140M, CDRW/DVDRW, Intel 802.11agn wireless, Bluetooth, Modem, 1Gb Ethernet, UltraNav, Secure chip, 6c Li-Ion, XP Prof. ENG

 #111970  autor: tomico
 07 paź 2006, 11:46
Dokładnie Cubus, pozatym dodam że operator ma na rozpatrzenie reklamacji 14 albo 30 dni( nie pamietam dokladnie), jeśli do tego czasu nie odpowie na reklamacje uznaje się że jest ona rozpatrzona na korzyść klienta.

 #112049  autor: PeGaS
 07 paź 2006, 14:58
Chłopaki dobrze mówią. Złóż pisemną reklamację w POS. Poproś aby pracownik pokwitował Ci złożenie, z pieczątką salonu, datą i czytelnym podpisem. Sam załatwiałem takie rzeczy. W 90% przypadków jest to wina abonenta, który ma coś poprzestawiane w telefonie, albo podkrada mu go 9 letnia córka. Pozostałe 10% to pomyłki systemu u operatora. Ostatnio sam miałem taką sprawę, że klient podpisujący umowę na BE w wersji premium (99zł NETTO) dostał rachunek na coś około 2,5tys. Miał naliczane połączenia tak jakby łączył się po CSD... :lol: Bywa. Opłatę oczywiście cofnięto. W Twoim przypadku też sądzę, że może być tego typu problem. Tylko, jedna rzecz. Jak wygadujesz w POS, że Orange oszukuje na fakturach i masz pretensje o to do wszystkich pracowników, to nie dziw się, że Ci ludzie stają okoniem...

BTW: Przytoczona powyżej sytuacja była załatwiona w 100% przez telefon. Bez ani jednego papierka... da się.

http://kochajzycie.pl

 #112063  autor: D@rio
 07 paź 2006, 15:31
Kolego, a czy Ty przypadkiem nie masz SonyErcisson'a i skonfiruowanego w Nim konta obsługi poczty e-mail? Jeśli tak, to to jest właśnie powodem...

Obrazek

 #112065  autor: D@rio
 07 paź 2006, 15:35
tomico pisze:w plusie operator ma zawsze racje i rzadko da się coś rozpatrzyć pozytywnie.
no dobra, dobra ;) jak siię im twardo udowodni to potrafią się przyznać do błędu. Pozatym, w rachunkach akurat żadko się mylą..

UPDATE:

aaa...masz Nokię 6610i. Przepraszam, nie doczytałem. To faktycznie, dziwna sprawa. Hmm...a moze masz jakąś aplikację w JAVIE wgraną która łączy się z internetem? Może w tej operze coś grzebałeś?...

Obrazek

 #112066  autor: Irek
 07 paź 2006, 15:36
D@rio pisze:Kolego, a czy Ty przypadkiem nie masz SonyErcisson'a i skonfiruowanego w Nim konta obsługi poczty e-mail? Jeśli tak, to to jest właśnie powodem...
Czytaj kilka postów wyżej.On ma Nokie, już się nad tym zastanwaialismy dzisiaj z rana. :wink:

Edit: byłeś szybszy o minutę. :-D

"And one more thing..."

 #112070  autor: przemek910
 07 paź 2006, 15:41
Dario ale w Operze Mini nie ma co grzebać nie da się tam ustawić samoistnego łączenia z wapem...

 #112076  autor: D@rio
 07 paź 2006, 15:46
nie wiem jak jest w "Mini". Pełna wersja Opery ma tam różne bajery i można sobie trochę poprzestawiać ;)

Udate:

No to może ma jakiś komunikator w JAVie zainstalowany który co jakiś czas się np. łączy i sprawdza sobie coś tam...

Obrazek

 #112077  autor: przemek910
 07 paź 2006, 15:51
Tak, od 12 do 14.50 mam 62 połączenia z WAP. Większość to połączenia typu "WAP" a ok .10 to połączenia "wap.idea.pl"
Następnie od 17.00 do 18.40 same połączenia WAP.

Wygląda to bardzo dziwnie - przecież musiałbym co 2 minuty wchodzić i wychodzić z WAP.
No to może ma jakiś komunikator w JAVie zainstalowany który co jakiś czas się np. łączy i sprawdza sobie coś tam...
_________________
No ale tak na logikę biorąc to sprawdzał by co np. 2 godziny i nie trwało by to raz 2,5h a drugim razem tylko 1,5h...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #112079  autor: D@rio
 07 paź 2006, 15:54
hmm....może soft telefonu?? Już się głowię i głowię i nie mogę wymyślić. Ale, właśnie ostatnie co sądzę to iż jest to błąd ze strony systemu bilingowego Orange.

Obrazek

 #112088  autor: potargany
 07 paź 2006, 16:34
tylko zawsze myla sie na niekorzysc klienta

Pieniądze to nie wszystko ...

 #112095  autor: PeGaS
 07 paź 2006, 17:02
To też nie prawda. Pomyłki zdarzają się w obie strony... Po prostu błędy na których klient wychodzi na plus nie są tak rozdmuchiwane.

http://kochajzycie.pl

 #112098  autor: piotr2802
 07 paź 2006, 17:08
Oczywiście że sprawę natychmiast skierowałem do reklamacji w BOK. Za kilka dni uprzejma Pani z Bok zadzwoniła do mnie i powiedziała że dział techniczny Orange sprawdził te połączenia i były to połączenia na www. Oczywiście tym sposobem Orange nie uznało mojej reklamacji.
Ciekaw jestem jakie to strony są, bo wtedy wiedziałbym w 100 % po czyjeje stronie jest racja. Można się dowiedzieć w Orange jakie to były strony www ? Jest taka możliwość techniczna ?

 #112099  autor: PeGaS
 07 paź 2006, 17:12
A nie ma w Operze czegoś takiego jak historia...?
Lecę po najmniejszej linii oporu 8)

http://kochajzycie.pl

 #112103  autor: piotr2802
 07 paź 2006, 17:24
To jest mini Opera i oczywiście jest to jakiś trop :wink:

 #112108  autor: przemek910
 07 paź 2006, 17:35
jest, o ile się jej nie wyczyściło :)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...