Dalej podtrzymuje, ze jestescie z Play, a poprzednicy to kolejna zmiana

, albo osoby, ktore nie pomagaja osobą, które zostały oszukane. Bo przecież Play uznał usterkę i przyją drugą reklamację
Nikt nie bronił by tak zazarcie absurdalnego opisu aktywacji usługi jak niedoinformowani lub pracownicy Play.
Dobrze podejdzmy do tematu bardziej konstruktywnie. Moi poprzednicy cały czas powoluja sie na regulamin i na to, ze opis to kwestia interpretacji. To co daje uslugodawca nie moze byc kwestia interpretacji, a faktem.
Nie wiem czemu się tak upieracie, że opis usługi jest dobry skoro Play przyjal druga reklamację
Nie zgadzam się, że regulamin jest czymś nadrzędnym. Całość powinna być zgodna i jasna dla Kowalskiego. Fajnie, że koczujecie po nocach na forach i czytacie to wszystko. Pewnie to Wam pozwala uchronić się przed takimi haczkami operatora. Ja taka nie jestem, poświęcam czas na inne rzeczy. Dla takich jak ja powinno to być proste i jasne, a nie tylko czyhać, żeby oskubać abonamenta.
Powtorze to jeszcze raz dla osob, ktore naciely sie tak jak ja. Play uznal reklamacje co do kwesti rozbieznosci pomiedzy regulaminem, a tym co spotykamy na stronie. Także śmiało można rekalmować.
Opis uslugi ma sie nijak do tego co jest w regulaminie. I w tej kwestii zaproponowano ugodę. 3 x -20zl co miesiac. Ale nie przyjelal poniewaz nie bede placic za bledy operatora.
Wytlumacze to moze prosciej dla moich poprzednikow. To tak jakby kupic buty z metka wodootporne, a na stronie producenta maja regulamin: "Buty naszej firmy mozna uzywac tylko w terenie suchym".
Po ftóre nie akceptowałam takiego regulaminu podczas aktywacji usługi. Dodatkowo Play nie był wstanie odpowiedzieć dlaczego mam płacić za rozbieżności w ich usługach.
Zapraszam do lektury:
http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/now ... UOKiK.html
[2012-07-11 09:03:27] Łukasz Weps: bardzo podobny przypadek, co innego na stronie i w hasłach reklamowych, a co innego w regulaminie. Skończyło się kara.
[ Dodano: 2012-07-13, 20:33 ]
Aha, a co najbardziej mnie zdziwiło, że w ciągu kilku minut od założenia tego tematu było tyle osób, które wyciągnęły od razu punkt 12 regulaminu. Cholinder mi zajęło około 30 min zanim się tego doczytałam w tym drobnym maczku

:):):). A tu chop siup kilka osób z puntkem 12 regulaminu.
A tu jest pies pogrzebany, że jest rozbieżność pomiędzy regulaminem, a oferowaną usługą.
Druga sprawa, że użytkownikowi nie jest przedstawiany regulamin podczas aktywacji i nie podpisuje go na piśmie.
Skąd mam wiedzieć, że nie jest modyfikowany Podpisany regulamin powinnam mieć ja i operator w chwili zawarcia umowy kupna usługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DLATEGO OPERATOR UZNAŁ REKLAMACJĘ
[ Dodano: 2012-07-13, 20:39 ]
Kolejna ciekawą rzeczą jest to, że temat mojego postu został zmieniony z;
"internet w telefonie - oszustwo"
na
"internet w telefonie - problem"
Hehe można sobie sprawdzić wpisując w googlach, które taki temat już zaindeksowało:):) łoł.
Ciekawa gra się zaczyna.