• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #566805  autor: remus77
 10 lip 2012, 23:43
joasia_23, Karlos20 cisza!
Nie będę się ustosunkowywał merytorycznie do powyższej dyskusji, bo Autorka tematu raczej nie da się przekonać do innych racji, chciałem tylko nieśmiało Panią prosić o zmianę tonu wypowiedzi.
Żadne zdenerwowanie nie usprawiedliwia reprezentowanego przez Panią typu zachowań. Bardzo przepraszam, ale "cisza" może mówić Pani do dzieci np. w przedszkolu lub w domu a nie do pełnoletnich członków forum. Niegrzeczne to i drażnić może.

Powodzenia życzę w dochodzeniu swoich praw.

Ave!

 #566843  autor: thonka
 11 lip 2012, 08:48
charmss, to zadne oszustwo. jakby mieli Tobie wypisac caly regulamin na stronie to bys narzekala, ze nie wiesz co jest istotne a co nie...

nie wiem od kiedy korzystasz z uslug dodatkowych w abonamencie u jakiegokolwiek operatora, ale w zdecydowanej wiekszosci przypadkow (jak nie w 100%) u WSZYSTKICH operatorow w Polsce wszelakie pakiety dodatkowo platne sa rozliczane proporcjonalnie do konca okresu rozliczeniowego.

a to, ze opis jest zwiezly. to jak reklama. ma zacheca jedynie do aktywacji, ale to w twoim interesie jest znac regulamin, ktory dany pakiet reguluje. jakby wszyscy podchodzili do sprawy jak Ty, to na stronach operatorow nie byloby zadnych pakietow, a tylko suche regulaminy i pewnie nawet bys nie wiedziala, ze taki pakiet istnieje...

uznana reklamacja to tylko i wylacznie dobra wola Play, ktore wiekszosci nieslusznie "niezadowolonych" oferuje "costam", byle dali im spokoj.

i nie obrazaj sie na ludzi, ze ktos Tobie nie pomaga, bo niestety tak stanowi regulamin uslugi, z ktorym powinnas sie zapoznac przed jej aktywacja, a wykrecanie sie pokretnie "ze tak nie bylo napisane" jest lekko mowiac niepowazne...
a jezeli uwazasz, ze cena 35zl to za duzo zmien taryfe na nowsza, gdzie pakiety internetowe po ich wykorzystaniu nie sa dodatkowo platne...

i tylko na koniec wycinek z regulaminu swiadczenia uslug telekomunikacyjnych, ktory powinnas przed podpisaniem umowy przeczytac, a ktorego przeczytanie i zapoznanie sie z nim poswiadczylas swoim podpisem na umowie. cyt.:
Kod: Zaznacz cały
§ 2. Definicje
22. Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych [Regulamin] - niniejszy dokument.

25. Umowa – umowa o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zawarta
pomiędzy Operatorem a Abonentem, której integralną część stanowią:
Regulamin, Cennik oraz promocyjne warunki związane ze świadczeniem Usług telekomunikacyjnych oraz usług, z których korzysta Abonent, określone w szczególności w warunkach Oferty Promocyjnej.

26. Usługa Telekomunikacyjna – usługa w rozumieniu Prawa telekomunikacyjnego świadczona Abonentowi przez Operatora.

§ 8. Zakres Usług

4. Usługi Telekomunikacyjne i inne usługi świadczone na podstawie Umowy przez Operatora wraz z opłatami określa Cennik lub Umowa.

6. Operator zastrzega sobie możliwość ustanowienia szczególnych warunków Ofert Promocyjnych w przypadkach, w których specyfika oferty wymaga odrębnego uregulowania.
pakiety internet w telefonie sa niestety uslugami uregulowanymi w sposob szczegolny swiadczonymi na podstawie umowy (par. 8, pkt 4), a jak czytamy wczesniej w par. 2, umowa to rowniez uslugi promocyjne i choc usluga internet w telefonie nie jest promocyjna, to stosuje sie do niej osobny regulamin, bo kazda usluga nieuregulowana w cenniku musi go posiadac.

a jak bardzo chcesz isc sie klocic o prawidlowo naliczone 6zl w sadzie - idz. droga wolna. jak nie masz na co wydawac 100zl za zalozenie sprawy...
Ostatnio zmieniony 11 lip 2012, 09:30 przez thonka, łącznie zmieniany 2 razy.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #566847  autor: KA
 11 lip 2012, 09:05
U Pani Oszukanej kłania się czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym. Wszyscy ci, których tu atakujesz chcieli Ci pomóc i wyjaśnić, ale - widać szkoda czasu. Są inni, którym warto ten czas i wiedzę poświęcić.

 #566853  autor: thonka
 11 lip 2012, 09:34
charmss pisze:Proszę więcej nie pisać bo jesteście ewidentnie z Play. Komu by się chciało siedzieć o 23 i odpisywać :) co 15 sec.
heh... czesto pisuje tu i o 3 czy 4 w nocy, to znaczy, ze naslal mnie ktorys operator? ;) naprawde radze ochlonac, przeczytac regulamin swiadczenia danej uslugi i na przyszlosc pamietac o takich niuansach, bo w swiecie abonamentowym proporcjonalne rozliczanie pakietow to nic nowego, a zaslanianie sie nieznajomoscia ew. regulaminu to jak z nieznajomoscia obowiazujacego prawa - jego nieznajomosc zawsze szkodzi...
charmss pisze: Nie podpisywałam regulaminu podczas aktywacji usługi haaa.
heh... widze ciezki przypadek. jakbys musiala to zrobic na kazda dodatkowa usluge z osobna to bys dopiero narzekala jakby sie Tobie np. zachcialo posiadac w jednym miesiacu dodatkowe 30 minut do wszystkich, paczke internetowa oraz pakiet sms...

i konczac - nastepnym razem jak bedziesz miec zamiar uzywania slowa "oszustwo" polecam http://sjp.pwn.pl/szukaj/oszustwo

majac przed oczami regulamin i tresc na http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... telefonie/ nijak nie widze swiadomego wprowadzania w blad.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #566858  autor: MADMAX
 11 lip 2012, 09:45
thonka pisze:heh... czesto pisuje tu i o 3 czy 4 w nocy, to znaczy, ze naslal mnie ktorys operator? ;)
Na bank Play zatrudnia Cię na nocną zmianę :smt024 :mrgreen:

Pozdrawiam

 #567175  autor: Ranger
 12 lip 2012, 18:12
MADMAX pisze: Dla mnie akurat zacytowany fragment jest dość jasny, choć wcale nie twierdzę, że nie można było go odczytać inaczej. Skoro stoi, że otrzymujesz 500mb miesięcznie (miesiąc ma 30 dni) to wg mnie oczywiste jest, że aktywując pakiet przykładowo w połowie miesiąca otrzymasz połowę tego. Dlatego uważam, że jest to kwestia zrozumienia zapisu a nie jak to nazwałaś - "oszustwo".
Pomyślałem dokładnie o tym samym. Kwestia interpretacji. Oczywiście oczekiwać takiej wiedzy od osoby niezwiązanej z rynkiem telefonicznym jest trochę niepoważne, ale jak wspominałeś regulamin jest nadrzędny.

A Pani polecam wyjście z domu, ponieważ wszędzie widzi pracowników Play i wylewa swoje frustracje przez internet :)

Oczywiście dziękujemy za wszystkie dobre rady! Dodam jedną od siebie - najpierw czytamy, a potem reklamujemy, nie na odwrót :wink:

Obrazek

 #567447  autor: charmss
 13 lip 2012, 20:23
Dalej podtrzymuje, ze jestescie z Play, a poprzednicy to kolejna zmiana :), albo osoby, ktore nie pomagaja osobą, które zostały oszukane. Bo przecież Play uznał usterkę i przyją drugą reklamację
Nikt nie bronił by tak zazarcie absurdalnego opisu aktywacji usługi jak niedoinformowani lub pracownicy Play.

Dobrze podejdzmy do tematu bardziej konstruktywnie. Moi poprzednicy cały czas powoluja sie na regulamin i na to, ze opis to kwestia interpretacji. To co daje uslugodawca nie moze byc kwestia interpretacji, a faktem.

Nie wiem czemu się tak upieracie, że opis usługi jest dobry skoro Play przyjal druga reklamację :)

Nie zgadzam się, że regulamin jest czymś nadrzędnym. Całość powinna być zgodna i jasna dla Kowalskiego. Fajnie, że koczujecie po nocach na forach i czytacie to wszystko. Pewnie to Wam pozwala uchronić się przed takimi haczkami operatora. Ja taka nie jestem, poświęcam czas na inne rzeczy. Dla takich jak ja powinno to być proste i jasne, a nie tylko czyhać, żeby oskubać abonamenta.

Powtorze to jeszcze raz dla osob, ktore naciely sie tak jak ja. Play uznal reklamacje co do kwesti rozbieznosci pomiedzy regulaminem, a tym co spotykamy na stronie. Także śmiało można rekalmować.
Opis uslugi ma sie nijak do tego co jest w regulaminie. I w tej kwestii zaproponowano ugodę. 3 x -20zl co miesiac. Ale nie przyjelal poniewaz nie bede placic za bledy operatora.

Wytlumacze to moze prosciej dla moich poprzednikow. To tak jakby kupic buty z metka wodootporne, a na stronie producenta maja regulamin: "Buty naszej firmy mozna uzywac tylko w terenie suchym".

Po ftóre nie akceptowałam takiego regulaminu podczas aktywacji usługi. Dodatkowo Play nie był wstanie odpowiedzieć dlaczego mam płacić za rozbieżności w ich usługach.

Zapraszam do lektury:
http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/now ... UOKiK.html
[2012-07-11 09:03:27] Łukasz Weps: bardzo podobny przypadek, co innego na stronie i w hasłach reklamowych, a co innego w regulaminie. Skończyło się kara.

[ Dodano: 2012-07-13, 20:33 ]
Aha, a co najbardziej mnie zdziwiło, że w ciągu kilku minut od założenia tego tematu było tyle osób, które wyciągnęły od razu punkt 12 regulaminu. Cholinder mi zajęło około 30 min zanim się tego doczytałam w tym drobnym maczku :):):):). A tu chop siup kilka osób z puntkem 12 regulaminu.

A tu jest pies pogrzebany, że jest rozbieżność pomiędzy regulaminem, a oferowaną usługą.
Druga sprawa, że użytkownikowi nie jest przedstawiany regulamin podczas aktywacji i nie podpisuje go na piśmie.

Skąd mam wiedzieć, że nie jest modyfikowany Podpisany regulamin powinnam mieć ja i operator w chwili zawarcia umowy kupna usługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DLATEGO OPERATOR UZNAŁ REKLAMACJĘ

[ Dodano: 2012-07-13, 20:39 ]
Kolejna ciekawą rzeczą jest to, że temat mojego postu został zmieniony z;
"internet w telefonie - oszustwo"
na
"internet w telefonie - problem"

Hehe można sobie sprawdzić wpisując w googlach, które taki temat już zaindeksowało:):) łoł.

Ciekawa gra się zaczyna.

 #567452  autor: Sirmark
 13 lip 2012, 21:09
Użytkowniczko charmss, skoro wszystko wiesz lepiej to dlaczego szukasz opinii na forum? A jeżeli wszyscy, którzy odpisują inaczej niż Ty byś chciała, to od razu są pracownikami Play?

To może i ja tez jestem nasłany przez Play? Bo niestety zgadzam się głosami, że w większości nie masz racji. Nieznajomość prawa, a w tym wypadku regulaminu, nie zwalnia z jego przestrzegania, szczególnie że podpisałaś stosowną umowę.

Rzeczywiście ciut pretensji możesz mieć na opis na stronie.
Ale z drugiej strony każda usługa regulowana jest regulaminem.
I od razu pytanie, czy tam nie było podlinkowanego regulaminu?

Dając bonus operator poszedł na ugodę. Chciałbym się od ciebie dowiedzieć jaki koszt poniosłaś za dane przesłane poza tym okrojonym pakietem.
Bo operator jak rozumiem zaoferował 60 zł.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #567456  autor: charmss
 13 lip 2012, 21:25
Nie możemy tu mówić o kosztach. Chodzi o wspólny interes i jawne określanie tego co dostaniemy w usłudze.
A skoro pytasz to jest koszt 275 zł. Takimi kosztami mnie obciążono.
Kupiłam 500 MB za 35 zł na miesiąc, a zostało mi przydzielone z pakietu tylko 6 zł.
Przecież ja w chwili aktywacji kupuje 35 zł, a nie pakiet za 6zł, prawda?

"I od razu pytanie, czy tam nie było podlinkowanego regulaminu? "
Nie. Dlatego reklamacja została uznana. Nawet jakby był to powinien być zawarty na piśmie w dwóch jednakowych kopiach dla obu stron i tak to też określił rzecznik praw konsumenta do którego się zgłosiliśmy.

Z ciekawszych tematów:
Zachęcam do rejestracji na forum play. W punkcie 20-tym regulaminu jest zawarta informacja:
..."Regulamin może się zmienić w każdej chwili i obowiązuje od dnia publikacji..."
Wnioski nasuwają się same.

Nie twierdze, że Play mnie chciał swiadomie oszukać, ale to on powinien ponosić koszty za swoje błędy na stronie, a nie ja!!

[ Dodano: 2012-07-13, 21:30 ]
Aha no i pozwoliliśmy sobie też to skierować bezpośrednio do UOKiK. Obiecali odpowiedzieć w ciągu 7 dni. Dlatego zachęcam wszystkich do dyskusji i obserwacji tego tematu:)

 #567461  autor: Ranger
 13 lip 2012, 22:06
A ja myślę, że jest trochę inaczej niż owa niewiasta sądzi. Może zabrzmi to dziwnie ale myślę, że czasami operator zgadza się z żądaniem klienta choć wie, że nie ma racji. Może to wynikać z polityki firmy (ugodowej - o czym ktoś wspominał), lub po prostu nie ma siły się kłócić, bądź ma na pieńku z instytucjami (poprzez liczne reklamacje) - tak myślę. Otóż użytkowniczko - pomijając fakt, że po prostu mieszasz w temacie, Twoje wypowiedzi są niespójne i na dodatek nieschludne (powrzucane jakieś komentarze z innych stron etc.) - ja również miałem nie lada przeboje z Fioletowym, tyle że na innej płaszczyźnie, więc znam całą tę drogę "reaklamacyjną", zbywanie klienta i przeciąganie sprawy w czasie :) Dostałem rekompensatę ale dalej uważam, że za pewien fakt winę ponosi operator, choć on twierdzi co innego. Jaki wniosek? Może za jakiś czas zrezygnuję z usług Fioletowego. Ceny ma naprawdę dobre, sporo minut, sms-ów, ale...mam ciągłe problemy z zasięgiem, więc co z tego, że mogę sporo dzwonić, skoro statystycznie rozłącza mnie o wiele częściej niż u innych operatorów? :) Coraz bardziej doceniam komfort stałego zasięgu, a nie paru sieci i zabawy w roaming.

No, pozostaje jeszcze kwestia przetestowania karty na innym telefonie - inny producent. Jeśli problemy nie ustąpią, to... będzie kiepsko :wink:

Obrazek

 #567470  autor: thonka
 13 lip 2012, 22:45
charmss pisze:Kolejna ciekawą rzeczą jest to, że temat mojego postu został zmieniony z;
"internet w telefonie - oszustwo"
na
"internet w telefonie - problem"

Hehe można sobie sprawdzić wpisując w googlach, które taki temat już zaindeksowało:):) łoł.

Ciekawa gra się zaczyna.
tak ja go zmienilem, bo "oszustwo" jak to napisalas jest tu okresleniem mocno na wyrost. to, ze Tobie sie wydaje, ze masz racje to nie znaczy, ze tak jest... a play uznaje wiele reklamacji na zasadzie - "masz, i daj nam spokoj", bo nie chca sie uzerac z ludzmi, ktorzy wiedza lepiej, choc nie zadali sobie trudu przeczytania regulaminu uslugi, z ktorej chca skorzystac...
charmss pisze:Kupiłam 500 MB za 35 zł na miesiąc, a zostało mi przydzielone z pakietu tylko 6 zł.
Przecież ja w chwili aktywacji kupuje 35 zł, a nie pakiet za 6zł, prawda?
i nie przeczytalas regulaminu, ktory jasno mowil, ze pakiety rozliczane sa proporcjonalnie do czasu pozostalego do konca okresu rozliczeniowego...
charmss pisze:"I od razu pytanie, czy tam nie było podlinkowanego regulaminu? "
Nie. Dlatego reklamacja została uznana
huh! a co ja tu widze? http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... telefonie/

drugi raz juz linkuje.
charmss pisze:Aha, a co najbardziej mnie zdziwiło, że w ciągu kilku minut od założenia tego tematu było tyle osób, które wyciągnęły od razu punkt 12 regulaminu. Cholinder mi zajęło około 30 min zanim się tego doczytałam w tym drobnym maczku :) :):):). A tu chop siup kilka osób z puntkem 12 regulaminu.
trudno zeby na forum branzowym, gdzie ludzie na biezaco sledza oferty nikt nie potrafil podac Tobie punktu regulaminu, na podstawie ktorego policzono Tobie usluge tak, a nie inaczej, bo taki punkt istnieje w kazdym regulaminie uslug/pakietow dodatkowych w przypadku abonamentow.
charmss pisze:Nie zgadzam się, że regulamin jest czymś nadrzędnym. Całość powinna być zgodna i jasna dla Kowalskiego. Fajnie, że koczujecie po nocach na forach i czytacie to wszystko. Pewnie to Wam pozwala uchronić się przed takimi haczkami operatora. Ja taka nie jestem, poświęcam czas na inne rzeczy. Dla takich jak ja powinno to być proste i jasne, a nie tylko czyhać, żeby oskubać abonamenta.
abonamenta skubia? a to niedobrzy... :twisted:

regulamin jest niestety czyms nadrzednym, bys wiedziala w chwili aktywacji, ze np. operator nie policzy Tobie za to 300zl za wlaczenie pakietu w piatek miedzy 20.43 a 21.28... skoro przeczytanie regulaminu uslugi, z ktorej chcesz skorzystac traktujesz po macoszemu czemu masz teraz pretensje do operatora? umowe na abonament tez tak potraktowalas?

ktos kto pracowal w branzy finansowej powinien dobrze wiedziec, ze regulaminy sie czyta :) a powolywanie sie na wpis jak mniemam brata to tez niezbyt dobra metoda tym bardziej, ze pobieraczek dostal kare za EWIDENTNE wprowadzanie uzytkownikow w blad (chodzilo o 7 czy 10 dni bezplatnej proby reklamowanej na stronie, a tak naprawde ludzie placili juz od 1 dnia).
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 22:53 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #567471  autor: charmss
 13 lip 2012, 22:49
"Może zabrzmi to dziwnie ale myślę, że czasami operator zgadza się z żądaniem klienta choć wie, że nie ma racji. Może to wynikać z polityki firmy (ugodowej - o czym ktoś wspominał), lub po prostu nie ma siły się kłócić, bądź ma na pieńku z instytucjami (poprzez liczne reklamacje) - tak myślę. "
Operator nie zgodził się w pierwszym kroku. Daje sobie rekę obciąć, że takich reklamacji jak moja było więcej, a mimo to odrzucił pierwszą reklamację mają wiedzę, że aktywacja jest niejasna i opis nieadekwatny do oferty.
Czy ma problem z instytucjami? tego dowiemy się niebawem.

Operator nie może się powoływać na regulamin, który nie został mi przedstawiony i którego nie podpisałam:) podczas aktywacji to raz.
A dwa przeciętny Kowalski nie wie, że regulamin jest w footerze na głównej stronie. Jest jakaś historia zmian tego regulaminu? Jaki był ten regulamin na dzień mojej aktywacji? Nie ma! O czym my w ogóle rozmawiamy. Nic nie podpisywałam, a podzielono mi to w rozdzielczości dziennej, dlaczego nie na minuty? Absurd.
To równie dobrze mogę powiedzieć, że ja na swojej stronie mam zawarty regulamin, że jak aktywuje jakąkolwiek usługę w sieci to operator płaci mi co miesiąc 5 zł za każdy MB wykorzystany w ich sieci.

Jak już powiedziałam Rzecznik Praw Konsumenta tylko się uśmiechnął, kiedy mówił:
On: "Podpisywała Pani ten regulamin z podziałem na dni podczas aktywacji?"
Ja: "Nie"
On: "To obowiązuje to co było na stronie przedstawione w takiej formie, a nie innej i co uznał również operator w drugiej reklamacji za stan z tego dnia."

 #567472  autor: thonka
 13 lip 2012, 22:56
charmss pisze:On: "Podpisywała Pani ten regulamin z podziałem na dni podczas aktywacji?"
Ja: "Nie"
On: "To obowiązuje to co było na stronie przedstawione w takiej formie, a nie innej i co uznał również operator w drugiej reklamacji za stan z tego dnia."
rzecznik sie nie przylozyl... w chwili aktywacji pakietu jednoczesnie (w sposob dorozumiany) oznajmiasz, ze zapoznalas sie z regulaminem. nie trzeba nic podpisywac, bo nie wymaga tego prawo. umowe podpisalas raz, w ktorej RSUT jest jasno napisane, ze w szczegolnych przypadkach obowiazuja osobne regulaminy...
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 22:59 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #567473  autor: charmss
 13 lip 2012, 22:57
thonka pisze:choc nie zadali sobie trudu przeczytania regulaminu uslugi, z ktorej chca skorzystac...
Regulamin nie jest przestawiany podczas aktywacji. Sprawdz logujac sie na strone Play.
Coś takiego powinno być podpisane na piśmie, gdy w gre wchodzą pieniądze.
Podaj mi jego treść tego regulaminu na chwilę aktywacji mojej usługi, tj. około 05.06.2012.

 #567475  autor: thonka
 13 lip 2012, 23:00
a wiec po raz trzeci: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... telefonie/

na dole strony. nie zmienil sie on od 30 marca 2011 roku :) nawet we wlasciwosciach pliku jest napisane, ze zostal utworzony 7 kwietnia 2011 :)
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 23:02 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #567477  autor: charmss
 13 lip 2012, 23:01
thonka pisze: w chwili aktywacji pakietu jednoczesnie (w sposob dorozumiany) oznajmiasz, ze zapoznalas sie z regulaminem.
Gdzie jest taka informacja. Proszę o ustawę lub zrzut ze strony Play.

[ Dodano: 2012-07-13, 23:07 ]
thonka pisze:a wiec po raz trzeci: http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... telefonie/

na dole strony. nie zmienil sie on od 30 marca 2011 roku :) nawet we wlasciwosciach pliku jest napisane, ze zostal utworzony 7 kwietnia 2011 :)
A wiec po raz czwarty: gdzie podczas aktywacji jest podany regulamin do akceptacji?
Już pomijam fakt, że nawet gdyby był, to zaznaczenie fiszka w checkboxsie o niczym nie świadczy. To może być nawet wynikiem błedu na stronie. Dlatego najważniejszy jest podpis fizyczny lub elektroniczy.

 #567480  autor: KC-KARLOS
 13 lip 2012, 23:11
charmss,
pozwolę, że napiszę to dużymi literami:
AKTYWACJA PAKIETU / USŁUGI SKUTKUJE WYRAŻENIEM ZGODY na świadczenie warunków działającego pakietu / usługi - jest to niepisemna zgoda.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #567481  autor: charmss
 13 lip 2012, 23:15
Dlaczego zmienil sie temat tego postu:
thonka pisze:tak ja go zmienilem, bo "oszustwo" jak to napisalas jest tu okresleniem mocno na wyrost. to, ze Tobie sie wydaje, ze masz racje to nie znaczy, ze tak jest.
A skąd Ty wiesz, że tak nie jest?

[ Dodano: 2012-07-13, 23:19 ]
Karlos20 pisze:charmss,
pozwolę, że napiszę to dużymi literami:
AKTYWACJA PAKIETU / USŁUGI SKUTKUJE WYRAŻENIEM ZGODY na świadczenie warunków działającego pakietu / usługi - jest to niepisemna zgoda.
A gdzie jest taka informacja podczas aktywacji?
Nie pomagasz temu rynkowi...

Ja bym to widziała tak:
"Aktywuj internet 500mb za 35 zł. Szczegóły pod tym linkiem... Aneks do umowy zostanie przesłany w ciągu 7 dni."

 #567483  autor: thonka
 13 lip 2012, 23:23
napisze wprost - nie wiem gdzie i nie mam zamiaru szukac (o ile w ogole cos takiego jest), bo juz dosc sie tu naprodukowalem, by wyjasnic dlaczego bylo tak, a nie inaczej...

na sile podciagnalbym pod takie cos ten punkt regulaminu swiadczenia uslug telekomunikacyjnych: "6. Operator zastrzega sobie możliwość ustanowienia szczególnych warunków Ofert Promocyjnych w przypadkach, w których specyfika oferty wymaga odrębnego uregulowania."

jezeli jednak chcesz prawnej pomocy zapraszam na forum prawne...

gdyby bylo tak jak Ty chcesz to juz pisalem, ze ludzie co miesiac musieliby sie stawiac w salonach i co miesiac podpisywac po 2-3 papierki na uslugi dodatkowe o osobach z prepaidami nie wspominajac, bo tam niektorzy "jada" na czasem 5-6 roznych uslugach dodatkowych, a takze w ogole umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #567484  autor: KC-KARLOS
 13 lip 2012, 23:24
charmss pisze:A gdzie jest taka informacja podczas aktywacji?
To jest ogólna zasada korzystania z usług dodatkowych operatora, które je Tobie ma możliwość udostępniać promocyjnie. A wcale nie musi.
TY WCALE NIE MUSISZ Z NICH KORZYSTAĆ - jeśli nie chcesz.
Bo wtedy z neta będziesz korzystać, zgodnie z cennikiem, na który się zgodziłaś, podpisując umowę o ŚUT.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟