• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #242029  autor: babeo
 26 gru 2007, 23:07
kamil1221 pisze:Babeo - może dla Ciebie ale dla mnie jest profesjonalny. Potrafi się przyznać do swojej winy i to mi wystarczy. Co innego gdyby olewali mnie.
Zgadza się. Możeli zaliczyć to na ich niewielki plus. Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam fizycznie czasu na takie częste informowanie ich, że tym razem nie działa im to, a tamtym razem coś innego.
Powiem może ostro i szorstko, ale taka jest prawda --> płacę to wymagam, by wszytsko było zgodnie z usługą.
Może też patrze na to teraz inaczej, bo z prywatnym numerem na karte w Orange nie miałem nigdy problemów, a ze służbowym na którym wychodzą niezłe ilości rózmów, to ... o to dba kto inny by wszytsko było okej.

 #242034  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:16
D@rio pisze: babeo, prywatnie Ci powiem że poziom ich BOK jest na prawdę rzenujący...
ale dlaczego tak jest? może być że skoro play dopiero jest pare miesięcy to najstarsi pracownicy też dopiero pracują pare miesięcy, czyli tak na prawdę jeszcze wiele przed nimi, a na pewno jakaś część zrezygnowała z pracy....

w ogóle jak przeczytałem ten temat to nie chciało mi się wierzyć, że kiedykolwiek mogło tak być rozliczane, że wysyłając jedna treść mms'a do wielu osób płacimy tylko za tą treść jak do jednej osoby...paradoks totalny

 #242036  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:17
D@rio pisze:
babeo pisze:
Wiesz.... delikatnie mówiąc, ja to że musisz tak często dzwonić nazwałbym wprots brakiem profesjonalizmu P4 vel Play
babeo, prywatnie Ci powiem że poziom ich BOK jest na prawdę rzenujący...
Żenujący, Panie Junior Adminie.
Co do tego - masz jakieś dowody, by tak sądzić? Zgodzę się, poziom pracowników salonów Play (niektórych - bo nie wszystkich) faktycznie jest żenujący, brak im jakiegokolwiek doświadczenia, nie wiem czy w ogóle Ci ludzie przechodzą jakieś szkolenia, bo jak można na moje zapytanie: 'czy te 82 minuty to są do wszystkich sieci?' odpowiedzieć: 'nie, proszę Pana. Tylko do Orange, Plusa, Ery i Play'a. To jest w tym wszystko żenujące. Wyszedłem z salonu z świadomością, że byłem mądrzejszy aniżeli pracownik! Co do samego BOK'u - naprawdę jest bardzo pomocny i w miarę 'kumaty', zawsze zaproponują miłą rekompensatę, gdy pojawia się jakiś problem, minusem jest to, że trzeba czekać długo przy słuchawce, aby dostać odpowiedź, ale zawsze to jakoś zrekompensują.

 #242037  autor: babeo
 26 gru 2007, 23:19
tomko111 pisze:Co do tego - masz jakieś dowody, by tak sądzić?
A Ty masz jakieś podstawy by zaprzeczać słową D@ria?

 #242039  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:20
tomko111 pisze:Co do tego - masz jakieś dowody, by tak sądzić?
a i owszem.
tomko111 pisze:Co do samego BOK'u - naprawdę jest bardzo pomocny i w miarę 'kumaty',
ten który odpisuje na zgłoszenia w ich aplikacji jest kompletnie "tępy"...
tomko111 pisze:zawsze zaproponują miłą rekompensatę, gdy pojawia się jakiś problem
jeśli Ciebie to tak bardzo cieszy to życzę Ci szczęścia.
tomko111 pisze:Żenujący
thx i sorry ;)

Obrazek

 #242040  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:22
oj chłopaki ale macie zatarg..są święta dajcie sobie na wstrzymanie...lepiej zająć się tematem który jest paradoksalny....czyli naliczanie za mmsy

 #242042  autor: babeo
 26 gru 2007, 23:24
D@rio pisze:tomko111 napisał/a:
zawsze zaproponują miłą rekompensatę, gdy pojawia się jakiś problem

jeśli Ciebie to tak bardzo cieszy to życzę Ci szczęścia.
Co Wy macie z tymi rekompensatami? jak tak Wam z nimi dobrze, to w takim razie życzę Wam meeeega wielkiej usterki w playu, takiej na tydzień lub lepiej na miesiąc, to byście dopiero dostali wuchtę darmowych minut (oczywiście dostaniecie je po roku, jak BOK się pozbiera) :wink:

 #242043  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:24
babeo pisze:
tomko111 pisze:Co do tego - masz jakieś dowody, by tak sądzić?
A Ty masz jakieś podstawy by zaprzeczać słową D@ria?
Tak, gdyż przeprowadziłem już wiele rozmów z konsultantami i rozmawiałem naprawdę z różnymi ludźmi i wszyscy byli naprawdę kompetentni.

Co do postów d@ria:

Dlaczego jest tępy? Dlatego, że w trudny sposób odpisuje? Fakt, używa jakichś skrótów sieciowych, ale nie możemy tutaj porównywać obsługi internetowej, a telefonicznej.

Co do rekompensat: w Orange byłem około 4 lata, co chwilę miałem jakiś problem, który zgłaszałem telefonicznie, nigdy, ale to NIGDY nie zaproponowano mi żadnej rekompensaty.

 #242045  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:26
tomko111 pisze:Dlaczego jest tępy? Dlatego, że w trudny sposób odpisuje? Fakt, używa jakichś skrótów sieciowych, ale nie możemy tutaj porównywać obsługi internetowej, a telefonicznej.
jest tępy bo często przeczy sam sobie albo nie rozumie tego co ich klient (ja) do Nich piszę i z czym się zgłaszam. Pozatym, poziom ich odpowiedzi jest nie tyle zawiły co niski. Czasami nie wiedzą sami piszą nie mówiąc o jakichś "skrótach sieciowych" których w mojej opinii nie stosują a które wierz że bym zrozumiał.
tomko111 pisze:Tak, gdyż przeprowadziłem już wiele rozmów z konsultantami i rozmawiałem naprawdę z różnymi ludźmi i wszyscy byli naprawdę kompetentni.
a Ty się uważasz za człowieka kompetentnego w dziedzinie telekomunikacji?

Obrazek

 #242046  autor: kamil1221
 26 gru 2007, 23:28
Wiesz D@rio oceniasz ich po jednej osobie, która faktycznie nie była kompetentna.
Ja nigdy nie dostałem złej odpowiedzi, albo takiej, która mija się z prawdą.
Miałem już 12 zgłoszeń i na ani jedna nie mogę narzekać.

 #242047  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:28
D@rio pisze:
tomko111 pisze:Dlaczego jest tępy? Dlatego, że w trudny sposób odpisuje? Fakt, używa jakichś skrótów sieciowych, ale nie możemy tutaj porównywać obsługi internetowej, a telefonicznej.
jest tępy bo często przeczy sam sobie albo nie rozumie tego co ich klient (ja) do Nich piszę i z czym się zgłaszam. Pozatym, poziom ich odpowiedzi jest nie tyle zawiły co niski. Czasami nie wiedzą sami piszą nie mówiąc o jakichś "skrótach sieciowych" których w mojej opinii nie stosują a które wierz że bym zrozumiał.
tomko111 pisze:Tak, gdyż przeprowadziłem już wiele rozmów z konsultantami i rozmawiałem naprawdę z różnymi ludźmi i wszyscy byli naprawdę kompetentni.
a Ty się uważasz za człowieka kompetentnego w dziedzinie telekomunikacji?
Może nie jestem żadnym pracownikiem z istniejących sieci, ale uwierz, że mam doświadczenie na ten temat, nie jest on mi obcy.

 #242049  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:29
kamil1221 pisze:Miałem już 12 zgłoszeń i na ani jedna nie mogę narzekać.
Kamil heehe ciekawy paradoks miałeś już 12zgłoszeń...to jest przecież makabra..ile razy można o coś się upominać, dopominać i wytykać...

 #242050  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:29
dechomenon pisze:oj chłopaki ale macie zatarg..są święta dajcie sobie na wstrzymanie...lepiej zająć się tematem który jest paradoksalny....czyli naliczanie za mmsy
Skoro D@rio może dociekać prawie każdemu użytkownikowi, to dlaczego nie mogę? Może nie jestem JUNIOR ADMINEM, ale prawa jakieś mam..

 #242051  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:30
kamil1221 pisze:Wiesz D@rio oceniasz ich po jednej osobie, która faktycznie nie była kompetentna.
Kamil, to już stara sprawa, która Ty akurat osobiście znasz. Obecnie mam 5 zgłoszeń (o których z Tobą nie rozmawiałem) i identyczny poziom... czy to facet czy kobieta odpowiada.
kamil1221 pisze:Ja nigdy nie dostałem złej odpowiedzi, albo takiej, która mija się z prawdą.
no to zazdroszczę.
kamil1221 pisze:Miałem już 12 zgłoszeń i na ani jedna nie mogę narzekać.
tak czy tak, stosunkowo dużo...

Obrazek

 #242052  autor: tomko111
 26 gru 2007, 23:30
dechomenon pisze:
kamil1221 pisze:Miałem już 12 zgłoszeń i na ani jedna nie mogę narzekać.
Kamil heehe ciekawy paradoks miałeś już 12zgłoszeń...to jest przecież makabra..ile razy można o coś się upominać, dopominać i wytykać...
A myślisz, że Plus nie miał problemów gdy startował ze siecią i wszystko działało? Chciałbym to widzieć. Nie tyczy się to tylko Plusa, również i innych sieci.

Tylko daję głowę, że żadna z istniejących sieci nie dałaby rekompensaty za to np. gdyby nagle nie było zasięgu.

 #242053  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:34
tomko111 pisze:
Skoro D@rio może dociekać prawie każdemu użytkownikowi, to dlaczego nie mogę? Może nie jestem JUNIOR ADMINEM, ale prawa jakieś mam..
do póki ich nie zaczniesz łamać to OK :-) ale pamietaj, trzymaj nerwy na wodzy...
tomko111 pisze:Może nie jestem żadnym pracownikiem z istniejących sieci, ale uwierz, że mam doświadczenie na ten temat, nie jest on mi obcy.
w takim razie zapraszam Cię i zachęcam do partnerstwa. do współtworzenia tego forum. Wspomagaj użytkownikom, moderację i nawet mnie w swojej wiedzy i doświadczeniu. Liczę że się wykażesz. Jeśli to zostanie zauważone (nie tylko przeze mnie, przez grono moderatorów) - nagroda zostanie przyznana i osobiście Cię o tym zapewniam :-) . Masz moje słowo.

Obrazek

 #242054  autor: kamil1221
 26 gru 2007, 23:35
D@rio czy dużo ... hymmm. Trzeba na to też popatrzeć z innej strony My z telepolis znamy się w większym lub mniejszym stopniu na tym. Jesteśmy bardziej wyczuleni na usterki i inne niuanse u swojego operatora. Zwykły zjadacz chleba nawet by nie zauważył różnicy albo wcale by się tym wszytki nie przejął.

 #242056  autor: dechomenon
 26 gru 2007, 23:36
Tylko daję głowę, że żadna z istniejących sieci nie dałaby rekompensaty za to np. gdyby nagle nie było zasięgu.
kojarzysz awarie simplusa w lutym ubiegłego roku? polkomtel oficjalnie i jawnie przyjmował reklamacje, w których było można się starać o rekompenstaty, które tak wyniosłeś dziś na piedestał...tak samo jak w tym roku awaria w moim regionie kilku BTS'ów można było starać się o rekompensatę...

 #242057  autor: D@rio
 26 gru 2007, 23:36
tomko111 pisze:A myślisz, że Plus nie miał problemów gdy startował ze siecią i wszystko działało?
przedstaw swoje dowody i argumenty na powyższe stwiedzenie.
tomko111 pisze:Tylko daję głowę, że żadna z istniejących sieci nie dałaby rekompensaty za to np. gdyby nagle nie było zasięgu.
PLAY też by nie dał :-) Daję głowę.

Obrazek

 #242058  autor: babeo
 26 gru 2007, 23:38
dechomenon pisze:Kamil heehe ciekawy paradoks miałeś już 12zgłoszeń...to jest przecież makabra..ile razy można o coś się upominać, dopominać i wytykać...
Ja też tego nie rozumiem.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7