D@rio pisze:babeo pisze:
Wiesz.... delikatnie mówiąc, ja to że musisz tak często dzwonić nazwałbym wprots brakiem profesjonalizmu P4 vel Play
babeo, prywatnie Ci powiem że poziom ich BOK jest na prawdę rzenujący...
Żenujący, Panie Junior Adminie.
Co do tego - masz jakieś dowody, by tak sądzić? Zgodzę się, poziom pracowników salonów Play (niektórych - bo nie wszystkich) faktycznie jest żenujący, brak im jakiegokolwiek doświadczenia, nie wiem czy w ogóle Ci ludzie przechodzą jakieś szkolenia, bo jak można na moje zapytanie: 'czy te 82 minuty to są do wszystkich sieci?' odpowiedzieć: 'nie, proszę Pana. Tylko do Orange, Plusa, Ery i Play'a. To jest w tym wszystko żenujące. Wyszedłem z salonu z świadomością, że byłem mądrzejszy aniżeli pracownik! Co do samego BOK'u - naprawdę jest bardzo pomocny i w miarę 'kumaty', zawsze zaproponują miłą rekompensatę, gdy pojawia się jakiś problem, minusem jest to, że trzeba czekać długo przy słuchawce, aby dostać odpowiedź, ale zawsze to jakoś zrekompensują.