Marna pisze:Możecie napisać jak wygląda rezygnacja z usług Ery po upłynięciu czasu określonego w umowie? Powołujecie się na jakiś pkt regulaminu?
Proszę bardzo, oto fragment regulaminu dla oferty promocyjnej "Era Nowy Komfort":
III. 1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 pełnych Cykli rozliczeniowych, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
Z tego co się orientuję to przy okazji innych ofert warunki są te same.
Natomiast po upłynięciu tego okresu, umowa wygasa z końcem okresu rozliczeniowego który obowiązuje 30dni po wpłynięciu do Ery Twojej rezygnacji.
Trochę to zagmatwane, ale w praktyce wygląda tak:
- 6.09 wysyłasz rezygnację
- Era dostaję ją 10.09
- od tego dnia liczysz 30 dni, czyli 11.10
- okres rozliczeniowy kończy się np 15.10 i tego dnia następuje całkowite zaprzestanie świadczeń
Mam nadzieję, że wyłożyłem to dość jasno. Jakby co pisz do BOA - mi odpisali szyko, zwięźle i zrozumiale
