• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 318
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 318

 #139524  autor: przemek910
 06 sty 2007, 13:41
inthend, trzeba by dokładnie przeczytać regulamin, na pewno na stacjonarne już nie działa...

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #139810  autor: tejerek
 07 sty 2007, 14:24
Mam pytanie do osób które przedłużały umowę w ofercie z telefonem.
Jaki abonament udało wam się wynegocjować za ofertę Nowy Komfort.
Wiadomo, że standardowa cena proponowana przy aneksie to 20,10 zł ale
wiem, że można jeszcze negocjować. Więc moje pytanie na ile udało wam
się zejść w dół z tą ceną?

Pozdrawiam wszystkich...

 #139885  autor: inthend
 07 sty 2007, 18:22
przyłączam sie niejako do pytania, ale chodzi mi o ceny telefonów, da się je zbić z tych cen któe podane są na stronie? powiedzmy Nokie 6131 z 229 na 150?

 #139888  autor: przemek910
 07 sty 2007, 18:24
inthend, zbijesz "targowaniem się", ale dopiero pod koniec umowy, powiedzmy 2-3tyg, lub punktami Erapremia.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #140035  autor: Bartosz
 08 sty 2007, 06:25
Czy ktoś ma jakiś dobry argument aby z podpisaniem aneksu czekać kilka miesięcy aż wejdzie T-Mobile?

 #140207  autor: inthend
 08 sty 2007, 20:53
hm, to jakieś żarty, przeliczyłem wszystko na spokojnie i doszedłem do wniosku, że bardziej mi sie opłaca oferta indywidualna, niż zaproponowa pare dni temu biznesowa. Zadzwoniłem zapytać o warunki i po 5 minutach oczekiwań konsultantka powiedziała, że nie ma możliwości zmiany ! Muszę czekać do 16 lutego, wtedy być może pojawi się nowa oferta ! Co radzicie teraz zrobić? Czy w dziale utrzymania klienta mają jakies większe kompetencje ingerowania w oferty? A może konsultantka była jakaś mało kompetentna?

 #140210  autor: przemek910
 08 sty 2007, 21:08
inthend, nie możesz zmienić na promocje dla NOWYCH klientów... to oczywiste, jeżeli chcesz indywidualną możesz poprosić o ofertę z taryfą Era Nowy Komfort. (taryfą, nie promocją!)

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #140226  autor: inthend
 08 sty 2007, 22:15
nie prosiłem o promocję dla nowych klientów, tylko o ofertę przedłużeniową dla klientów indywidualnych ! Telefon jest na firmę, ale cały czas był w abonamencie dla klientów indywidualnych. Konstulatant z którym na początku rozmawiałem stwierdził że najlepsza dla mnie jest przejście na taryfę biznesową, ale stwierdziłem że zastanowię się. Dzisiaj chciałem porozmawiać z innym konsultantem, bo poprzedni wydał się niemiły i ta konsultantka stwierdziła że nie ma możliwości zaoferowania mi oferty przedłużeniowej dla indywidualnych bo została już przygotowana oferta biznesowa . . . argh :/
Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 22:22 przez inthend, łącznie zmieniany 1 raz.

 #140253  autor: Prometo
 08 sty 2007, 23:00
inthend, jakim cudem nie mogą ci zaproponować oferty przedłużeniowej na warunkach dla klientów indywidualnych skoro telefon był wzięty na firmę ale w promocji dla klientów indywidualnych. Dla mnie to jest rzecz dziwna.Ja chcę mieć telefon firmowy ale w ofercie dla klientów indywidualnych.

 #140256  autor: D@rio
 08 sty 2007, 23:04
Prometo pisze:Ja chcę mieć telefon firmowy ale w ofercie dla klientów indywidualnych.
no i masz taką możlwość - na pewno.

Obrazek

 #140261  autor: Prometo
 08 sty 2007, 23:11
inthend pisze:ta konsultantka stwierdziła że nie ma możliwości zaoferowania mi oferty przedłużeniowej dla indywidualnych bo została już przygotowana oferta biznesowa . . . argh :/
To co to ma oznaczać?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #140264  autor: D@rio
 08 sty 2007, 23:16
wiesz, tutaj chodzi o ofertę utrzymaniową a więc może mieć rację (choć, nie jestem pewny). Bo to że oferty się odświerzają co 30 dni, to prawda. Niech jutro spróboje zadzwonić na utrzymaniówkę.

Natomiast, jeśli chodzi o nowe umowy to oferty indywidualne są dostępne dla firm.

Obrazek

 #140437  autor: szejkspir
 09 sty 2007, 21:48
Przedłużałem ostatnio umowę podpisaną na firmę - do tej pory była to oferta typowo biznesowa (Era Biznes... nazwy dokładnie nie pamiętam). Postanowiliśmy, że bardziej korzystna będzie dla nas oferta dla klientów indywidualnych, tzn taryfa Era Nowy Komfort (dla stałych abonentów), niż oferowana taryfa biznes dla stałych. Nie było żadnego problemu ze zmianą, po kilku godzinach można było już korzystać z usług wg nowej taryfy. A wcześniej nie kontaktowałem się z BOA, załatwiliśmy to z marszu.

 #140689  autor: Prometo
 11 sty 2007, 08:37
Mam do was pytanie. Umowa w Erze kończy mi się 1 czerwca 2007, kiedy mogą mi przedstawić jakąś ofertę przedłużeniową?

 #140758  autor: D@rio
 11 sty 2007, 15:54
Prometo pisze:Umowa w Erze kończy mi się 1 czerwca 2007, kiedy mogą mi przedstawić jakąś ofertę przedłużeniową?
ofertę z telefonem ok. 2 miesiące wcześniej

Obrazek

 #140815  autor: inthend
 11 sty 2007, 20:24
po rozmowie z kolejnym panem konsultantem, wyjątkowo miłym, okazało się że "w drodze wyjątku" odświeżono mi ofertę wcześniej i mogłem skorzystać już dzisiaj z oferty z telefonem (na ponad 3 miesiące przed końcem umowy). Ceny standardowe, ale chciałem mieć już telefonik, poza tym NIE naliczona mi została opłata 100 pln za wybór telefonu spoza puli, o której wczoraj informowała mnie pani w punkcie ery. Ogólnie kolejny zadowolony z wymiany klient :) Pozdrawiam

 #140819  autor: D@rio
 11 sty 2007, 20:48
inthend pisze:NIE naliczona mi zosta?a op?ata 100 pln za wybór telefonu spoza puli, o której wczoraj informowa?a mnie pani w punkcie ery.
co to znaczy wybór telefonu z poza puli? Mo?esz rozszerzy? poj?cie?

Obrazek

 #140863  autor: Prometo
 12 sty 2007, 07:55
inthend pisze:mogłem skorzystać już dzisiaj z oferty z telefonem (na ponad 3 miesiące przed końcem umowy). Ceny standardowe, ale chciałem mieć już telefonik, poza tym NIE naliczona mi została opłata 100 pln za wybór telefonu spoza puli
Też tego nie rozumiem, inthend musi być jakimś wyjątkowym klientem.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #140908  autor: inthend
 12 sty 2007, 11:55
otóż pani w punkcie ery poinformowała mnie, że jeśli chce ofertę z telefonem przed 16.02 (wtedy byłyby 2 miesiące do końca umowy), to mogę wybrać telefon z puli kilku, tych najprostszych modeli za 1 PLN, lub dopłacić do ceny telefonu 100 pln i wybrać jaki chce, oczywiście z tych dostępnych w erze. Ja chciałem 6131, która do owej puli nie należała, mimo to nie dopłacałem jednak tych 100 pln i za telefon zapłaciłem cennikowe 49 pln.

 #140975  autor: D@rio
 12 sty 2007, 16:16
inthend, coś dziwnie to wszystko Ci przedstawiła...

Obrazek
  • Strona 10 z 318
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 318
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 318