• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #242276  autor: D@rio
 27 gru 2007, 20:07
dechomenon pisze:hehehhehe komentarz po luju...tak na prawdę nie powinien on ujrzeć swiatła dziennego...to poniżenie dla operatora...urkyta promocja..klient poinformowany i wyrolowany hehehe
Dokładnie! To są jaja jak berety. Istna kompromitacja i jajca na kółkach :-D ja to pokaże kolegom z branży to się posikają ze śmiechu :-D he he ;) Brawo Play! :-D

kamil1221, weź poproś aby przesłali Ci regulamin tej "ukrytej promocji" :-D
Ostatnio zmieniony 27 gru 2007, 20:32 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

 #242283  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 20:26
Nie chce ich już bardziej poniżać... choć to nie jest głupi pomysł.
A może zadzwonić do nich i powiedzieć że telepolis.pl się kłania ?

 #242284  autor: D@rio
 27 gru 2007, 20:30
kamil1221 pisze:Nie chce ich już bardziej poniżać... choć to nie jest głupi pomysł.
Oni sami są laikami. Myślą że mają klientów idiotów...

tę sprawę trzeba nagłośnić.
kamil1221 pisze:A może zadzwonić do nich i powiedzieć że telepolis.pl się kłania ?
podrzuce sprawę p. Gruszce. Zobaczymy co powie... :-)

Obrazek

 #242285  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 20:33
A jak niby skontaktować się z p.Gruszką... ?

 #242287  autor: D@rio
 27 gru 2007, 20:35
kamil1221 pisze:A jak niby skontaktować się z p.Gruszką... ?
no, normalnie... ;-)

Obrazek

 #242290  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 20:48
A więc regulaminu nie ma, nie było i nie będzie. Nie była to żadna promocja tylko błąd techniczny, który trwał bardzoooo długo, ale teraz wszystko działa.
Po prostu mnie okłamano…. Ale jaja !
Przynajmniej z kolesiem którym teraz rozmawiałem dobrze się gadało – kompetentny. Oznajmił mnie że wprowadzono mnie w błąd i przeprasza.

 #242291  autor: babeo
 27 gru 2007, 20:49
kamil1221 pisze:Przyczyną że wcześniej naliczało inaczej była niby „promocja” o której nie informowano klientów, ale o której mogli się przekonać.
Czy ten tekst można jeszcze dodac jako bonus do tego rocznych Głuchych teleofnów? :-D

 #242295  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 20:55
Dziś już nie chce mi się jazdy w BOKu robić...
Jutro zadzwonię i powiem im, że okłamano mnie i oczekuje zadość uczynienia... :D
ZŁOOO... :wink:

 #242296  autor: D@rio
 27 gru 2007, 20:55
babeo pisze:
Czy ten tekst można jeszcze dodac jako bonus do tego rocznych Głuchych teleofnów?
dobry pomysł :-D ale niestety nie, szkoda że to nie wyszło 2 dni wcześniej ;)

Obrazek

 #242298  autor: D@rio
 27 gru 2007, 20:56
kamil1221 pisze:Jutro zadzwonię i powiem im, że okłamano mnie i oczekuje zadość uczynienia...
ZŁOOO...
ja to bym skargę na tego pracownika napisał... a może to ten sam co mi "kit" wciskał i przez co nie długo będzie miał problem.

Obrazek

 #242321  autor: yagi
 27 gru 2007, 22:03
Za niedlugo Kamil bedzie z calym BOK'iem Play na "ty" i co miesiac z gory mu beda dawac godzine gratis do wszystkich :smt005

Co do punktow sprzedazy Play to Empiki, Arterie, Saturny, Media Markty to wszystko ludzie, ktorzy nagle maja sprzedawac telefony Play. Zero szkolenia. Tylko jakies tam podstawy i tyle. Jak pracowalem w Germanosie to przynajmniej tam duzo osob sprzedawalo Ere i wiedzialo jak ugryzc temat...

Mam sporo znajomych w jednym Empiku i sam ich wielu rzeczy uczylem. Oni w 90% ucza sie na swoich bledach, bo nie mial im kto wytlumaczyc co i jak. Np. przez pierwszy miesiac nie wiedzieli, ze trzeba podbijac karty gwarancyjne. Ale to ewidentnie nie ich wina...

Nowy punkt Ery w moim miescie ma ten sam problem. Ludzie slysza tam takie glupoty ze glowa boli... Nie dosc ze zniechecaja do podpisania umow to jeszcze z prawda sie mijaja o lata swietlne...

Powiem Wam ze od stycznia w punktach Play bedzie obowiazywal standard obslugi klienta... :D To bedzie ciekawe ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #242323  autor: babeo
 27 gru 2007, 22:13
yagi pisze:Powiem Wam ze od stycznia w punktach Play bedzie obowiazywal standard obslugi klienta...
Sęk w tym, że standardy mogą być różne. To co jest teraz, to też mozna nazwać standardem 8)

 #242328  autor: yagi
 27 gru 2007, 22:20
Narazie standardem byl "zdrowy rozsadek", ktory dal takie rezultaty jak znamy.

Teraz beda schematy ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #242346  autor: kamil1221
 27 gru 2007, 23:06
D@rio pisze: ja to bym skargę na tego pracownika napisał... a może to ten sam co mi "kit" wciskał i przez co nie długo będzie miał problem.
Nie wiem czy to ten sam, bo w opisie nie podał swego imienia ani nazwiska.
W innych zgłoszeniach po zakończeniu najczęściej jest napisane kto zredagował dany przypadek.

Obrazek

 #242381  autor: D@rio
 28 gru 2007, 08:49
kamil1221 pisze:Nie wiem czy to ten sam, bo w opisie nie podał swego imienia ani nazwiska.
W innych zgłoszeniach po zakończeniu najczęściej jest napisane kto zredagował dany przypadek.
nie, to nie ten...

Obrazek

 #242421  autor: kamil1221
 28 gru 2007, 11:45
Zastanawiam sie nad jakąś sensowną reklamacja. Jeszcze jedno lepiej zadzwonić do BOK-u, przejść się do salonu czy e-mailem.
Chodzi tutaj o okłamanie klienta - wprowadzenie go w błąd, co już jest bardzo nie fair play.

 #242428  autor: JacekS
 28 gru 2007, 12:11
kamil1221 pisze:astanawiam sie nad jakąś sensowną reklamacja. Jeszcze jedno lepiej zadzwonić do BOK-u, przejść się do salonu czy e-mailem.
Chodzi tutaj o okłamanie klienta - wprowadzenie go w błąd, co już jest bardzo nie fair play.
______
Ja radziłbym zastosować wszystkie 3 plus jeszcze jeden, powiadomienie UKE o całej sytuacji

 #242441  autor: babeo
 28 gru 2007, 13:08
JacekS pisze:Ja radziłbym zastosować wszystkie 3 plus jeszcze jeden, powiadomienie UKE o całej sytuacji
Śmieszne. Nie wiesz, że w zależności od sposobu przesłania reklamacji trafia ona do innych osób?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7