• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #154863  autor: paawlo
 19 lut 2007, 14:17
Witam

Miesiąc temu przedłużyłem umowę z plusem w PWA. Moja taryfa to Godziny 25. W abonamencie mam 30 minut wymiennych na sms/mms. Dodatkowo dostałem 25 minut do wszystkich sieci, ale nie wymiennych.

Pani z biura obsługi, z którą rozmawiałem powiedziała, że minuty dodatkowe (czyli 25 minut) są niewymienne, ale wykorzystywane są w pierwszej kolejności. Jednak tak nie jest. Na rachunku mam odwrotnie. I po wykorzystaniu minut abonamentowych musze płacić za wysyłanie smsów. Może dla kogoś kolejność nie ma znaczenia, ale ja w równej mierze wykorzystuje te minuty na sms i rozmowy. I w tym jest ten problem. Czuje się oszukany. W plusie tylko mnie zwodzą(a to nie ma konsultanta a to teraz awaria systemu...)

Czy ktoś orientuje się czy mam szanse na zmiane kolejności minut??? Reklamacja?? Jest szansa??


Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 19 lut 2007, 16:41 przez paawlo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #154877  autor: Onyx-22
 19 lut 2007, 14:57
Po 1 temat powyśzy już funkconuje --> Plus - Czy przedłużyć ofertę??? więc podejrzewam, że admin wkrótce zamknie twój temat.

A odnosząc siędo twego pytania, to w regulaminie Promocji Pakiet Minut jest napisane:
4. Minuty w ramach Pakietu Minut wykorzystywane są w pierwszej kolejności w stosunku do minut wliczonych, w opłatę stałą (abonament lub pakiet kwotowy) w danej taryfie, z wyjątkiem taryf: Czasami, Często, Non Stop, Echo, Master, Firma, Partner, Akcja, Relaks, Contact, Business, Prestige - w których minuty wliczone w abonament są wykorzystywane w pierwszej kolejności

W zwązku z tym jeśli Twój abonament to Godziny 25 - to pisz rekalmacje! Bo minty z dodatkowego pakietu powinny schodzić przed minutami w abonamencie.

POZDRAWIAM

 #154884  autor: paawlo
 19 lut 2007, 15:07
Onyx-22 pisze: W zwązku z tym jeśli Twój abonament to Godziny 25 - to pisz rekalmacje! Bo minty z dodatkowego pakietu powinny schodzić przed minutami w abonamencie.
A reklamacje mogę złożyć w salonie plusa czy telefonicznie przez BOK??

 #154896  autor: Rokko
 19 lut 2007, 15:33
Reklamacje proponuje zlozyc w salonie albo faksem. Takie sprawy nalezy zaltwiac pisemnie.

 #154996  autor: paawlo
 19 lut 2007, 20:28
A czy ktoś z was miał podobny przypadek??? Czy plus pozytywnie rozpatrzy reklamacje??? Dzwoniłem do BOK i pan powiedział że nie da się nic zmienić.
Kurcze przedłużyłem umowe tylko dlatego że miało być jak napisałem. A teraz czuje się oszukany przez plusa.

 #155006  autor: Rokko
 19 lut 2007, 20:55
Dziwne ze schodza odwrotnie. jednym z atutow Plusa bylo to, ze pakiety schodza jako pierwsze przed abonamentem. Przeczytaj dokladnie umowe i regulamin, tam powinno byc wyjasnione jak wyglada sytuacja.Napisz co tam jest napisane, zastanowimy sie jak ugrysc temat

 #155007  autor: Onyx-22
 19 lut 2007, 20:56
Ale po co Ty dzwonisz do Plusa???

Napisz do nich rekalamcje i już!!!

 #155010  autor: Rokko
 19 lut 2007, 21:04
wlasnie czytam regulamin i tam w par 2 punkt 4 jest napisane ze minuty z pakietu sa wykorzystywane przed tymi wliczonymi w oplate stala. Pisz pismo do dzialu reklamacji, jezeli tak masz zapisane w regulaminie.

 #155011  autor: D@rio
 19 lut 2007, 21:07
Pismo do reklamacji powinno zawierać koniecznie zacytowane te punkty regulaminów, świadczące o błędzie.

Obrazek

 #155044  autor: Rokko
 19 lut 2007, 22:12
jak to sie mawia w slangu prawnikow - podstawa prawna musi byc podana :)

 #155086  autor: paawlo
 20 lut 2007, 01:39
A możecie mi podać gdzie znajde ten regulamin??? Jakieś namiary.

W umowie właśnie nie mam nic napisane o kolejności. Nie ma nawet nic że dostałem pakiet. Pani mi tłumaczyła telefonicznie, że na umowie tego nie bedzie, ale w rzeczywistości bede miał te minuty.

 #155087  autor: D@rio
 20 lut 2007, 01:56
paawlo pisze:W umowie właśnie nie mam nic napisane o kolejności. Nie ma nawet nic że dostałem pakiet. Pani mi tłumaczyła telefonicznie, że na umowie tego nie bedzie, ale w rzeczywistości bede miał te minuty.
taa..bo to PWA Plusa to właśnie jest takie chore i "dziurawe". Jedyne PWA gdzie obowiązuję umowy słowne :| Orange przysyła bardzo jasno określoną umowę, w której każdy szczegół, każdy profit jest zawarty. A Plus...leci na masówkę i każdy klient, mając różne opcje ofertowe podpisuje to samo. Ale z drugiej strony, to dobrze, bo w sądzie większe pole do wygrania sprawy jest. Plus sam sobie szkodzi własnym brakiem precyzji. Ale skoro chcą odwalać fuszerkę to ich sprawa..

Obrazek

 #155521  autor: paawlo
 21 lut 2007, 12:28
A wiecie jak powinno wyglądać takie pismo do plusa??? Może ktoś z Was ma doświadczenie w tych sprawach i pomoże mi to napisać. Nie mam pojęcia co ja ta musze napisać.

 #155525  autor: D@rio
 21 lut 2007, 12:44
no mormalnie, jako reklamacja. Dajesz powód, opis problemu i argumenty oraz napisz o co wnioskujesz. Ot tyle wystarczy.

Obrazek

 #156275  autor: paawlo
 23 lut 2007, 21:22
Kurcze nie wiem jak napisać tą reklamacje. Może ktoś z Was pisał juz taką reklamacje i mógłby zamieścić jej treść lub ktoś mógłby napisać jej treść. Z góry dziękuje.


A muszę napisać pismo czy mogę złożyć ustną reklamacje w salonie plusa???

 #156432  autor: D@rio
 24 lut 2007, 12:02
pismo.

Obrazek