• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #117194  autor: user_delete2
 26 paź 2006, 11:16
Michu pisze:Teraz znowu jestem w sieci zaawansowanej technologicznie, która musze powiedzieć poprawiła obsługę klienta i to bardzo!
Taaaaak, bardzo. 2 miesiace czekam na zwrot kasy a konsultantki zawsze przyjaznie informuja ze zwrot bedzie za 2 tygodnie. Tak OT. :lol: .

 #117197  autor: Irek
 26 paź 2006, 11:29
Heh teraz sam się zastanawiam co dostanę w Propozycji, już za 11 dni się dowiem. Obecnie mam JIM 50 plus do tego srednio po 20 złotych doładowań miesięcznie. Na nic specjalnego jednak nie liczę.

"And one more thing..."

 #117202  autor: JacekS
 26 paź 2006, 11:50
Elle pisze:Nie wydaje mi się, żebyś dostał więcej. Konsultanci i tak dają co mogą i wstyd im, że tak mało. I tak się ciesz, że nie potrzebujesz nowego telefonu. Informować klienta, ile telefon kosztuje to dopiero porażka, wstyd i w ogóle...
A czasem jest tak, że klientowi ostatni rachunek przyjdzie niższy i kiedy się oddzwania np. po dwóch tygodniach od wstępnej oferty, okazuje się, że można dać mniej niż wcześniej.
Zaznaczam - to nie jest wina kosultantów, taka praca i tyle.
No generalnie ( gdy jeszcze pracowałem) mówiłem klientom że cena telefonu bedzie inna niż dla nowego klienta, a tak naprawde niczym sie nie różniła.

 #117357  autor: Elle
 26 paź 2006, 17:54
No tak, ale czasem klient sprawdził sobie na stronie choćby ile kosztuje telefon dla nowego klienta i wtedy... co można mu było powiedzieć...?:) Głupia sytuacja.
A tak w ogóle to słyszałam i o czwartym poziomie negocjacji... No ale ja widziałam zawsze tylko dwa:)
Ostatnio zmieniony 26 paź 2006, 17:59 przez Elle, łącznie zmieniany 1 raz.

 #117932  autor: D@rio
 27 paź 2006, 22:04
IreQ pisze:Heh teraz sam się zastanawiam co dostanę w Propozycji, już za 11 dni się dowiem. Obecnie mam JIM 50 plus do tego srednio po 20 złotych doładowań miesięcznie. Na nic specjalnego jednak nie liczę.
no to przeskocz sobie na JIM 75 - powinna być dużo lepsza oferta.

Obrazek

 #118991  autor: marcinb
 30 paź 2006, 09:11
sq8shq pisze: jest jeszcze 3 poziom, niemniej dostep maja tylko wybrane salony i wybrani konsultanci - nie wspominajac ze i tak wejsc na to mozna tylko przy wysokich abo i rachunkach (wrecz bardzo wysokich jezeli chodzi o klienta indywidualnego)
Przedłużałem umowę jakis miesiąc temu i po negocjacjach z konsultantką, kolega z salonu sprawdził później moje konto i powiedział mi, że osiągnąłem najwyższy 4 stopien korzyści.
Niedawno poznałem osobe pracujacą w ProPozycji i zapytałem czy istnieje takie cos jak te poziomy bo ponoc ja dostałem korzyści z max. 4 poziomu. Ona odpowiedziała że tak.

Ja tylko powtarzam co usłyszałem od 2 osób z Orange.

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #119267  autor: sq8shq
 30 paź 2006, 22:28
marcinb pisze:
sq8shq pisze: jest jeszcze 3 poziom, niemniej dostep maja tylko wybrane salony i wybrani konsultanci - nie wspominajac ze i tak wejsc na to mozna tylko przy wysokich abo i rachunkach (wrecz bardzo wysokich jezeli chodzi o klienta indywidualnego)
Przedłużałem umowę jakis miesiąc temu i po negocjacjach z konsultantką, kolega z salonu sprawdził później moje konto i powiedział mi, że osiągnąłem najwyższy 4 stopien korzyści.
Niedawno poznałem osobe pracujacą w ProPozycji i zapytałem czy istnieje takie cos jak te poziomy bo ponoc ja dostałem korzyści z max. 4 poziomu. Ona odpowiedziała że tak.

Ja tylko powtarzam co usłyszałem od 2 osób z Orange.
Stopin korzysci nie rowna sie stopine negocjacji. Czesc partnerow orange ustala cos na zasadzie stopnia korszysci dla klienta (czyli cena sluchawki + rabat na costam, dodane uslugi itp) teoretycznie mozna wywalczyc wyzszy stopien korzysci na I stopniu negocjacji niz na II stopniu negocjacji. Zalezy co Ci konsultant da. Stopien korzysci to generalnie ilosc uslug. Przy czym mozna dostac jedna 10x lepsza niz sumarycznie 10 innych.

 #119290  autor: marcinb
 30 paź 2006, 22:54
sq8shq pisze: Stopin korzysci nie rowna sie stopine negocjacji. Czesc partnerow orange ustala cos na zasadzie stopnia korszysci dla klienta (czyli cena sluchawki + rabat na costam, dodane uslugi itp) teoretycznie mozna wywalczyc wyzszy stopien korzysci na I stopniu negocjacji niz na II stopniu negocjacji. Zalezy co Ci konsultant da. Stopien korzysci to generalnie ilosc uslug. Przy czym mozna dostac jedna 10x lepsza niz sumarycznie 10 innych.
Powtarzam, sprawdzał moje konto i stwierdził, że wynegocjowałem najwyższą z możliwych ofertą, najlepszą itd. Nie powtórzę jak to dokładnie brzmiało, ale sam bym... zachwycony :) bo jest tez na etapie negocjacji z propozycją (pracownik nie pracownik - też musi dzwonic na *400).

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #119292  autor: D@rio
 30 paź 2006, 22:55
marcinb, a co Ty dostałeś tak właściwie od Orange w ramach ProPozycji?

Obrazek

 #119348  autor: sq8shq
 31 paź 2006, 08:27
marcinb pisze:ofertą, najlepszą itd. Nie powtórzę jak to dokładnie brzmiało, ale sam bym... zachwycony :) bo jest tez na etapie negocjacji z propozycją (pracownik nie pracownik - też musi dzwonic na *400).
no to juz dales czadu, gdzie on pracuje? w magazynie ? przeciez jezeli faktycznie jest pracownikiem salonu to moze wejsc na swoje wlasne konto i sam ustawic dla siebie oferte - nie musi nigdzie dzownic, sam sobie moze zaproponowac oferte i sam ja sobie wydac - nie ma przepisow zabraniajacych czegos takiego.

P.S.
A wogole po co dzownic na *400 skoro mozna ruszyc sie do salonu i masz doladnie ta sama oferte -> propozycja dziala na zasadzie obdzwaniania klientow przez pracownikow salonu (90% telefonow z propozycji to zwyczajni pracownicy salonu, 10% to faktyczni konsultanci telefoniczni)

 #119380  autor: marcinb
 31 paź 2006, 14:50
sq8shq pisze: no to juz dales czadu [...]
A wogole po co dzownic na *400 skoro mozna ruszyc sie do salonu i masz doladnie ta sama oferte -> propozycja dziala na zasadzie obdzwaniania klientow przez pracownikow salonu (90% telefonow z propozycji to zwyczajni pracownicy salonu, 10% to faktyczni konsultanci telefoniczni)
Czad jednak został u Ciebie. W salonie nie moga dać tak dobrych warunków jak konultanci z *400, przezyłem to na własnej skórze.
D@rio pisze:marcinb, a co Ty dostałeś tak właściwie od Orange w ramach ProPozycji?
Żadnych rewelacji :? Ale było ciekawie.
Tu jest opis moich bojów

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.