DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 199 z 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
 #1083244  autor: SomalijskiWluczega
 05 lis 2019, 08:52
podpinam się pod pytanie apropo LTE orange. Plus mam pytanie - czy w virgin mobile na kartę jest HD Voice? (bo konsultanci i konsultantki Virgin tego nie wiedzieli. I jakie jest naliczanie w pakiecie Virgin (ten za 9zł 300 min/300smsów/1GB) konsultanci coś wspominali o naliczaniu co 1MB - ale już nie wiedzieli czy osobno za wysyłane i odbierane dane czy razem) No i ogólnie jaka jest jakość połączeń i internetu w virgin mobile polska? Wie ktoś? proszę o opinie w tej sprawie.
 #1083601  autor: columbo
 10 lis 2019, 15:15
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.
 #1083754  autor: cobretti66
 12 lis 2019, 09:15
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.
 #1083773  autor: TeleCypisek
 12 lis 2019, 14:06
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.
 #1083774  autor: neotele
 12 lis 2019, 14:44
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html
 #1084254  autor: columbo
 19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
 #1084289  autor: windows123455860455
 20 lis 2019, 07:59
columbo pisze:
19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
Wg. regulaminu nie dostaniesz takowego komunikatu. Także trzeba na bieżąco kontrolować zużycie poprzez np. aplikację.
Może ktoś kto ma kartę Virgin się do tego ustosunkuje.
Przejście z Play do Virgin jest traktowane jak normalne przeniesienie numeru do innego operatora.
Virgin działa na sieci Play (do 70 Mbps) oraz na T-Mobile (3G) i Orange (LTE)
  • Strona 199 z 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199