• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #220885  autor: Wąglik
 13 wrz 2007, 22:53
Witam!

Jako że nie mam sił już wydzwaniać do BOK, piszę tutaj... może jakiś pracownik orange to przeczyta i przekaże dalej swoim kolegom...

Mam 4 numery w orange:

1. NA PIERWSZYM: Włączyłem lepsze numery, opłata została pobrana, usługa jednak nie działa... Koleś z BOK twierdzi, że nie widzi pobranej opłaty i mi nic nie zwróci... pewnie jest ślepy bo jak wół w orange on-line mam na jakie numery jest włączana usługa i ile pobrano opłaty... PROBLEM NIE DO ROZWIĄZANIA... Trzeba się pogodzić ze stratą 2zł i 2zł za dwa połączenia z BOK - za pierwszym razem zanim sie doczekałem na konsultanta bateria mi padła w telefonie... (ok 25 minut czekania, ale mi zależało)

2. NA DRUGIM: Przełączanie taryfy z POP na Orange free na karte trwa już ponad tydzień... i pewnie potrwa wiecznie... Koleś z BOK miał to pchnąć, ale PROBLEM NIE DO ROZWIĄZANIA... Kolejna porażka...
- Na tym samym numerze nie mogłem robić przelewów sms, po telefonie do BOK miało być naprawione... Potem dostałem sms, że problem jest trudny i rozwiącanie zajmie do 72 godz, po czym już mnie olano i PROBLEM NIE ROZWIĄZANY...

3. NA TRZECIM: Zetafon, Nowe orange go, drugie zasilenie za 50zł a stawka do orange 60gr zamiast 30gr i ani drgnie...Myślałem że pierwsze zasilenie to mogło sie nie liczyć, ale teraz to już przesada... wysłałem mail do BOK w tej sprawie... ale na maile to sie chyba tam nie odpowiada.....

4. NA CZWARTYM: Przelew sms... powinien wydłużyć rozmowy wychodzące o dwa dni (jeżeli już były zablokowane..... NIE ! przelałem 6zł z jednego numeru na drugi i hura mam 6zł! Tylko nic nie moge z nimi zrobić, bo nie da sie dzwonić!!! Złodziejstwo, oszustwo i nie wiem co jeszcze!


Tak więc podsumowując 4 simy i jeszcze więcej problemów... a już prawie podpisałem umowe na orange free za 110zł/mies..... Całe szczęście chcieli kaucje i sie rozmyśliłem...


CZY TYLKO JA MAM TAKI PROBLEMY Z TĄ SIECIĄ I LUDZMI, KTÓRZY TAM PRACUJA???

[ Komentarz dodany przez: D@rio: 2007-09-13, 23:05 ]
Temat przeniesiono.

 #220888  autor: tesla
 13 wrz 2007, 23:00
ten post jest chyba w złym miejscu, ( http://telepolis.pl/forum/viewforum.php?f=22 )

Na końcu zdania dajemy kropkę, potem spację i zaczynamy z dużej litery. Proste?

 #220897  autor: D@rio
 14 wrz 2007, 00:04
Ja bym to Ci radził zalatwić dyplomatycznie.

Tutaj masz formularz reklamacji. Wszystko to opisz, napisz i zawieź do salonu. Podbiją pieczątkę, przyjmą i przefaksują do centrali. Wtedy, dostaniesz oficjalną odpowiedź z Centertela.

P.S

Swóją drogą - cóż, to jest taka firma ;-) Segment pre-paid się dla Centka za bardzo nie liczy. Oni się specjalizują w kliencie indywidualnym raczej...

Obrazek

 #220918  autor: babeo
 14 wrz 2007, 08:23
Wąglik pisze:CZY TYLKO JA MAM TAKI PROBLEMY Z TĄ SIECIĄ I LUDZMI, KTÓRZY TAM PRACUJA???
Ja mam kilka prepaidów oraz numerów firmowych. Problemów brak, aż dziwne, ze Ty masz takie problemy.

 #220931  autor: DejwiD
 14 wrz 2007, 09:34
1) orange online nie jest wyrocznia. dla mnie to w ogole tam bym nie zagladal i wole wydac na aktywacje jakiegos pakietu smsa :) bo przynajmniej mam dowod, ze cos probowalem aktywowac :) wez sobie przejrzyj billing i zobacz czy ci zabralo dwa zlote..

2) kiepski tydzien wybrales. pojawil sie opop. jak wiadomo to w pomaranczy kazda usluga rodzi sie w bolach :D ludzcy sa po prostu :D :D :D

3) jaka forma doladowania ?? zdrapka, wydruk? cos bujasz, nie wierze, ze dalbys sobie pozwolic na bledna stawke... poza tym, jezeli dzwoniles w sprawie nr 1) to mogles wspomniec o taryfie. zmiana nastepuje w trakcie rozmowy z konsultantem. co do maila to moze nie dotarl? albo byl typu, dlaczego nie zmieniliscie mi stawki?? :D

4) jezeli faktycznie tak bylo to jest to do korekty w przeciagu jednej rozmowy z konsultantem patrz punkt 3 8)

Tak wiec.. podsumowujac.. nudzi Ci sie i miales ochote pouzalac sie nad soba. 3/4 problemow do rozwiazania od reki.
Wąglik pisze: już prawie podpisałem umowe na orange free za 110zł/mies..... Całe szczęście chcieli kaucje i sie rozmyśliłem...
chcieli 300 zl i sie "na szczescie" rozmysliles.. bo drogo :lol: jakby nie chcieli to bys smigal na nowym necie :)
Wąglik pisze:CZY TYLKO JA MAM TAKI PROBLEMY Z TĄ SIECIĄ I LUDZMI, KTÓRZY TAM PRACUJA???
CZY TYLKO MY MAMY TAKICH KLIENTOW ?? :D ;-)

 #220966  autor: DD7
 14 wrz 2007, 14:39
Podobnie jak babeo ani ja w Nowym Go w Zetafonie, ani brat w Mixie, ani tym bardziej mama w taryfie dla firm nie mamy żadnych problemów.

 #221028  autor: Vieslav
 14 wrz 2007, 19:51
Mam swój numer już 6 lat, był w różnych taryfach i ofertach i ani razu nie miałem większego problemu. Siostra też się nie skarży po 3 latach bycia w sieci. Mama tak samo (4 lata), ani razu żadnego poważniejszego problemu. Pytałem wśród kolegów i odpowiedź taka sama: zero problemów a jeśli już są jakieś drobne to telefon do BOK wszystko załatwia.

 #221197  autor: TomekO
 15 wrz 2007, 17:27
Dla mnie orżnąć to dziadostwo. Byłem 6 lat w tej sieci i o ile w ideii było ok to w orange ta lepsza jakość mnie za bardzo zaskoczyła. Niestety regulaminy rozbiegają się z rzeczywistością i po paru kwiatkach podziękowałem tej sieci 6 miesięcy temu. Odnośnie orange online to niestety tam ciężko coś włączyć, najlepiej jak się da smsem bo inaczej nie ma pewności. Moja żona użera się z Zetafonem i raczej nie próbuje zmieniać taryf bo tylko doświadczalnie można się dowiedzieć co się stanie po takiej zmianie - zero przewidywalności.

 #221275  autor: MADMAX
 15 wrz 2007, 23:52
DejwiD pisze:CZY TYLKO MY MAMY TAKICH KLIENTOW ??
Nie martw się, ERA ma mnie - dziś uznali dwie moje najnowsze skargi (niedochodzące MMS'y oraz niewłaściwe naliczenie za internet zw. z błędnym sposobem aktywacji pakietu przez konsultanta).
PLAY wprowadza nowe wypasione pakiety a pozostała "święta trójca" kisi się jak widać w reklamacjach, cóż... :|

D@rio pisze:Segment pre-paid się dla Centka za bardzo nie liczy.
Oj, nie byłbym taki pewny. Przecież głównie pre-paidami można utrzymać pozycję lidera (albo dość skutecznie gonić konkurencję) jeśli chodzi o liczbę kart sim.


Wąglik, trzymam kciuki za szybkie i pozytywne rozwiązanie Twoich kłopotów - sam poznałem uroki ERY więc wiem, że czasami dany opek potrafi seryjnie i malowniczo położyć wiele kolejnych wątków na paru frontach jednocześnie.
Aczkolwiek akurat z Orange w ciągu kilku lat miałem może ze 3 nieprzyjemne starcia więc uważam, że mieści się to w granicach przyzwoitości ;-)

Pozdrawiam

 #221788  autor: D@rio
 18 wrz 2007, 20:00
MADMAX pisze:Oj, nie byłbym taki pewny. Przecież głównie pre-paidami można utrzymać pozycję lidera (albo dość skutecznie gonić konkurencję) jeśli chodzi o liczbę kart sim.
a co tam liczba kart SIM. Liczą się dochody...

Można mieć najmniej kart SIM i być najbogatszym i najbardziej dochodowym. Wierz mi. Spójrz na Polkomtel...

Obrazek

 #223293  autor: mikage1
 25 wrz 2007, 16:29
Odnośnie nowego orange go:
doładowałem najpierw z pkt profit (50 PLN) i została stawka podstawowa (o czym zresztą piszą w regulaminie), potem doładowałem za 50 PLN kuponem i stawka była 30 do orange i 60 do pozostałych sieci (łącznie ze stacjonarnymi!!!). Wkułem się i korzystając z formularza reklamacji do telefonu abonamentowego (on-line), bo dla prepaidów nie przewidują możliwości reklamacji, zgłosiłem złą taryfikację stacjonarnych (po 60 a nie 30 groszy). Odpowiedzieli w ciągu 24 godzin, że wszystko jest w porządku i taryfikacja jest według nich słuszna, bo na stacjonarne jest drożej niz do sieci O.. Napisałem kolejną reklamację korzystając z w/w formularza, zwracając uwagę na brak kompetencji osoby odpowiadającej, która nawet nie raczyła spojrzeć do cennika i regulaminu usługi. W ciągu kolejnych 24 godzin przeprosili, zmienieli taryfikację i oddali to co "zagarnęli" wcześniej z powrotem na konto.