• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #205772  autor: reboot
 24 lip 2007, 15:23
Witam.
Dzisiaj tj.24 lipca jest ostatnim dniem, kiedy jestem abonentem Plusa.
W teorii od jutra wg Plusa mam 30 dni na doladowanie konta telekodem(zdrapka) i jesli to uczynie, to zostane przeniesiony do Simplusa (na czym mi bardzo zalezy).

Czy ktos juz dokonywal czegos takiego - tzn. wygasniecia wypowiedzenia umowy abonamentowej i odpalenie tego samego numeru w Simplus?

A jesli nie, to chociaz powiedzcie po czym poznam, ze nie jestem juz abonentem?
Zniknie mi zasieg? Czy nadal bede lapal zasieg, ale przy probie polaczenia bedzie jakis komunikat, ze rozmowy zablokowane?
A moze nie bede mogl sie zalogowac do EBOK uzywajac Pluskodu 5?

Wychodze z zalozenia, ze teoretycznie o godzinie 00:01 powinienem juz nie moc sie zalogowac do EBOK i o 00:01 bede mogl zasilic numer telekarta stajac sie z Abonenta Użytkownikiem :)

Pozdrawiam :)

WKS

 #205787  autor: D@rio
 24 lip 2007, 16:00
reboot pisze:A jesli nie, to chociaz powiedzcie po czym poznam, ze nie jestem juz abonentem?
Zniknie mi zasieg? Czy nadal bede lapal zasieg, ale przy probie polaczenia bedzie jakis komunikat, ze rozmowy zablokowane?
*147#

Obrazek

 #205817  autor: reboot
 24 lip 2007, 17:50
Ale skoro, zeby byc w Simplusie musze wg konsultanta zasilic konto, to co mi da *147# ? Ze dowiem sie jaka mam taryfe?

WKS

 #205835  autor: dechomenon
 24 lip 2007, 19:01
ale nie wiem czy Plus uruchomił to już komercyjnie..bo ja pewnych informacji nie mam..wiem ze na wybraje grupie klientów był to test aby! jeszcze bym zadzwonił do biura obsługi i sie dowiedział dokładnie na twoim miejscu! ponieważ ja tylko słyszałem o tym, że to faza testów na wybranej grupie klientów!

 #205839  autor: D@rio
 24 lip 2007, 19:04
reboot pisze:Ale skoro, zeby byc w Simplusie musze wg konsultanta zasilic konto, to co mi da *147# ? Ze dowiem sie jaka mam taryfe?
no ale taryfa jest w danym momencie jedna i ta sama :-) Więc, któraś musi wyświetlić i rozpoznać. Druga opcja to tak jak sam napisałeś - E-BOK.

Obrazek

 #206221  autor: reboot
 25 lip 2007, 16:42
Heh :) Kocham Polkomtel :)
Mam okres rozliczeniowy od 25 do 24, wypowiedzenie zlozylem na poczatku czerwca, wiec ostatnim okresem rozliczeniowym w moim przypadku powinien byc 25.06-24.07 :)
Nie chodzi mi nawet o to, ze 25.07 powinni przeniesc mnie do Simplusa, ale 25.07 na 110% nie powinienem miec juz abonamentu ;) bo po wypowiedzeniu umowy chyba juz sie nie jest abonentem :)
Gdzie tam :) Oczywiscie, ze ciagle numer dziala, do EBOKU loguje sie uzywajac PK5.
Heh znajac Plusa pewnie kaza mi zaplacic za 1/30 abonamentu, za swojaka w taryfie, za strefe plus i pewnie za pakiet SMS, ktory by sie nie odnowil gdyby normalnie mnie wylaczyli :)
Banda dziadow :)
I jeszcze na dodatek pod 2699 nie moge sie dodzwonic, bo "wybrany numer jest nieprawidlowy".

WKS

 #206243  autor: D@rio
 25 lip 2007, 17:46
reboot pisze:I jeszcze na dodatek pod 2699 nie moge sie dodzwonic, bo "wybrany numer jest nieprawidlowy".
bo Cię już widocznie wylogowali z tego systemu...

Obrazek

 #206255  autor: reboot
 25 lip 2007, 18:29
Trudno. Na 2601 w zasadzie nic nie wiedza i niby cos tam przekazali do dzialu technicznego...
Okaze sie jutro w nocy albo w ciagu dnia...

WKS

 #206264  autor: INTRO
 25 lip 2007, 18:59
A co to za numer 2699

 #206314  autor: reboot
 25 lip 2007, 20:27
Niby jakis dzial utrzymaniowy :)
Dział Obsługi Programów Lojalnościowych

[ Dodano: 26 Lipiec 2007, 17:04 ]
Zasieg Plusa zniknal ok.22 ;) potem do 1 nie bylo jeszcze Simplusa, a po pobudce o 8 rano juz byl :) wiec usredniajac gdzies o 4:30 stalem sie Uzytkownikiem Simplusa ;)

PS. Przenosza do taryfy Easy i daja 30 wizytowek sms, 10 smsow funskan i 10 smsow xyber mech :)
PS 2. Niestety te 30+10+10 smsow pojawia sie w sprawdzaniu aktywnych pakietow kodem *121# i jesli ktos w Nowym Simplusie ma pakiet Maxi Minuty, Mini Minuty i Mini SMS, to zamiast 1 SMSa zwrotnego z informacja o ilosci minut w pakietach dostanie 2 :) Dlatego ja specjalnie wyczerpalem te 30+10+10 smsow ;)

WKS