D@rio pisze:gm już jest po takiej operacji. Sukcesywnie udało mu się przenieść numer z Simplusa do PLAY.
Numer udało mi się przenieśc, ale to jeszcze nie koniec bojów z PLAY. SIMPLUS zakończyłprzenoszenie numeru, PLAY oznajmiło mi, że u nich też wszystko w porządku więc za 24 godziny będzie działał w sieci. Wszystko pięknie tylko, że telefon ten otrzymałem we wtorek, czyli 27 marca. I od tego czasu męczę się z Obsługą Klienta a Działem Pomocy. Co gprsza ręce opadają jak słucham sympatycznych Pań z OK. Poziom wiedzy oceniam na +2. Czekam, jak tylko mnie wlacza to napisze w tzm miejscu.
[ Dodano: 2007-03-30, 15:17 ]
Dodam, że przenoszenie numeru pre paid trwa 7 dni a abonamentowego operatorzy mają 30 dni. Plus wyłączył mi numer dokładnie po 7 dniach, jedynie w PLAY non stop wychodza jakieś kwiatki. Numer z SIMPLUSA przenosi także kolega Q (obecny i aktywny na Telepolis). On zaczął przenosić jeden dzień wcześniej, ale Jego sprawa też jeszcze nie dobiegła końca. Podobno nie przypisali Mu na kartę numeru telefonu a teraz to już sami nie wiedza w czym problem.
Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii
