Tak - da się przejść z Virgin na kartę do ofert Play na kartę i to bez utraty środków z konta. Jednakże wymaga to kontaktu z pracownikiem, gdyż aplikacja ani kody USSD tu nie pomogą.
Niestety, konsultanci często nie są świadomi możliwości zmiany (zapewne ze względu na niewielkie zainteresowanie).
Oto więc kroki jakie należy wykonać aby zmienić taryfę z Virgin na Play:
1. Skontaktuj się z konsultantem (telefonicznie, przez czat w aplikacji lub osobiście w punkcie) i poproś o zmianę taryfy.
Jeśli odmówi, to…
2. Powołaj się na oficjalne stanowisko biura prasowego Play zamieszczone w artykule na portalu Telepolis: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... nie-numeru
Jeśli i to nie pomoże, to…
3. Złóż reklamację, w której poprosisz o zmianę taryfy, jako podstawę podając ww. artykuł i zawarte w nim oficjalne stanowisko operatora.
To powinno wystarczyć.
Miejmy nadzieję, że z czasem pracownicy się wyedukują i wystarczy tylko pierwszy punkt tego poradnika.
Przejście z Virgin na kartę do Fakt Mobile też jest możliwe - poprzez kontakt z infolinią 799599999.
Powodzenia!
Niestety, konsultanci często nie są świadomi możliwości zmiany (zapewne ze względu na niewielkie zainteresowanie).
Oto więc kroki jakie należy wykonać aby zmienić taryfę z Virgin na Play:
1. Skontaktuj się z konsultantem (telefonicznie, przez czat w aplikacji lub osobiście w punkcie) i poproś o zmianę taryfy.
Jeśli odmówi, to…
2. Powołaj się na oficjalne stanowisko biura prasowego Play zamieszczone w artykule na portalu Telepolis: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... nie-numeru
Jeśli i to nie pomoże, to…
3. Złóż reklamację, w której poprosisz o zmianę taryfy, jako podstawę podając ww. artykuł i zawarte w nim oficjalne stanowisko operatora.
To powinno wystarczyć.
Miejmy nadzieję, że z czasem pracownicy się wyedukują i wystarczy tylko pierwszy punkt tego poradnika.
Przejście z Virgin na kartę do Fakt Mobile też jest możliwe - poprzez kontakt z infolinią 799599999.
Powodzenia!