• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #120190  autor: kubiakk
 03 lis 2006, 08:48
nie tyle co pamintac kody,bo najwazniejsze sa 2..*101# i *102# ale czekac wybierac wchodzic w meni dzwonica do biura,troszke to trwa,i tak tak jest poprostu wygodny,ale bez niego tez mozna sie obyc,poczekamy pewnie coz zmieniaja , moze cos poprawia:)albo dodadza ,tylko ze mam Fan i mam nadzieje ze dla naszej spolecznosci tez cos dadza ;-)

 #120338  autor: D@rio
 03 lis 2006, 17:17
wiecie, można jeszcze TakTak'iem sterować zestawem tzw. "ekspress'owych kodów", których wykaz jest dostępny chociażby na stronie ;)
Ostatnio zmieniony 03 lis 2006, 23:36 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

 #120491  autor: Pawrzes
 03 lis 2006, 23:27
OOOO :shock: Już działa i-Tak Tak i śmiga szybko :!: :-D Ciekawe na jak długo... :roll:

Pozdrawiam

 #136772  autor: kulwis
 27 gru 2006, 17:16
Witam.

Od kilku dni mam duży problem z zalogowaniem się do serwisu i-TakTak. Problem polega na tym, iż nie dochodzą sms'y z jednorazowym hasłem dostępu. Czy u Was również występuje ten błąd?

 #136788  autor: margeo
 27 gru 2006, 17:53
u mnie tez sa problemy od kilku dni...Do tego nie moge aktywowac uslugi "Nocne szalenstwo" - ani przez kod, ani pod 9797 - zero reakcji...

**********************
POZDRAWIAM!

 #136795  autor: Pawrzes
 27 gru 2006, 18:03
Coś iTakTak się wyjątkowo często sypie w tym roku :-/ Teraz nie przychodzą SMSy z hasłem jednorazowym...
Od kilku dni są problemy z aktywacją niektórych usług kodami i pod 9797 :|

Pozdrawiam

 #136802  autor: Irek
 27 gru 2006, 18:29
Tak zaczęło się już pare dni przed Świętami - a wszczególnie od problemów z doładowaniem kont w TT i Heyah.

"And one more thing..."

 #136827  autor: konrad
 27 gru 2006, 19:58
IreQ pisze:od problemów z do?adowaniem kont w TT i Heyah.
zapewne dzieki 'podwojnemu doladowaniu" ;)

 #136858  autor: Irek
 27 gru 2006, 21:36
konrad pisze:zapewne dzieki 'podwojnemu doladowaniu"
To raczej nie jest powodem!

"And one more thing..."

 #136931  autor: lukasm
 28 gru 2006, 08:46
Dzisiaj dalej nie zwalczyli problemu.

 #137018  autor: Pawrzes
 28 gru 2006, 14:18
Tak nadal system choruje :| W czasie Świąt aktywowałem 2 karty dla 2 nowych klientów TT które to kupiłem za grosze z wyprzedaży - 5 zł za starter "Płacisz 40 - dostajesz 80 zł" z taryfą Era Love. Nie mogę włączyć żadnej uslugi - 9797 nie reaguje na zmiany lub słyszę "proszę czekać" w nieskończoność lub że zlecenie jest w trakcie realizacji mimo że takiego zlecenia nie wykonałem... Za 5-tym razem niby system przyjął zmianę taryfy na Happy i informuje o niej ale nie przychodzą żadne SMSy potwierdzające włączenie usług i w rzeczywistości Era Love jest nadal aktywna! Z mojego numeru dzień przed świętami zniknął pakiet 'SMSy i MMSy za grosze' - reklamacje dziś mi uznali... Z kolei kolega nie może wlączyć pakietu Omnix Max - również system nie aktywuje usługi kodem ani pod 9797. Z i-TakTak nadal nie przychodzą SMSy z hasłem jednorazowym :-/ :evil:

Pozdrawiam

 #137022  autor: lukasm
 28 gru 2006, 14:50
Hjuston, mamy problem!

 #137208  autor: aga
 29 gru 2006, 14:27
Informcja ze strony www.fkn.pl:
Kod: Zaznacz cały
 Awaria w i-TakTak
wł./12:20
Od kilku dni użytkownicy Tak Taków nie mogą zalogować się do internetowego biura obsługi klienta
Awaria trwa przynajmniej od 24 grudnia. Usługa formalnie działa, logowanie przebiega poprawnie, pojawia się ekran do wpisania kodu SMS-owego, tyle że ten kod nigdy nie nadchodzi.

Według informacji z PTC "nieprawidłowości w działaniu serwisu i-TakTak na stronie www.era.pl zostały odnotowane przez Dział Techniczny. Specjaliści pracują nad ich usunięciem".

Nieznany jest termin zakończenia prac. Nikomu również nie przyszedł do głowy pomysł, by powiadomić użytkowników, że oczekiwanie na SMS-owy kod w nieskończoność nie ma większego sensu 
Szkoda, że oficjalnie nie powiadomili o tym użytkowników, bo to już drugi raz w tym miesiącu.

 #137212  autor: lukasm
 29 gru 2006, 14:50
Faktycznie, wiele by ich to kosztowało, gdyby napisali na stronie logowania do serwisu - chwilowo nieczynne, awaria, przepraszamy.

 #137219  autor: aga
 29 gru 2006, 15:11
Właśnie przyszedł do mnie sms z kodem, ale z prawie godzinnym opóźnieniem. Może niedługo zacznie wszystko działać.

 #137245  autor: przemek910
 29 gru 2006, 15:55
Witam

Uprzejmie potwierdzam, że aktualnie wystąpiły czasowe nieprawidłowości w funkcjonowaniu serwisu iTak Tak na stronie www.era.pl -> Zarządzanie kontem. Toteż obecnie nie ma możliwości żadnych zleceń poprzez internetowy serwis.

Nadmieniam, że problem został już rozpoznany i specjaliści pracują nad jego usunięciem.

Pragnę Pana serdecznie przeprosić za powyższe niedogodności i zaprosić do skorzystania z serwisu w późniejszym terminie.

Jednocześnie polecam korzystanie z bezpłatnych kodów Ekspresowych. Szczegółowe informacje znajdzie Pan na naszej stronie www.era.pl / Mapa serwisu / Oferta dla Ciebie / Tak Tak / Usługi / Bezpłatne zarządzanie kontem; bezpośredni skrót http://www.era.pl/index.php?id=tt_exp_z&section=taktak

Dyspozycje może Pan również realizować za naszym pośrednictwem przesyłając na adres [email protected] dyspozycję zawierającą również numer telefonu i numer seryjny karty SIM lub kod PUK lub Erakod.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

Korzystając z okazji życzę szampańskiej zabawy sylwestrowej oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku 2007.
Witam

Uprzejmie informuję, iż w przypadku ewentualnych problemów z działaniem kodów Ekspresowych proszę o dosłanie następujących danych:

- numer telefonu Tak Tak i numer seryjny karty SIM,
- model aparatu,
- poziom wskaźnika zasięgu na wyświetlaczu (ilość kresek),
- lokalizacja (proszę o podanie adresu),
- rodzaj wprowadzanego Ekspresowego kodu,
- data i godzina użycia kodu,
- dokładna treść występującego komunikatu po wprowadzeniu Ekspresowego kodu,
- czy problem dotyczy tylko jednego kodu (jeżeli również innych, proszę o ich podanie),
- czy problem ten występuje również w przypadku przełożenia karty SIM do innego telefonu.

Wówczas przekażę Pańskie zgłoszenie do Działu technicznego,

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #137249  autor: Pawrzes
 29 gru 2006, 16:06
kin, dobrze że wiedzą że jest problem... Jak dostaję taką odpowiedź jak cytat nr 2 to wysyłam maila raz jeszcze który trafia do innego konsultanta który od razu przekazuje moją treść tam gdzie chcę a nie pyta o rzeczy nie istotne...

Właśnie na jednym z numerów przyszło mi hurtowo 5 SMSów potwierdzających zmianę/aktywację usług z wczoraj i przedwczoraj :roll:

Pozdrawiam

 #137253  autor: PiotrG-dz
 29 gru 2006, 16:17
No widać ,że ERA się stara nie to co było w Simplusie. :)

 #137421  autor: Pawrzes
 30 gru 2006, 00:48
Udało mi się przed chwilą dostać do i-TakTak'a! :mrgreen: SMS dotarł co prawda po 3 minutach ale sesja jeszcze nie wygasła. Powoli zaczyna się to wszystko odtykać...

[ Dodano: 2006-12-30, 00:52 ]
Również na jednym z numerów udało mi się aktywować Omnix Max - po kilku sekundach od wysłania kodu usługa została włączona :-) - Wcześniej za Chiny nie dało się tego aktywować...

[ Dodano: 2006-12-31, 21:29 ]
W tej chwili SMS z hasłem jednorazowym przychodzi natychmiast.

Pozdrawiam

 #148011  autor: konrad
 31 sty 2007, 10:06
znowu hasla smsowe nie dochodza 8)