• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #123151  autor: oprych
 12 lis 2006, 00:19
A co to za różnica, czy się przeniesiesz teraz, czy później? Skoro zależy ci na tym numerze w erze po wejściu T-mobile i tak skorzystasz z ewentualnych promocji t-mobile. Po za tym po wejściu t-mobile mgą mieć większy bałagan w salonach i wszsyutko się przedłuży

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #123876  autor: Elle
 14 lis 2006, 15:34
Byłam dziś w salonie firmowym ery i stwierdzam, że przenoszenie numeru jeśli ktoś za dużo nie dzwoni jest kompletnie nieopłacalne.

Koszt takiej zabawy, to:
- 61 zł za przeniesienie numeru z orange
- 15 zł na zakup znaczków skarbowych (pojęcia nie mam, po co to komu)
- 20 zł nowa karta sim
- ok. 20 zł zdjęcie simlocka

Jeśli aktywuję nowy numer to zapłacę tylko ok. 40 zł, a nie 116 zł, czyli nie wydam bez sensu 76 zł. Różnica w koszcie minuty takiego wydatku by nie zrekompensowała (nie, jeśli ktoś nie dzwoni bardzo dużo). Za zaoszczędzone pieniądze doładuję sobie konto, skorzystam z podwójnego doładowania i może kupię jakieś pakiety.

Pytałam również, czy z powodu zmiany operatora mogę miec jakieś problemy z połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi i dowiedziałam się, że telefon może mi nie działać nawet do 5 dni.

Więc jestem zdecydowana na aktywację nowego numeru:)

 #124297  autor: oprych
 16 lis 2006, 01:30
Chyba teraz juz takowe problemy znikneły, ale najlepiej jakby np. D@rio sie wypowiedział.
Od siebie dodam, że jeśli nie posiadasz jakiegoś złotego numeru, zmiana operatora z zachowaniem numeru, jest chyba nie opłacalna. Zresztą zawsze możesz kupić jakiś tani telefon i używać dwóch numerów:)

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #124804  autor: D@rio
 17 lis 2006, 17:31
narazie nie docierają do mnie żadne sygnały negatywne dot. przenośności numerów. Jeśli już to były to indywidualne przypadki, rozwiązywane dzięki służbom technicznym operatorów na korzyść klienta.

Obrazek