• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #105019  autor: Rogal
 12 wrz 2006, 21:58
no mi tez przez ostatnie dni nie dzialal :( ale jak piszecie ze juz wszystko smiga to trzeba zobaczyc czy bedzie dzisiaj dzialal :wink:

 #109280  autor: Pawrzes
 26 wrz 2006, 21:54
I znowu i-TakTak padło, tym razem:
Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.0.48 (Unix) mod_ssl/2.0.48 OpenSSL/0.9.7c Server at www.itaktak.pl Port 80
:(

Pozdrawiam

 #109616  autor: kubiakk
 28 wrz 2006, 10:28
i dalej itaktak nie dziala,co tam robia co sie dzieje??

:)

 #109633  autor: Mel
 28 wrz 2006, 11:50
Przed chwilą sprawdzałam mamie tanie numerki i wszystko działa.

 #118728  autor: konrad
 29 paź 2006, 14:12
dzis rowniez nie dziala ITakTak :(

 #119957  autor: kubiakk
 02 lis 2006, 10:26
czy dziala u was i tak tak,ja juz od paru dni nie moge sie zalogowac,tez macie taki problem:)

 #119986  autor: doktor
 02 lis 2006, 12:20
moze wprowadzą wkonuc bilingi online :) w TT :D

https://www.speedtest.net/result/a/10352767239
LTE2600+LTE2100+LTE1800+LTE800+5G 3600

https://www.speedtest.net/result/15854998413.png
GPON w domu

 #119987  autor: Pawrzes
 02 lis 2006, 12:51
No tak, znowu od kilku dni:
Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.0.48 (Unix) mod_ssl/2.0.48 OpenSSL/0.9.7c Server at www.itaktak.pl Port 80
:smt011


Na gsm.biz.pl czytamy:
Jak informują Czytelnicy, internetowe Biuro Obsługi Uzytkownika i-TakTak od kilku dni znowu nie działa

sprawę przekazaliśmy do zweryfikowania operatorowi i czekamy na efekty. Wiele jednak wskazuje na to, iż aplikacja jest rozbudowywana i stąd komunikat o błędzie. Z drugiej strony, jeśli dokonuje się zmian w aplikacji internetowej, wypadałoby zamieścić w serwisie WWW stosowny komunikat ...

Pozdrawiam

 #119990  autor: lukasm
 02 lis 2006, 13:02
To normalka, zresztą ebok Plusa też co chwila wywala błędy. Jak jest z orangem nie wiem, bo nie korzystam.

 #120026  autor: kubiakk
 02 lis 2006, 15:57
bok Orange prawie nigdy nie nawala,nie ma z nim tyle prblemow co z itaktakie-m pozdro!!! ;-)

[ Dodano: 2006-11-02, 16:11 ]
a i walsnie cos padlo w orandutanie,ale okolicznosc:)nie mozna wejsc na orange on-line

 #120035  autor: oprych
 02 lis 2006, 16:26
A ja zadam takie pytanie: czy jest coś w itak tak, czego nie można sprawdzić z poziomu telefonu?

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120039  autor: kubiakk
 02 lis 2006, 16:48
pewnie wszystko mozna sprawdzic dzwoniac,ale ja wole niszczyc wzrok niz sie promieniowac:)

 #120044  autor: Animatter
 02 lis 2006, 17:09
U mnie juz od ponad tygodnia:
Bad Gateway

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

 #120049  autor: Pawrzes
 02 lis 2006, 17:24
oprych pisze:A ja zadam takie pytanie: czy jest coś w itak tak, czego nie można sprawdzić z poziomu telefonu?
Z poziomu telefonu można sprawdzić wszystko ekspresowymi kodami lub pod nr 9797 ale tylko w i-Tak Tak można wyłączyć samemu pocztę głosową oraz aktywować/deaktywować usługę Już jestem.

Pozdrawiam

 #120065  autor: oprych
 02 lis 2006, 20:02
Pawrzes pisze:ale tylko w i-Tak Tak można wyłączyć samemu pocztę głosową
A kod ##002# ?

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120123  autor: Pawrzes
 02 lis 2006, 21:58
oprych pisze:A kod ##002# ?
Ten kod wyłącza przekierowania na pocztę która jako usługa jest w tym czasie aktywna - po 3 miesiącach nieużywania zostaje wyłączona. Natychmiastowe wyłączenie usługi poczta głosowa jest możliwe właśnie w i-Tak Tak'u.

Pozdrawiam

 #120161  autor: oprych
 03 lis 2006, 00:09
Pawrzes, , ale o ile dobrze rozumiem na to samo praktycznie wychodzi, bo jeśli wyłaczymy przekierowania, to i tak poczta głosowa sienie włączy. Po za tym jeszcze do niedawna każdy fan EJ chciał mieć pocztę aktywną :lol:

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120175  autor: Pawrzes
 03 lis 2006, 01:16
oprych pisze:Pawrzes, , ale o ile dobrze rozumiem na to samo praktycznie wychodzi, bo jeśli wyłaczymy przekierowania, to i tak poczta głosowa sienie włączy. Po za tym jeszcze do niedawna każdy fan EJ chciał mieć pocztę aktywną :lol:
Zgadza się, chodziło mi tylko o to że przez serwis na www można wyłączyć usługę a nie ustawić pocztę ogólnym kodem sieciowym aby się nie zgłaszała ;) Ale można powiedzieć że jak komuś chce się pozbyć poczty gł. to nie potrzeba mu do tego i-TT :wink:

Pozdrawiam

 #120179  autor: oprych
 03 lis 2006, 03:03
Pytając o to, próbowałem dociec, czy i-tt. Jest szczególnie do czegoś potrzebny, czego nei mozna z poziomu tela ustawić, widzże że jednak nie, więc jego awarie zbytnio nie przeszkadzają

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #120183  autor: lukasm
 03 lis 2006, 08:03
Tyle, że zdecydowanie wygodniej jest korzystać z i-TT niż kodów, przede wszystkim trzeba je pamiętać. A gdyby jeszcze Era dorównała do orenga i udostępniła billing to byłoby już całkiem OK