• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #113543  autor: esiek
 13 paź 2006, 11:33
witam ....

co sądzicie o przeciążeniu plusa po 16? trudno sie dodzwonic ;/ dali oferte dosyc ze gorszą niz była wczesniej, to jeszcze trudno z niej skorzystac ;/

 #113545  autor: Kaczy
 13 paź 2006, 11:44
Nie ma co się dziwić. Dużo osób ją aktywowało i sieć się zapycha.
Dodatkowo w Mixie jest promocja na rozmowy po 18, więc kolejna liczba osób obciąża sieć.

...::: Made for loneliness :::...

 #113546  autor: esiek
 13 paź 2006, 12:05
plus ma minusa u klientów....u mnie co drugi znajomy narzeka na plusa ... telefon jest aby dzwonic ... tylko jak dzwonic jak sie nie da ...?! koło 20 stej to tragedia .... kpina ... nawet po któryms razem gdy sie da dodzwonic to pogada sie chwilkę i automatycznie rozłancza ;/ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 #113564  autor: Opportunist
 13 paź 2006, 14:18
Mysle, ze terazto jeszcze nic... pamietacie jak bylo Happy Hours :?: :wink:

Obrazek

 #114042  autor: plusteczek
 15 paź 2006, 09:28
To nie przeciążenie.Tylko awaria systemu bilingowego w prepaidach! Za takie uciażliwości dostałem 20zł przeprosin,jak zgłosiłem reklamacje do BOK

 #114044  autor: Michu
 15 paź 2006, 09:39
U mnie cierpliwość powoli się kończy. Rekompensate mogą sobie w pewna czesc ciala wsadzic. Telefon jest po to zeby dzialal. Rozumiem, jesli pierwszy raz zdarzylaby sie taka sytuacja (zlosliwosc rzeczy martwych, no mozna zrozumiec), ale nie tyle miesiecy!!! Dobrze, ze dni temu reanimowalem tak taka, bo pewnie bede zmienial siec - kolejny raz;)
 #114064  autor: sq3cps
 15 paź 2006, 11:24
Napiszcie krótko, w jakich miastach i jak często macie problemy z Simplusem po godzinie 16:00? Czy objawia się to tylko odrzucaniem inicjowanego połączenia?

 #114157  autor: D@rio
 15 paź 2006, 16:51
Michu pisze:U mnie cierpliwość powoli się kończy. Rekompensate mogą sobie w pewna czesc ciala wsadzic. Telefon jest po to zeby dzialal. Rozumiem, jesli pierwszy raz zdarzylaby sie taka sytuacja (zlosliwosc rzeczy martwych, no mozna zrozumiec), ale nie tyle miesiecy!!! Dobrze, ze dni temu reanimowalem tak taka, bo pewnie bede zmienial siec - kolejny raz;)
od początku Ci mowiłem weź TakTak'a w Erze ;-) to nie chciałeś mnie posłuchać...

Obrazek
 #114460  autor: jniedz
 17 paź 2006, 00:45
sq3cps pisze:Napiszcie krótko, w jakich miastach i jak często macie problemy z Simplusem po godzinie 16:00? Czy objawia się to tylko odrzucaniem inicjowanego połączenia?
Kraków; zajętość lub komunikat "sieć której nr wybrałeś jest w tym momencie niedostępna" (numer wywoływany z puli TP S.A.); zrywanie aktywnego połączenia; również próba dodzwonienia się z telefonu stacjonarnego skutkuje sygnałem zajętości ale tu problemem może być zbyt wąska lub max obciążona "rura" na LPSS.
Nie jestem w stanie ocenić skali problemu ale sądząc po komentarzach po niektórymi newsami na TELEPOLIS występuje w różnych częściach Polski.

Jeżeli pracujesz w Polkomtelu to apeluję abyście dokładnie rozpoznali problem oraz dokonali analizy obciążenia LPSS szczególnie w okresach "szczytów wieczornych".

pzdr

 #114476  autor: esiek
 17 paź 2006, 07:34
Strzegom - woj. dolnośląskie :( godziny wieczorne..... na szczescie jest juz lepiej....

to samo sie działo co jest napisane wyżej....

 #114693  autor: sq3cps
 17 paź 2006, 22:21
Obecnie mam ten problem w Szczecinie, np. dzisiaj między godz. 19:30 a 20:00.

 #114808  autor: Rokko
 18 paź 2006, 08:38
Ja jakos nie mam tego problemu. Z mojego abonamentowego bez problemu dodzwaniam sie na simplusa matki i na telefony paru kumpli, ktorzy tez maja na karte.Jakos na szczescie omijaja nas te plagi egipskie Plusa.

 #114813  autor: sq3cps
 18 paź 2006, 10:08
Rokko: Ja z abonamentowego też nie mam problemów z uzyskiwaniem połączeń, natomiast z Simplusa (na te same numery) już problemy występują.
Po zgłoszeniu tego problemu przez BOK Polkomtela otrzymałem odpowiedź:
Serdecznie przepraszamy Pana za utrudnienia w korzystaniu z usług naszej sieci.
Uprzejmie wyjaśniamy, iż problem ten jest nam znany. Zapewniamy, iż nasi specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Prosimy o wyrozumiałość.
Bez dalszego komentarza...

 #114823  autor: Rokko
 18 paź 2006, 11:50
sq3cps pisze:Rokko: Ja z abonamentowego też nie mam problemów z uzyskiwaniem połączeń, natomiast z Simplusa (na te same numery) już problemy występują.
Po zgłoszeniu tego problemu przez BOK Polkomtela otrzymałem odpowiedź:
Serdecznie przepraszamy Pana za utrudnienia w korzystaniu z usług naszej sieci.
Uprzejmie wyjaśniamy, iż problem ten jest nam znany. Zapewniamy, iż nasi specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Prosimy o wyrozumiałość.
Bez dalszego komentarza...
Urocze zachowanie naszego operatora :) No ale jak sie cos sypie, to ich specjalisci sobie nie poradza.

 #114863  autor: D@rio
 18 paź 2006, 15:05
to jest standardowa odpowiedź wysyłana każdemu...kto zgłasza ten problem ;)

Obrazek

 #114867  autor: Michu
 18 paź 2006, 15:15
ha! to tu Was zaskocze. Wczoraj dzwonilem do BOK simplusa i pani konsultantka powiedziala ze problemy juz 3 dni temu zostaly usuniete a teraz mi sie tylko wydaje ze sie dodzwonic nie moge. Nie mialem na czym zapisac jej imienia i nazwiska..... %$#@ nienawidze tej sieci!
Teraz juz wiem co to znaczy drozej w orange ale bez problemow.

Tak D@rio wiem to byl blad! Ogromny błąd!

 #114971  autor: oprych
 18 paź 2006, 21:58
Haha no rewelacyjna odpowiedź, najlepiej zrobić z kogoś wariata, cały simplus :|

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #114980  autor: Irek
 18 paź 2006, 22:06
Michu pisze:Wczoraj dzwonilem do BOK simplusa i pani konsultantka powiedziala ze problemy juz 3 dni temu zostaly usuniete a teraz mi sie tylko wydaje ze sie dodzwonic nie moge.
Następnym razem proponuję użyć dyktafonu jeśli masz takowy w swoim aparacie.

"And one more thing..."

 #115399  autor: sq3cps
 20 paź 2006, 09:17
W moim odczuciu trochę się poprawiło, już bez większych problemów można inicjować połączenia.

 #115404  autor: RafalM
 20 paź 2006, 09:39
U mojego ojca najwięcej połączeń inicjuje się pomiędzy 18-21 i co? Jajko. Dzwoni do Celnika na przejściu kom. prywatny w Plusie i ? Połączenie nie może być zrealizowane. Może ktoś mi powie co się dzieje, bo się pogubiłem! Chyba na własny koszt S+ z pracy przeniosę do Ery i skończą się wieczne problemy z tą siecią.