BOK sieci Idea w Lublinie ma już 5 lat
PTK Centertel, sieci Idea, poinformował o 5-leciu działania Biura Obsługi Klientów, które działa od maja 1999 r. w Lublinie przy ul. Chodźki 9 i daje zatrudnienie kilkuset osobom.
PTK Centertel, sieci Idea, poinformował o 5-leciu działania Biura Obsługi
Klientów, które działa od maja 1999 r. w Lublinie przy ul. Chodźki 9 i daje
zatrudnienie kilkuset osobom.
Obchodzące 5-urodziny Biuro Obsługi Klientów sieci Idea w Lublinie, zatrudnia
prawie 650 osób i koncentruje swój zakres działania na kontaktach z klientami ofert
masowych w Idei: Idea POP, Dla Każdego, Idea dla Ciebie. Biuro Obsługi Klientów
Idei w Lublinie z każdym miesiącem obsługuje coraz więcej połączeń z klientami Idei
- w ostatnim miesiącu było ich aż 1.035.000, w stosunku do 758.574 rozmów przed
rokiem.
Warto wiedzieć, że... gdyby jeden człowiek miał obsłużyć wszystkie rozmowy
odebrane w Biurze Obsługi Klienta Idei w Lublinie na przestrzeni minionych 5 lat,
to zajęło by mu to... aż 171 lat - oczywiście gdyby pracował codziennie 24 godziny
na dobę! Natomiast .... gdyby jeden człowiek przywitał się tyle razy, ile padło to
zdanie ("Dzień dobry, Jan Kowalski, w czym mogę pomóc?") podczas pięciu lat pracy w
Biurze Obsługi Klienta Masowego, to przedstawiłby się każdemu dorosłemu Polakowi!
Także jakość obsługi klientów wyróżnia pozytywnie sieć Idea na polskim rynku GSM:
- Wg najnowszych badań TNS OBOP (1Q2004 r.) dotyczących ogólnego zadowolenia
klientów z pracy Biur Obsługi Klientów (w siedmiostopniowej skali) - Idea zajmuje
pierwsze miejsce wśród operatorów GSM, ze wskazaniem 6,1 punktów (Era - 6,0 pkt.;
Plus GSM - 5,8 pkt.)
- Także według niedawnych badań TNS OBOP nt. satysfakcji polskich klientów z usług
telekomunikacyjnych (02/2004) - średni wskaźnik zadowolenia był najwyższy w
przypadku sieci Idea i wynosił 7,7% (w dziesięciopunktowej skali)
- Natomiast według ubiegłorocznych badań TNS OBOP (12/2003) sieć Idea ma najwięcej
zadowolonych klientów - 68%, wyprzedzając sieci konkurencyjne.