Klienci PKO BP odcięci przez 9 godzin. Bank: tak miało być

W nadchodzący weekend klienci PKO Banku Polskiego powinni przygotować się na czasowe przerwy w dostępie do serwisów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Bank zapowiada aż 9 godzin braku dostępności usług.

Dominik Krawczyk (dkraw)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Klienci PKO BP odcięci przez 9 godzin. Bank: tak miało być

Nie frustruj się, bank musiał

Czasowe ograniczenia wynikają z konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac serwisowych, mających na celu poprawę jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług. Jak podkreśla PKO BP, płatności kartowe będą działały bez przeszkód – klienci będą mogli bezproblemowo dokonywać transakcji kartami płatniczymi w sklepach, punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.

Dalsza część tekstu pod wideo

W praktyce utrudnienia mogą dotknąć:

  • logowania do serwisów internetowych banku,
  • dokonywania przelewów,
  • korzystania z aplikacji mobilnych,
  • zlecania i edycji zleceń stałych,
  • obsługi niektórych innych operacji bankowych wymagających uwierzytelnienia online.

Bank zwraca uwagę, by najważniejsze i pilne sprawy finansowe zaplanować z wyprzedzeniem. PKO Bank Polski przekazał oficjalne przeprosiny za ewentualne trudności i z góry dziękuje klientom za wyrozumiałość. Informacja o planowanym serwisie pojawiła się z kilkudniowym wyprzedzeniem, co pozwala klientom lepiej zaplanować swoje działania.

Kiedy dokładnie spodziewać się braku dostępu do usług PKO Banku Polskiego?

Prace serwisowe będą tym razem trwały długo, bo aż 9 godzin, od soboty, 19 lipca, od godz. 20:00 do niedzieli, 20 lipca, do godz. 05:00. W tym okresie mogą wystąpić przejściowe utrudnienia w korzystaniu z niektórych funkcji bankowości elektronicznej, zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikacje mobilne.