Klienci PKO BP. Przykra niespodzianka czeka w IKO

Klienci PKO Banku Polskiego muszą przygotować się na utrudnienia. Zaplanowane zostało czasowe wyłączenie aplikacji mobilnej IKO.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
7
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Klienci PKO BP. Przykra niespodzianka czeka w IKO

PKO Bank Polski zaplanował kolejną przerwę techniczną. Klienci powinni zapisać sobie datę, aby nie spotkała ich przykra niespodzianka. Tym razem nie będzie działać aplikacja mobilna IKO, a w związku z tym także płatności zbliżeniowe oraz kodem BLIK.

PKO BP zapowiada przerwę

Przerwa techniczna zaplanowana została na 287 lipca w godzinach od 1:00 do 2:00 nad ranem. Trzeba przyznać, że to dobry termin na wprowadzanie ewentualnych zmian, bo w tym czasie raczej niewielu klientów będzie korzystać z aplikacji banku. Nie zmienia to faktu, że niektórych może czekać przykra niespodzianka.

Dalsza część tekstu pod wideo

W tym czasie, jak informuje PKO BP, nie da się korzystać z aplikacji mobilnej IKO. Nie zadziałają też płatności zbliżeniowe telefonem oraz te za pomocą kodu BLIK. Z kolei mobilna autoryzacja zostanie zastąpiona przez kody SMS.

Co ważne, w tym czasie bez problemu skorzystamy z kart płatniczych, bankomatów oraz płatności w sklepach.

Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

przestrzega PKO BP.

Bank apeluje, aby wcześniej zaplanować ewentualne operacje