Klienci PKO BP. Przykra niespodzianka czeka w IKO
Klienci PKO Banku Polskiego muszą przygotować się na utrudnienia. Zaplanowane zostało czasowe wyłączenie aplikacji mobilnej IKO.

PKO Bank Polski zaplanował kolejną przerwę techniczną. Klienci powinni zapisać sobie datę, aby nie spotkała ich przykra niespodzianka. Tym razem nie będzie działać aplikacja mobilna IKO, a w związku z tym także płatności zbliżeniowe oraz kodem BLIK.
PKO BP zapowiada przerwę
Przerwa techniczna zaplanowana została na 287 lipca w godzinach od 1:00 do 2:00 nad ranem. Trzeba przyznać, że to dobry termin na wprowadzanie ewentualnych zmian, bo w tym czasie raczej niewielu klientów będzie korzystać z aplikacji banku. Nie zmienia to faktu, że niektórych może czekać przykra niespodzianka.
W tym czasie, jak informuje PKO BP, nie da się korzystać z aplikacji mobilnej IKO. Nie zadziałają też płatności zbliżeniowe telefonem oraz te za pomocą kodu BLIK. Z kolei mobilna autoryzacja zostanie zastąpiona przez kody SMS.



Co ważne, w tym czasie bez problemu skorzystamy z kart płatniczych, bankomatów oraz płatności w sklepach.
Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Bank apeluje, aby wcześniej zaplanować ewentualne operacje