DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 200 z 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
 #1092320  autor: TomLee
 26 mar 2020, 23:54
U mnie to samo. Dodatkowo często jak chcę zadzwonić pojawia się komunikat o zajętej sieci. WYMODEROWANO OFF-TOP
Ostatnio zmieniony 27 mar 2020, 08:21 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: usunięty off-topic o Play i odpowiedzi na niego
 #1092472  autor: jutek
 29 mar 2020, 14:52
Problem z "nie ma takiego numeru" (nowość od kilku dni) tudzież innymi komunikatami zamiast połączenia, do tej pory co jakiś czas się powtarza, obsługa a2 już raczej nawet nie próbuje go rozwiązywać, tylko opracowała standardową formułkę odpowiedzi, że ze względu na wzmożony ruch tak ma być + kit, że tak jest we wszystkich sieciach (oczywiście nie jest). Zdaję sobie sprawę, że to może być także wina Playa, tym niemniej biorąc sprawę na logikę to mały operator powinien się bardziej postarać, żeby mieć dobrą łączność z dużym, a myślenie klienta a2 jest następujące: "gdybym miał numer w innej sieci niż a2 to by mogli się do mnie dodzwonić a jak jestem w a2 to nie mogą". I średnio takiego klienta a2 obchodzi czyja to wina. Obstawiam, że sedno problemu leży w tym, że ktoś nie chce komuś za coś odpowiednio zapłacić.
 #1092474  autor: TomLee
 29 mar 2020, 15:01
Ja tam nie lubię tracić czasu na zbędne rozmowy z bok i wczoraj mój numer przeniosłem z wrodzinie do Orange. miałem nadzieję, że nie będę już bawił się w przenoszenia tego numeru, ale cóż zrobić. I z pewnością nie wejdę już do mvno bazujących na plusie, oprócz plusha.
 #1092476  autor: Remington
 29 mar 2020, 15:36
@jutek
No a co odpowiada obsługa Play? Jeśli przyczyna jest u nich, to tylko oni wiedzą kiedy były nieudane próby połączeń. Np. z moich numerów połączenia się udają, może to kwestia lokalizacji albo czegoś co trudno określić.

Twoje oczekiwania względem a2m są tylko z pozoru słuszne. Mały operator w takiej sytuacji może tylko jedno... prosić dużego, by zajął się sprawą, a nie wiemy czy i jaką siłę przebicia ma Premium Mobile w P4. Może nie mieć żadnej... IMO reklamacje powinni składać ci, którym nie działa, czyli chcący się dodzwonić.
 #1092482  autor: jutek
 29 mar 2020, 16:37
Remington pisze:
29 mar 2020, 15:36
@jutek
No a co odpowiada obsługa Play? Jeśli przyczyna jest u nich, to tylko oni wiedzą kiedy były nieudane próby połączeń. Np. z moich numerów połączenia się udają, może to kwestia lokalizacji albo czegoś co trudno określić.
Nie zgłaszałem do Play, wyszedłem z założenia, że skoro problem nie jest jednostkowy i nie dotyczy tylko mojego numeru w Play oraz nie tylko tego numeru w a2mobile, na który dzwonię, to sprawa jest im już znana.
Remington pisze:
29 mar 2020, 15:36

Twoje oczekiwania względem a2m są tylko z pozoru słuszne. Mały operator w takiej sytuacji może tylko jedno... prosić dużego, by zajął się sprawą, a nie wiemy czy i jaką siłę przebicia ma Premium Mobile w P4. Może nie mieć żadnej... IMO reklamacje powinni składać ci, którym nie działa, czyli chcący się dodzwonić.
Przyznam, że trochę inaczej wyobrażam sobie a2mobile. Jako 'spadkobiercę' Aero2 nie upatruję tej sieci jako czysto wirtualnej, tylko jako taką, która ma swój sprzęt, swoją platformę, swoje styki z dużymi operatorami. Słowem taką, która siłami swojej obsługi technicznej może sprawdzić, czy jej się zatyka jakiś styk z inną siecią i, pewnie, za odpowiednią opłatą, go poszerzyć. Co ciekawe problem podobno nie występuje w przypadku oferty abonamentowej Premium Mobile, gdzie działa ona typowo na zasadzie operatora wirtualnego mocno zintegrowanego z Plusem.
 #1092484  autor: Remington
 29 mar 2020, 16:52
Trudno powiedzieć, czy Play znany jest problem. Po pierwsze obsługa na czacie jako normę stosuje zrzucanie zgłoszeń na drzewo. Po drugie, na forum Playa nikt nic nie pisze.

a2mobile nie tyle jest spadkobiercą Aero2, co usługą Premium Mobile, świadczoną na infrastrukturze i systemach Aero2 (jako podwykonawcy). Ktoś wspominał, że identyczny problem miał z połączeniem na nr wRodzinie, więc ewidentnie nawala styk P4->Aero2.

Weź jednak pod uwagę, że dla P4, takie Aero2 jest tylko jednym (i raczej mało znaczącym) z wielu operatorów z jakimi mają styki (komórkowych MNO jest mało, ale stacjonarnych multum).
 #1092490  autor: rymi
 29 mar 2020, 17:33
Muszę niestety potwierdzić, że coś złego się dzieje z a2 mobile - prowadzę dwa numery u nich [ojca i wujka] i obaj stwierdzają, że jak dzwonią do kogoś to nie ma połączenia [cisza w głośniku] jak spróbują za chwilę to najczęściej mogą się już połączyć. Poza tym jest ten problem "nie ma takiego numeru" jak się dzwoni do a2 mobile [sam miałem to już kilkanaście razy dzwoniąc do ojca z Orange, a brat to samo z T-Mobile (ja mała mieścina w mazowieckim, brat Warszawa)] więc to nie problem operatorów z których się dzwoni, a właśnie samego a2 mobile.

Są to numery osób starszych, a nie numery potrzebne do prowadzenia biznesu i na razie będę obserwował co się dzieje - nie przenosimy jeszcze numerów z a2 mobile.
 #1092491  autor: TomLee
 29 mar 2020, 17:45
Ja nie oczekuję od mojego dostawcy usług telekomunikacyjnych HD voice, wifi calling itp. ale jeżeli nie mogę wykonać połączenia, dopiero za 4-5 razem wskakuję do sieci a rozmówca słabo mnie słyszy to można się wkurzyć. U mnie prawie wszyscy dookoła w Play, co chwilę znajomi i rodzina - musiałem dzwonić 2-3 razy, coś jest nie tak. Zapłacę gdzie indziej 5 zł więcej i będę mógł normalnie korzystać z telefonu. I niech nie wciskają kitu, że problem z jakimś światłowodowem. Jest po prostu coraz gorzej. Ja się zwijam do konkurencji.
 #1092493  autor: Remington
 29 mar 2020, 18:18
rymi pisze:
29 mar 2020, 17:33
Poza tym jest ten problem "nie ma takiego numeru" jak się dzwoni do a2 mobile [sam miałem to już kilkanaście razy dzwoniąc do ojca z Orange, a brat to samo z T-Mobile

Wreszcie ktoś kto potwierdził problem też w innych sieciach, to zmienia postać rzeczy.
 #1092513  autor: JacekKrajza
 30 mar 2020, 09:06
To jest problem w a2mobile i tylko tu. Pierwsze raporty pochodzą jeszcze sprzed informacji o "urwanym światłowodzie". Problemy niestety nadal występują i to nieprawda, że dotyczy to tylko połączeń z Play. To niestety najgorsza możliwa awaria. Dlaczego? Bo jak nie działają usługi wychodzące (połączenia głosowe, SMS-y), czy internet mobilny, to od razu to wyłapiemy. Ale awarię połączeń przychodzących wyłapać trudno.

Operator, choć problemy są te same cały czas, już nie zwala na urwany światłowód. Teraz zrzuca winę na "przeciążenie sieci". A to już chyba akt desperacji...
  • Strona 200 z 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200