DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 396 z 400
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 400
 #1081840  autor: patrix-83
 08 paź 2019, 13:51
kozien70 pisze:
08 paź 2019, 12:26
Obydwie usługi działają na obydwu kartach? Bo może w praktyce chodzi o to, że nie działają na tej drugiej.
Tak, obydwie usługi VOLTE i VOWIFI dzialaja na obu kartach TANDEM od samego poczatku :)

Zle sprecyzowalem poprzedniego posta-BOA T i salon T uprzedzily mnie że z usługą TANDEM usługa VOLTE i VOWIFI "MOŻE" nie działać ale nie powiedzieli że "NA PEWNO" nie bedzie bo dopytywalem o to bardzo dokladnie ich.
 #1081987  autor: Alienus
 10 paź 2019, 22:33
Taka ciekawostka. Kupiłem Mate 20 PRO i okazało się że Orange (nju abo) nie obsługuje tego modelu w zakresie Volte i Vowifi. To stwierdziłem że przeniosę się do T-mobile abonament. Ale jak zobaczyłem ceny obecnych abonamentów bez telefonu to przeszedłem próbnie do Play. Na szczęście do oferty na kartę. Piszę na szczęście, bo już drugiego dnia nie byłem w stanie wykonać połączenia przez Volte z komunikatem "serwer niedostępny" :D Musiałem zrestartować słuchawkę. Nigdy u żadnego operatora czegoś takiego nie widziałem.... Ostatni raz byłem w play gdzieś na początku ich działalności. I widzę że dużo się nie zmieniło ;) Jak się sytuacja będzie powtarzać to zmykam do magentowych dusigroszy ;)
 #1082004  autor: piotrzet
 11 paź 2019, 09:01
Niestety ale z tego co można przeczytać w tym wątku jakość usług VoLTE/VoWiFi w Play ostatnio spadła. O ile na samym początku działało to perfekcyjnie i Play stawiany był za wzór to teraz tak nie jest.

https://www.speedtest.net/result/a/5383813102.png
 #1082019  autor: marcin19883
 11 paź 2019, 13:36
piotrzet pisze:
11 paź 2019, 09:01
jakość usług VoLTE/VoWiFi w Play ostatnio spadła
Wszystko ma się dobrze, tylko jakość na Huaweiach spadła.
 #1082020  autor: piotrzet
 11 paź 2019, 13:51
Z tego co pamiętam to ludzie nie tylko z Huawei mają problem. Informacje z tego wątku. Są ogólnie problemy z tymi usługami w Play.

https://www.speedtest.net/result/a/5383813102.png
 #1082033  autor: Marysiateki
 11 paź 2019, 18:01
marcin19883 pisze:
11 paź 2019, 13:36
piotrzet pisze:
11 paź 2019, 09:01
jakość usług VoLTE/VoWiFi w Play ostatnio spadła
Wszystko ma się dobrze, tylko jakość na Huaweiach spadła.
Ja na Samsungu S8+ odczuwam spadek jakości w VoLTE, więc nie tylko na Huaweiach spadła 😎
 #1082048  autor: marcin19883
 11 paź 2019, 22:49
Marysiateki pisze:
11 paź 2019, 18:01
Ja na Samsungu S8+ odczuwam spadek jakości w VoLTE
Jak to sprawdziłeś? na ucho? Nie czegoś takiego jak spadek. Jest albo nie ma Volte.
 #1082058  autor: kozien70
 12 paź 2019, 07:48
Oczywiście, że jest spadek jakości połączeń VoLTE w Play.
Po pierwsze od jakiegoś czasu nie działa kodek EVS, który akurat Galaxy obsługują. Piszę o tym (nie tylko ja) od dłuższego czasu. Nie każdy ma dębowe ucho - ja akurat odbywałem sporo długich rozmów w tej technologii i bez EVS słyszę wyraźną różnicę na minus.
Po drugie w trakcie rozmów VoLTE często miewam ostatnio momenty ciszy, gdy jedna ze stron przez parę sekund nie słyszy drugiej.
A dodatkowo wczoraj kilka dropów przy fallbacku z VoLTE do 3G.
Zanim wyśmiejecie innych swoimi "wyszukanymi" żarcikami, pomyślcie że nie u każdego Play działa tak wybitnie jak w Gowidlinie czy Tyliczu.
Jakość połączeń VoLTE w Play pogorszyła się ostatnio i to znacznie.
 #1082066  autor: spotify
 12 paź 2019, 11:06
patrix-83 pisze:
08 paź 2019, 09:07
Ktoś z was mnie pytał, bodajże spotify we wcześniejszych podstronach tego wątku jak mi się sprawuje VOLTE i VOWIFI po przeniesieniu z Play do T-mobile.
Powiem tak - nie żałuję tej decyzji, to był strzał w 10.
Zgadza się. To ja pytałem ponieważ jeden z Tylicza twierdził, że w TM nie da się rozmawiać i nie ma H/O do 3G.
Cieszy mnie to, że jesteś zadowolony
P.S. Bardzo podoba mi się usługa TANDEM którą sobie aktywowałem w T a której oprócz jeszcze Orange FLEX nie ma żadna inna sieć w PL.
O jakim tandemie jest mowa? Jak w NJU czy to coś całkiem innego?
kozien70 pisze:
12 paź 2019, 07:48
Oczywiście, że jest spadek jakości połączeń VoLTE w Play.
Nie tylko jakości połączeń. Od dłuższego czasu mam problem z wykonaniem połączenia na Play z Orange i TM. Albo długo czekam na sygnał połączenia albo nie mam go w ogóle. I muszę ponawiać połączenie
 #1082095  autor: Tomaszfraczek
 13 paź 2019, 01:04
spotify pisze:
12 paź 2019, 11:06
patrix-83 pisze:
08 paź 2019, 09:07
Ktoś z was mnie pytał, bodajże spotify we wcześniejszych podstronach tego wątku jak mi się sprawuje VOLTE i VOWIFI po przeniesieniu z Play do T-mobile.
Powiem tak - nie żałuję tej decyzji, to był strzał w 10.
Zgadza się. To ja pytałem ponieważ jeden z Tylicza twierdził, że w TM nie da się rozmawiać i nie ma H/O do 3G.
Mam iPhone’a 11 Pro Max i na becie iOS 13.2 ustawienia operatora T-Mobile.pl 39.0. Wg mnie i VoLTE i VoWifi działają super w miejscowościach, w których spędzam najwięcej czasu: Wadowice i Kraków, ale prawda jest taka, że nie ma HO do 3G i nawet infolinia techniczna to potwierdza... choć bardzo chcą wprowadzić :)
 #1082102  autor: loker
 13 paź 2019, 10:27
Nadal EVS w Play nie działa.
Wysłałem zgłoszenie, na co poprosili o wersję oprogramowania telefonu. Wysłałem i od tej pory cisza.
 #1082122  autor: kozien70
 13 paź 2019, 18:15
Tomaszfraczek pisze:
13 paź 2019, 01:04
Mam iPhone’a 11 Pro Max i na becie iOS 13.2 ustawienia operatora T-Mobile.pl 39.0. Wg mnie i VoLTE i VoWifi działają super w miejscowościach, w których spędzam najwięcej czasu: Wadowice i Kraków, ale prawda jest taka, że nie ma HO do 3G i nawet infolinia techniczna to potwierdza... choć bardzo chcą wprowadzić :)
Really? :D
Naprawdę infolinia techniczna potwierdza brak fallbacku rozmowy z VoLTE do 3G w T-mobile? :lol:
Pokaż im ten filmik i spytaj, co na nim widać ;-) Nagrałem go specjalnie dziś.
https://youtu.be/vOBy7wiGMic

Nie wiem, może to wina iPhonów (ja mam Galaxy S10+). Może w południowej Polsce coś jest nie tak z konfiguracją, choć bywam w Krakowie, Nowym Sączu i nigdy tam nie zauważyłem szczególnych problemów.
 #1082125  autor: Tomaszfraczek
 13 paź 2019, 19:02
Dzięki! Pokażę im to, może to jakiś problem iPhone’ów, ale rzeczywiście u mnie jest zawsze tak, że rozmowa ciągnie się na LTE do upadłego i potem ją po prostu urywa, nie spada do 3G. Mam nawet maila od nich w tej sprawie. Jeśli rzeczywiście nie masz nic przeciwko, to im to wyślę do wyjaśnienia, czemu iPhone zachowuje się w taki sposób, a na Samsungu wszystko śmiga :/
  • Strona 396 z 400
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 400
  • 1
  • 394
  • 395
  • 396
  • 397
  • 398
  • 400