Witam.
Proszę o pomoc w następującej sprawie. Ostatnio moja żona przedłużyła umowę w Orange. Abonament 110zł Wspólny. Żona dobrała sobie dwie osoby do abonamentu podpisując dodatkowe dwie umowy. Wszystko ładnie pięknie, pan w salonie oświadczył, że można już korzystać z nowej oferty i jest już wszystko aktywne. Więc poleciały telefony, internet itp. Po ok 20 dniach przychodzi informacja na e-maila, że do zapłaty jest 1400zł
I co teraz zrobić? Żona poszła do salonu tam gdzie podpisywała umowę, pracownik bardzo przeprosił i napisał oświadczenie, że wprowadził w błąd moją żonę co do usługi. Chodziło o to, że dodatkowe osoby były podpięte ale jeszcze na starym okresie rozliczeniowym. Tego nie powiedziano nam w salonie niestety. Żona napisała odwołanie ale niestety negatywnie rozpatrzone przez Orange. Co można jeszcze w tym wypadku zrobić? Są świadkowie (trzy osoby), pracownik salonu Orange napisał oświadczenie, że wprowadził w błąd podczas podpisywania umowy. Czy są jakieś szanse na pozytywne zakończenie sprawy? Możecie coś doradzić?
Proszę o pomoc w następującej sprawie. Ostatnio moja żona przedłużyła umowę w Orange. Abonament 110zł Wspólny. Żona dobrała sobie dwie osoby do abonamentu podpisując dodatkowe dwie umowy. Wszystko ładnie pięknie, pan w salonie oświadczył, że można już korzystać z nowej oferty i jest już wszystko aktywne. Więc poleciały telefony, internet itp. Po ok 20 dniach przychodzi informacja na e-maila, że do zapłaty jest 1400zł
