DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 363 z 392
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 392
 #1131482  autor: biala1991
 22 maja 2022, 16:17
Karlos, Ty chyba nie czytasz o czym piszę, skrytykowałam aplikację MO, która po JEDNYM dniu braku aktywności odcina klienta od informacji o stanie i ważności konta a Ty najpierw sprowadzasz dyskusje do tłumaczenia jak spełnić warunki aktywności i na koniec kwitujesz, że wielokrotnie to wyjaśniałeś. Ja nie pytam jak spełnić aktywność, stwierdzam tylko, że MO to bubel :D
 #1131488  autor: Karlos20
 22 maja 2022, 19:18
biala1991: każda apka obsługowa to bubel, każda ma wady i niedopracowania, po prostu ma "działać". Nie tylko tak jest w Mój Orange.

🌟To już 12 lat na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131492  autor: 3G
 23 maja 2022, 10:54
biala1991 pisze:
22 maja 2022, 12:16
Dobrze, że w apce pokazuje się powiadomienie o braku aktywności ale szkoda, że to powiadomienie zakrywa stan i ważność konta, czyli najbardziej niezbędne informacje, których potrzebuje klient prepaid.
Jak zakrywa? W apce mobilnej? U mnie nic nie zakrywa. Tylko w wersji www mam ten komunikat, ale on też chyba nie zakrywa stanu konta tylko jest powyżej czy tam poniżej (rzadko korzystam z MO w ten sposób).

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1131531  autor: Remington
 24 maja 2022, 09:31
Nie neguję, że są takie relacje. Czy jednak przypadek 3G jest odosobniony? Porównał ktoś w ogóle na jakim systemie problem występuje, na jakiej rozdzielczości ekranu? Czy tak tylko z góry zakładacie, że jak sama/sam coś widzisz to wszyscy inni też i w związku z tym to 3G jest ewenementem?
 #1131544  autor: grzefik
 24 maja 2022, 11:29
Nie wiem czy występuje błąd systemu. Miałem aktywny pakiet jednorazowy pełen no limit na 2 dni za jeden złoty aktywowany wczoraj i ważny do dzisiaj. W aplikacji MO pojawił sięb komunikat pod pakietem wyłącz usługę i zwróć środki. Na konto zwrócono 1 zł, aktywalem ponownie. Nie wiem jak działa z innymi pakietami
  • Strona 363 z 392
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 392
  • 1
  • 361
  • 362
  • 363
  • 364
  • 365
  • 392