Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
20
Rejestracja
09 lut 2011, 17:43
Sieć
Era
Lokalizacja
Wrocław
prawda, na szczescie są portale, które tak to przedstawiająvh pisze:Umowa umową, regulamin regulaminem, promocja promocją, ale powinno być takie prawo, że niezależnie od nich wszystko co istotne było zawarte na jednej stronie w tabeli, np.:
Kwota abonamentu: … zł
W promocyjnym okresie od dnia … do dnia … kwota abonamentu: … zł
Średnia kwota abonamentu: … zł
W abonamencie zawarte są: …
Koszt minuty rozmowy poza abonamentem: … zł
Koszt SMS-a poza abonamentem: … zł
Koszt MMS-a poza abonamentem: … zł
Koszt … kB poza abonamentem: … zł
Umowa obowiązuje do: ………
Wypowiedzenie umowy możliwe najpóźniej do: ………
Zgłoszenie słabego zasięgu Orange:Play pisze: Szanowny Panie,
zgodnie z informacjami udzielnymi przez Pana, ustaliliśmy że na nadajniku z którego Pan korzysta odbywa się wzmożony ruch.
Oczywiście jesteśmy świadomi sytuacji i pracujemy nad jej rozwiązaniem. Bardzo dziękuję za przesłane przez Pana informacje, który zwróciły naszą uwagę na występujący problem.
Mam nadzieję, że wkrótce będzie Pan mógł korzystać z internetu z większą prędkością.
Nosz siedziałem z 10 minut nad tym i myślałem po ch*ja ona mi to wszystko pisze? Dobrze, że jeszcze nie wytłumaczyła mi zasady działania sieci szkieletowej z rozpisaniem na konkretne elementy sieci i używany typ kabli i złączek na stacjach bazowych. I jeszcze mi zarzuca, że mam zepsuty sprzęt, ale "mimo sygnalizowanych niedogodności zasoby sieci były i są dostępne, jak również wykorzystywane". Tak, były wykorzystywane, ale na innym nadajniku i z trudem w domu. Prosiłem tylko o przemyślenie udostępnienia U900.Orange pisze: Szanowny Panie ,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego utrudnień w korzystaniu z usług telekomunikacyjnych, pragnę poinformować, że zjawisko ograniczonego zasięgu w przypadku telefonii komórkowej jest zjawiskiem normalnym – Spółka gwarantuje i świadczy usługi telekomunikacyjne w zasięgu sieci cyfrowej w zakresie istniejących możliwości technicznych (§ 6 pkt 1 Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych). Podpisując Umowę z Orange Polska S.A. zaakceptował Pan warunki z niej wynikające, m.in. zapewnienie Spółki o dostępności do połączeń w różnych miejscach Polski. Zatem w ramach zawartej Umowy Orange Polska S.A. nie zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych w konkretnej lokalizacji, tylko na terenie całego kraju. W najbliższym czasie nie planujemy rozbudowy infrastruktury. Niemniej jednak Pana zgłoszenie zostało uwzględnione w rozwoju infrastruktury sieci. Dodam, że jak w każdej innej lokalizacji i w tym rejonie parametry sieci podlegają stałemu monitoringowi i są konfigurowane w sposób zapewniający optymalną jakość zasięgu w ramach posiadanych możliwości technicznych. Sygnał radiowy dla połączeń internetowych wymaga dobrego i stabilnego zasięgu macierzystej sieci, a w tym przypadku szczególnie wewnątrz pomieszczeń sygnał może być słabszy. Usługi sieci bezprzewodowej mają charakter mobilny, a dostęp do nich w konkretnym, wskazanym przez Abonenta miejscu, nie jest przedmiotem podjętego przez Orange Polska S.A. zobowiązania. Dodatkowo analiza połączeń, jakie były realizowane za pośrednictwem numeru XXX XXX XXX wskazuje, że mimo sygnalizowanych niedogodności zasoby sieci były i są dostępne, jak również wykorzystywane. Wyjaśniam, że do prawidłowego odbierania i wysyłania danych oprócz właściwego działania sieci istotne znaczenie ma także sprawne działanie użytkowanego komputera, modemu, routera oraz karty SIM. Dodatkowo sugeruję wykonanie testu krzyżowego, czyli sprawdzenie poprawności działa karty SIM w innym terminalu (modem, router bądź aparat telefoniczny).
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana akceptacją.