Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Zależy od salonu w jednym musiałem oddawać cały telefon a w drugim po znajomości wymienili. Poza tym nie wiem czy warto tracić telefon na 2-3tyg gdy ładowarka to koszt 10-20zł
Możesz skorzystać z gwarancji. Gwarancja na ładowarkę dla tego producenta wynosi 6 miesięcy od zakupu. Informacje, w jaki sposób z niej skorzystać znajdziesz tutaj http://oran.ge/1yLXKgZ. Do naprawy konieczne będzie oddanie całego zestawu (telefon + ładowarka). Punkty serwisowe możesz odszukać pod linkiem http://bit.ly/1t1dihl.