• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #753621  autor: Partyzant
 04 paź 2014, 09:23
Od prawie 3 miesięcy posiadam internet LTE Z e-fakturą dostępną w Plus online.Jednak by się tam dostać potrzebny jest Plus kod lub eHasło.
Takie eHasło (11 cyfrowe) otrzymałem dzwoniąc pod 2601.
Po próbie pierwszego logowania wyskakiwały błędy,cytuję:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem ani żadnym innym znakiem.Następnie wpisz swoje cztero lub pięciocyfrowe hasło..."
Po miesiącu poprosiłem o nowe eHasło.Przysłali (8 cyfrowe).Od dwóch dni próbuję i dalej to samo...
Ja już nie wiem o co chodzi...Dostaje eHasła które nie działają a po nieudanej próbie logowania wyskakuje info żeby wpisać cztero lub pięciocyfrowe hasło.
Windykacja się dobija telefonicznie podają mi numer konta do wpłaty a ja na oczy nie widziałem ani jednej faktury.To jest jakieś chore w tym Plusie,na co tyle kodów:PlusKod 5,PlusKod 4,eHasło...

 #753742  autor: user_delete34
 04 paź 2014, 17:27
Spróbuj 4 ostatnich cyfr kodu PUK karty SIM.
Jeśli to nie to, to skoro mówią o Twoim, to może coś czteroznakowego trzeba dopiero utworzyć?

 #753782  autor: Partyzant
 04 paź 2014, 19:59
Dzwoniłem do nich i ustawiliśmy PlusKod który o dziwo,działa.Ale co z tego jak mogę tylko sobie sprawdzić na tym kwote do zapłaty i numer konta na jakie wpłacić należność.Chcący mieć wgląd w szczegóły trzeba zalogować się przez to nieszczęsne eHasło,które ni jak nie chce wejść.A widzę że mnie trzepią na kasę bo miałem płacić abonament 29,90zł/m-c. A naliczają mi 35zł....od początku umowy.W tygodniu jak będę miał czas to podskoczę do punktu Plusa niech sami zobaczą.

 #753814  autor: user_delete34
 04 paź 2014, 21:12
Partyzant, a pierwszy powyższy sposób próbowałeś?

 #753869  autor: Partyzant
 05 paź 2014, 09:17
Pewnie że próbowałem.Cztery ostatnie cyfry z PUKu,pięć ostatnich cyfr z PUKu i nawet PIN.Mam też telefon na abonament u nich i wtedy nie było z tym problemów.Dostałem eHasło w punkcie i zatrybiło za pierwszym razem.

[ Dodano: 2014-10-05, 09:20 ]
Na PW mogę wysłać numer tel.którego to dotyczy i eHasła,może komuś na innym kompie załapie.Bo już nie mam pomysłów.Ostatni kod podobno ważny jest 60dni.

 #753870  autor: user_delete34
 05 paź 2014, 09:24
Partyzant pisze:wysłać numer tel.którego to dotyczy i eHasła
To nie jest dobry pomysł, w takim razie raczej musisz zmagać się dalej z obsługą Plusa.

 #753878  autor: Partyzant
 05 paź 2014, 10:03
Jak to się mówi...Tonący brzytwy się chwyta :-) Małymi kroczkami ale doszedłem.
Zalogowałem się PlusKodem5,który wczoraj wygenerowaliśmy.
SMSem na modem przychodzi hasło sesji,które należy wpisać w okienku przy logowaniu.
A następnie wchodzimy w zakładkę "USŁUGI" następnie poniżej w "eHASŁO i PlusKod" i zarządzanie eHasłem.Tam po wejściu zaznaczamy łabądka że nie znamy eHasła i wpisujemy swoje,nowe.Potwierdzamy i po robocie.Mi działa :smt006