Od prawie 3 miesięcy posiadam internet LTE Z e-fakturą dostępną w Plus online.Jednak by się tam dostać potrzebny jest Plus kod lub eHasło.
Takie eHasło (11 cyfrowe) otrzymałem dzwoniąc pod 2601.
Po próbie pierwszego logowania wyskakiwały błędy,cytuję:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem ani żadnym innym znakiem.Następnie wpisz swoje cztero lub pięciocyfrowe hasło..."
Po miesiącu poprosiłem o nowe eHasło.Przysłali (8 cyfrowe).Od dwóch dni próbuję i dalej to samo...
Ja już nie wiem o co chodzi...Dostaje eHasła które nie działają a po nieudanej próbie logowania wyskakuje info żeby wpisać cztero lub pięciocyfrowe hasło.
Windykacja się dobija telefonicznie podają mi numer konta do wpłaty a ja na oczy nie widziałem ani jednej faktury.To jest jakieś chore w tym Plusie,na co tyle kodów:PlusKod 5,PlusKod 4,eHasło...
Takie eHasło (11 cyfrowe) otrzymałem dzwoniąc pod 2601.
Po próbie pierwszego logowania wyskakiwały błędy,cytuję:
"Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem ani żadnym innym znakiem.Następnie wpisz swoje cztero lub pięciocyfrowe hasło..."
Po miesiącu poprosiłem o nowe eHasło.Przysłali (8 cyfrowe).Od dwóch dni próbuję i dalej to samo...
Ja już nie wiem o co chodzi...Dostaje eHasła które nie działają a po nieudanej próbie logowania wyskakuje info żeby wpisać cztero lub pięciocyfrowe hasło.
Windykacja się dobija telefonicznie podają mi numer konta do wpłaty a ja na oczy nie widziałem ani jednej faktury.To jest jakieś chore w tym Plusie,na co tyle kodów:PlusKod 5,PlusKod 4,eHasło...