• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #737360  autor: pawelx1793
 03 sie 2014, 11:55
Witam mam problem z przeniesieniem numeru do T-mobile poprzez stronę internetową. Wybieram ofertę następnie telefon, przechodzę aż do strony z uzupełnianiem danych i tutaj po uzupełnieniu danych i po naciśnięciu przycisku dalej strona wczytuje się od nowa nie wyskakuje żaden komunikat o błędzie czy inny że się powiodło czy cokolwiek innego. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?

 #737361  autor: molibden
 03 sie 2014, 11:58
Mi sie wydaje że tego typu problemy w tej firmie to typowe zjawisko jeśli to ty nie popełniłaś błedu. Ja z ich usługami serwisowymi, panelem i kontaktem klienta mam złe skojarzenia bo ciągle cos nie działało. A to sms nie doszedł a to w panelu czegoś nie można było włączyć itd..
Jełsi nie robisz żadnego błędu to spróbuj później po prostu. Oni tak mają. :-D Choć nie tylko oni rzez jasna

 #737366  autor: pawelx1793
 03 sie 2014, 12:14
Błędu nie popełniłem raz mogło sie to zdarzyć ale nie kilkukrotnie, próbowałem już wczoraj i było tak samo.

 #737446  autor: ciekawy
 03 sie 2014, 17:08
zgłoś na bok i raczej nie spodziewaj się szybkiego rozwiązania problemu jeśli nad nim jeszcze nie pracują

 #737611  autor: bobiwr
 04 sie 2014, 12:14
Czasem pomaga... zmiana przeglądarki netowej. Zwłaszcza jak masz Operę.

 #737646  autor: Horacy
 04 sie 2014, 13:58
To już nie da się zarejestrować karty w punkcie? Szybciej i prościej... a jak nie to dzwonić na BOK i gadać.

 #737661  autor: pawelx1793
 04 sie 2014, 14:57
Próbowałem i na mozilli i na chromie i na operze na dwóch komputerach wszędzie to samo. Co masz na myśli zarejestrować kartę w punkcie od zawsze byłem w orange i to stwierdzenie jest mi obce czy przy tym przenoszeniu będę odrazu musiał wziąć abo?

 #737693  autor: ciekawy
 04 sie 2014, 16:52
jak w ofercie sieci do której przenosisz numer nie ma warunku że musisz mieć od razu abonament to możesz najpierw przejść do karty

 #737743  autor: pawelx1793
 04 sie 2014, 20:07
Dzięki za pomoc temat do zamknięcia. Pomogło zwykłe wyczyszczenie historii przeglądarki i ciasteczek :oops: