Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
393
Rejestracja
03 lut 2009, 11:59
Lokalizacja
Murzasichle
Moim kart sim jeszcze nie udało zalogować LTE. Oczywiście posiadam literkę U czyli USIM.Klienci obecnych taryf Blueconnect będą mogli korzystać z usług 4G. Klienci taryf głosowych, aby skorzystać z LTE, będą musieli zmigrować do nowych taryf Jump
Abyście tutaj pisali związane tematem logowania sieci w obecnych Klientów blueconnect lub głosowej. Czy ktoś udało się zalogować LTE? Czy gdzieś trzeba aktywować?Dotychczasowa karta SIM nie zaloguje się do sieci LTE. Jak rozpoznać kartę USIM? Najprostszym sposobem jest sprawdzenie czy po numerze seryjnym na karcie znajduje się literka U (czyli – USIM)
Oczywiście posiadam kartę USIM Blueconnectem. A pakietem to 10 Gb.madhunt3r pisze:Aby korzystać z LTE, musisz mieć nową kartę USIM i taryfę JUMP!
Dlaczego miało być?? Nigdy wiadomościach o tym nie opisali.darekka pisze:A w taryfach Blueconnect aby skożystać z LTE trzeba zadzwonić do BOA i poprosić o jego odblokowanie.Niestety tak sobie wykombinowali, że stary abonent Blueconnect dostanie wstęp do LTE tylko na swoje wyraźne życzenie.
Z tego wynika, że powinni udostępnić LTE wszystkim abonentom.4. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w zakresie istniejących możliwości technicznych. W szczególności oznacza to, że:
4.1. Operator świadczy usługi zgodnie z standardami poszczególnych technologii. Informacje o technologiach stosowanych przez Operatora są publikowane na stronie internetowej www.t-mobile.pl;
4.2. Zasięg w Sieci oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. Z uwagi na zmienność naturalnych warunków propagacji fal radiowych, zależność od typu zabudowy, rozbudowę Sieci oraz okoliczność, iż Sieć jest współdzielona przez użytkowników, zasięg oraz prędkość transmisji danych mogą ulegać zmianom.
5. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w zasięgu Sieci oraz z wykorzystaniem sieci telekomunikacyjnych innych operatorów, z którymi łączą Operatora stosowne porozumienia.
Dziś sprawdziłem i niestety szalu nie ma.darekka pisze:A jak z osiągami i stabilnością,jaka siła sygnału?
Niestety będzie wymagało migracji oferty:( Prawdopodobnie stary taryfy nie będzie dostępu LTE. Lepiej poczekać aż kończy umowy i wtedy bierzesz nową umową z LTE.tokarek pisze:Mam taryfę głosową.
Ale się uparłeś na te podwójne radiolinie. Tu nie o to chodzi. Zarówno T-Mobile jak i Orange najczęściej używają światłowodów. Problem niższej prędkości wynika z ilości pasma na 1800 MHz- 10 MHz ma TM a plus 20 MHz.Wszystko wskazuje mi ze korzysta jednym radiolinie. A plus podobno ma podwójnie radiolinie i dlatego prędkość wiele wyższy. Ja to widziałem ze, żaden inny operatorzy nie pobije prędkość plusa.
Wiem o tym, ale chodzi mi oto dlaczego tak jest. Z umowy i regulaminu wynika, że dostęp taki powinien być. Wydaje mi się, że robią to specjalnie aby zmigrować klientów do droższych ofert. Obecnie za 55 zł mam 2 GB, nielimitowane rozmowy zarówno stacjonarne jak i komórki. Taka sama oferta dla LTE kosztowałoby ok 90 zł. I tu jest problem, poza tym telefon chce na siłę połączyć się z LTE.
Niestety będzie wymagało migracji oferty:( Prawdopodobnie stary taryfy nie będzie dostępu LTE. Lepiej poczekać aż kończy umowy i wtedy bierzesz nową umową z LTE.
To prawda, tylko dużych miasta np. Kraków, Warszawa. Dużych miasta łatwiej dostępu światłowodów i tym opłacają się. A mały miasta jak Zakopane mało opłacalnie i widocznie nie ma tyle światłowodów.Zarówno T-Mobile jak i Orange najczęściej używają światłowodów.
Klienci obecnych taryf Blueconnect będą mogli korzystać z usług 4G. Klienci taryf głosowych, aby skorzystać z LTE, będą musieli zmigrować do nowych taryf Jump! Taka migracja będzie możliwa już od czwartku i będzie bezpłatna, bez konieczności dodatkowego przedłużania umowy. Dotyczyć będzie klientów, którzy mają umowy starsze niż trzy miesięce. Migracja będzie dostępna wyłącznie na taryfy droższe lub w tej samej cenie..
A czy dotychczasowi klienci Blueconnect mają w regulaminie, umowach czy warunkach promocji zapis o dostępie do LTE. - nie mają.Po pierwsze, co to którzy wcześniej podpisali umowy mobilnego Internetu lub głosowej jeszcze nie było dostępny LTE.
LTE jest to nowa generacji i dopiero od dziś t-mobile udostępnia klientom.
Po drugie,
LTE jest głównie przeznaczone dostęp szybkiego Internetu Blueconnect.
Dotychczasowi użytkownicy Blueconnect uzyskują dostęp LTE bez żadnych nowych umów.