• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #660161  autor: michasacuer
 07 wrz 2013, 07:53
Witam, mam do Was pytanie. Pierwszy raz zamówiłem pakiet internetowy w t-mobile. Na stronie mam "usługi internetowe - w trakcie zmiany statusu" od pół godziny. Zawsze to tak długo trwa? (a dychę zżarło z konta).

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2013, 16:32 przez michasacuer, łącznie zmieniany 1 raz.

 #660167  autor: Kryniczanin
 07 wrz 2013, 08:35
Wyloguj się i zaloguj ponownie. Jaki masz status?

 #660168  autor: michasacuer
 07 wrz 2013, 08:42
Przyszedł SMS że usługa jest aktywna, ale kartę przełożyłem do innego telefonu. To coś zmienia? W mojej Nokii E63 mam nadal info, że "Pakiet danych niedostępny" czy coś w tym stylu. Podobno coś jeszcze muszę aktywować, tylko co?

Zalogować się nie mogę, bo pisze, że dostęp do konta jest zablokowany.

 #660169  autor: Kryniczanin
 07 wrz 2013, 08:49
Nie nic nie zmienia. Status usługi wisi w systemach operatora.

 #660170  autor: michasacuer
 07 wrz 2013, 08:53
Tak więc dlaczego kiedy wchodzę w internet wyświetla mi się informacja, że nie posiadam pakietu? Coś jeszcze muszę zrobić?

Znalazłem taki kod: *125*7*1# nie pobierze mi on dodatkowej opłaty, kiedy go wpiszę?

 #660175  autor: Kryniczanin
 07 wrz 2013, 09:29
W jakiej formie wyświetla się ta informacja o braku pakietu?

 #660178  autor: michasacuer
 07 wrz 2013, 09:40
Kryniczanin pisze:W jakiej formie wyświetla się ta informacja o braku pakietu?
Tekstowej.

Może to być wina braku zasięgu w danym momencie? Bo już zaczyna łączyć, ale mam słaby zasięg w tym momencie.