Ten klucz przy aplikacji opera mini znaczy że tej aplikacji nie możesz wysyłać przez np.bt ani innymi źródłami i uwaga jak instalujesz zwykłe gry java też przez bt to też masz ikonkę klucza więc spoko to normalne w nokiach(i SE) wiec nie masz powodu do zmartwienia

czyli nie robisz w tym względzie nic.Ok wiec zainstalowałeś opere?tj.uruchomiłeś i zatwierdziłeś(akceptuj) itd?
Jeżeli tak, teraz spróbuj z automatu ściągnąć ustawienia ze strony orange,jak przyjdą musisz zatwierdzić i wyłączyć i włączyć ponownie telefon i spróbować połączyć się z netem przez opere mini.
Jeżeli ustawień nie dostałeś trzeba to ręcznie zrobić.Więc włączasz ikonkę:menu- ustawienia- konfiguracja-własne ustawienia,klikasz i wpisujesz dane ręcznie ze strony orange(jak naciśniesz ręcznie i powinno pisać pusto klikasz "dodaj"i powinieneś mieć wybór typu web(sieć i to wybierasz i po koleji wpisujesz ze stonki orange odpowiednie info))mms(tu też ręcznie wpisujesz) itp ustawienia następnie po wpisaniu robisz uaktywnij(lub włącz zależy co masz w nazwach w różnych modelach noki są/mogą być drobne różnice w nazewnictwie), po wpisaniu zatwierdzasz ,wyłączasz telefon i włączasz i próbujesz połączyć się z netem przez opere jak to nie pomoże.to próbuj jeszcze raz automatycznie może załapie,ale jak to nie to trzeba niestety fatygować się do salonu orange

,tu zaletą jest(w tej sytuacji) to że asha 302 jest dostępna w ich ofercie wiec powinni móc Ci pomóc jakby wcześniejsze próby nie pomogły...I właśnie za te zabawy mam uraz do orange,przykładowo w VM czy play obojętnie jaki fon ustawienia na 99% zawsze przychodzą z automatu gdy wkładasz nową kartę.A jest jeszcze inna opcja jeżeli wcześniejsze opcje nie zadziałają,to przed wizytą w salonie spróbuj zrobić aktualizacje softu najpierw przez fota tj. neta(najpewniej nie zadział z braku neta ale kto wie spróbować nie zawdzi)(menu-ustawienia-telefon-aktualizację urządzenia) jeżeli to nie załapie to przez kabel ten model ma o ile dobrze pamiętam wejście usb..aktualizując soft przywrócić powinieneś ustawienia fabryczne no chyba że masz soft z orange i dlatego jest ten bajzel w menu.A jak to nie pomoże to wtedy wizyta w salonie i niech oni kombinują,prawdopodobnie będzie wtedy potrzebne wgranie nowego softu i ponowne wysyłanie ustawień,ale wtedy liczysz się z tym że oddajesz telefon na gwarancję.

w każdym razie powodzenia i napisz jak ci poszło...