• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #630118  autor: kolekpn
 29 kwie 2013, 19:37
Już drugi raz byłem zmuszony wymienić kartę SIM w sieci T-mobile. Drugi raz ta sama sytuacja. Nagle telefon przestaje odbierać połączenia przychodzące. Dokładnie wygląda to tak:
Telefon sprawdzałem w serwisie i z innymi kartami SIM i jest z niem wszystko ok
Do rzeczy
Telefon włączony, bateria naładowana, zasięg jest, połączenie wychodzące zakończone sukcesem.
Próba dodzwonienia się na mój "tak tak" z innego numeru zakończona porażką. W słuchawce pojawia się komunikat że abonent czasowo niedostępny. Na wyświetlaczu mojej komórki nie wyświetla się żadna informacja, że ktoś do mnie dzwonił. Nie było też sygnału. Dopiero po jakimś czasie raz na kilka połączeń przychodzi sms "numer XXX XXX XXX próbował się z tobą skontaktować"
Wszystkie inne funkcje telefonu i SIM karty działały bez zarzutu. Znajomi mieli do mnie pretensję że telefon mam ciągle wyłączony choć nigdy go nie wyłączam.
Oczywiście SIM miał przebłyski gdy przez godzinę na dobę można się było do mnie normalnie dodzwonić ale to za mało.

Ciekawi mnie czy ktoś jeszcze miał podobny problem? Czy miałem po prostu pecha.

 #630123  autor: Krzych
 29 kwie 2013, 20:38
Ja miałem podobny problem około 2 lat temu. Zasięg bardzo dobry, telefon oczywiście włączony i nagle dostaję smsa, że ktoś dzwonił. Czasem było tak, że każda rozmowa się odbijała od mojego telefonu i musiałem za każdym razem oddzwaniać.
Poza tym ta sytuacja występowała w kilku miastach i na różnych telefonach.

Bez problemu można było wykonywać połączenia wchodzące i nigdy nie zdarzyło się, aby połączenie nie zostało zrealizowane.

Zgłaszałem problem, operator nie widział problemów i nie chciał wymienić karty, więc zmieniłem operatora.

Podobna sytuacja występowała u kilku znajomych osób w zasięgu 2g i 3g.

 #630131  autor: Edmund
 29 kwie 2013, 21:22
kolekpn, felerną kartę SIM testowałeś na jednym czy na paru różnych telefonach? Bo niekoniecznie problem musi leżeć w samej karcie SIM, ale w jakichś problemach w systemie T-Mobile.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #639171  autor: grzegorz0plonka
 12 cze 2013, 20:18
Według mnie niestety spowodowane przez kiepskiego systemu informatycznie u operatora. Operator tmobile powinno wymienić całego na nowy systemu komputerowego.

Moim telefonie tez nie raz występuje problemy. Telefon miałem cały czas włączony a kurier nie mógł kontaktować.

Mam drugi telefon który spróbowałem zadzwonić na mój numer telefonu. faktycznie było abonent czasowo niedostępny.

Naprawdę jest to poważnie problem i piszecie do tmobile i uke. Wymagacie wymiana całego sytemu. Za jednego klienta nie będzie interesowało a kilkanaście TYM LEPIEJ. Taki dziwnie świat ludzie. Nie sadzę karta sim była wadliwe.