• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #616080  autor: imux
 23 lut 2013, 14:04
Witam,

Od dzisiejszych godzin porannych nie mam możliwości połączenia się z Plusem. Ok. godziny 10 udało mi się dodzwonić na infolinię operatora, gdzie konsultant twierdził iż faktycznie coś się dzieje, ponieważ to trzeci telefon z rzędu w tej sprawie. Od tamtej pory nic się nie zmieniło a dodzwonić się na wspomnianą infolinię nie sposób.

Czy ktoś zaobserwował podobny problem u siebie? Łączę się z Krakowa.