• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #612968  autor: Uzytkowniczka51
 11 lut 2013, 12:06
Witam.

Jakiś czas temu przedłużałam umowę i przy przedłużeniu została mi zwiększona prędkość Internetu z 1mb do 10mb.
Jakiś czas po zwiększeniu prędkości zaczęły się kłopoty ze starym modemem Sagem f@st 800-840.
Problemy polegają na tym, że nie raz nie idzie się zalogować do Internetu lub zaraz po zalogowaniu się zrywa połączenie. Nie raz tak nawet do 8 razy i dopiero za 9 udaje się zalogować i korzystać z Internetu.
Nie raz tez potrafi się zerwać połączenie podczas już korzystania dłuższego z Internetu.
Z tego co się dowiedziałam jest to wina modemu, ponieważ Sagem 800-840 f@st obsługuje Internet tylko do prędkości 6mb.

Znajoma mi powiedziała, że można zadzwonić do Neostrady i zgłosić awarię modemu i tam zostanie odnotowany jakiś numer zgłoszenia i z tym numerem można udać się do salonu i otrzymać za darmo jakiś nowy modem. Chciałabym zapytać czy to prawda?
Kiedyś słyszałam, że trzeba płacić za wypożyczenie modemu 10zł miesięcznie. Więc nie wiem ile w tym wszystkim jest prawdy.
Bo jeśli trzeba by było płacić za wypożyczenie to bardziej sie opłaca zakupić sobie samemu jaki się chce modem/router i mieć na własność.

Bardzo proszę o porady.

Pozdrawiam.

 #612973  autor: Maniek99
 11 lut 2013, 12:38
Sagem Fast 800 może zrywać nie dlatego, że jest do 6Mb (choć rzeczywiście jest, poza najnowszą wersją ET4), tylko dlatego że jest ogólnie do bani.

Szkoda że przy przedłużaniu nie wzięłaś Sagecoma za 49zł, teraz pewnie już go nie dostaniesz, choć warto ich zapytać. Domyślam się że już minęło 10dni od podpisania papierów, żeby anulować aneks?

Od TP raczej nic za friko nie dostaniesz, a przynajmniej nie słyszałem o takiej procedurze.
Można co najwyżej wziąć LiveBoxa w dzierżawę za 10zł/m-c, ale to też czasem upierdliwy sprzęt.

 #612978  autor: Rezo
 11 lut 2013, 12:53
A czy możesz od kogoś pożyczyć ruter i podać statystyki połączenia? Może po podniesieniu prędkości SNR Margin zmalał do wartości granicznych i dlatego zrywa?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #614746  autor: R.Mandano
 18 lut 2013, 17:17
bzdury, z tą kiepską jakościa Sagemów Fast 800, miałem wersję E3T oraz E4 i obie chodziły bez problemów

natomiast kiepski był modem do Neostrady pod tajemniczą nazwwą ZTE czy coś w ten deseń


zresztą do dziś mam oba w/w modemy i jeden mogę ci odsprzedać - wiadomośc na prv

 #615134  autor: kamil1221
 19 lut 2013, 18:36
Wina jest z pewnością po stronie modemu. Teraz posiadasz opcję do 10Mb/s gdzie są inne parametry tkz "widełków". Wymień modem na dowolny router WiFi ADSL2+ i po problemie.
Jeśli nie zdecydowałaś się przy podpisaniu umowy na nowe urządzenia - teraz go już nie otrzymasz w cenie promocyjnej.

Zgłoszenie odnośnie wymiany tyczy się nowszego sprzętu lub Liveboxa.