• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #596575  autor: wera921
 21 lis 2012, 13:17
W czwartek złożyłam zamówienie w sklepie internatowym orange, na stronie cały czas widniał status NOWE, więc wczoraj zadzwoniłam do sklepu internetowego gdzie dowiedziałam się że moje zamówienie zostało anulowane z 'powodów technicznych' i żebym po anulowaniu zamówienia spróbowała złożyć nowe... Czy ktoś był w podobnej sytuacji? I ile to może trwać to anulowanie zamówienia? Pani na infolinii nie umiała mi odpowiedzieć na to pytanie, a zamówienie jak wisiało jako nowe tak dalej wisi przez co mam zablokowany pesel i nie mogę złożyć nowego zamówienia :roll:
Ostatnio zmieniony 21 lis 2012, 20:49 przez wera921, łącznie zmieniany 1 raz.

 #597256  autor: Espi
 25 lis 2012, 11:46
Niestety raczej nikt precyzyjnie nie określi Ci jakie to przyczyny techniczne zaistniały, najlepiej konsultować się na infolinie sklepu internetowego 510 700 700.