• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #73425  autor: sledz92
 13 maja 2006, 16:14
Na całym świecie użytkownicy telefonów komórkowych i urządzeń bezprzewodowych zakupili w marcu tego roku ponad 8,2 miliona gier - wynika z raportu firmy Telephia. W pierwszym kwartale 2006 roku można było odnotować znaczący wzrost sprzedaży tego typu aplikacji na komórki. W styczniu sprzedano 'tylko' około 5,4 miliona różnych gier na całym świecie. Liczba unikalnych osób kupujących gry również znacząco się zwiększyła z 3,5 miliona w styczniu do 5 milionów w marcu 2006 roku.

Raport o grach mobilnych firmy Telephia pokazuje, że 10 największych producentów i dystrybutorów gier, którzy generują największe przychody to EA Mobile, I-Play, Gameloft, Namco, Hands-On Mobile, Glu Mobile, THQ Wireless, Oasys Mobile, Sony Pictures Mobile i Mobliss. Zajmują oni około 75 procent rynku gier mobilnych.

Grami ściąganymi na telefony komórkowe, a które przyniosły największe przychody w pierwszym kwartale 2006 roku były Tetris (5,2 %), Tetris Deluxe (3,6 %), Bejeweled (2,6 %), JAMDAT Mahjong (2,2 %) oraz Ms.Pac-Man (2,0 %).


(Źródło: mobiletechnews.com)
poydroW

Czat na telepolis.pl
Telepolis.pl strona główna>>INNE>>Telepolis.pl>>Telepolis na IRC'u(...)