• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #573654  autor: Maniiiek
 08 sie 2012, 17:47
Miałem swego czasu internet z Netii. Współpraca nie układała się najlepiej, więc postanowiłem przejść do TP. No i się zaczęło…Miła Pani obiecywała, że przejście będzie bezproblemowe i nastąpi od razu. Przez kilka miesięcy była ciągle ta sama śpiewka
Kod: Zaznacz cały
Niestety, Netia nie zwolniła linii
Netia twierdziła co innego. Umowa z TP podpisana (jeszcze przed zmianą marki to było), faktury przysyłają ale tylko na telefon. A pal ich licho, wystarczy mi mobilny, nie mam czasu wisieć całymi dniami na rozmowach z ludźmi, którzy udają, że coś wiedzą a telefon i tak potrzebny. Wczoraj przełom: dzwoni konsultant i proponuje założenie nowej linii. Wszystko dobrze, omówione, technicy zaklepani, podany numer komórki i mój adres e-mail w celu kontaktu, Ojciec poinformował wcześniej konsultanta, że będzie rozmawiał ze mną. Coś tknęło jednak mojego Rodziciela. Stwierdził, że to podejrzane, tyle czasu nic a tu nagle tak szybko wszystko ruszyło. A jako, że to On jest właścicielem telefonu to przedzwonił do Orange. Okazało się, że właśnie dziś Netia zwalnia linię. Konsultant chciał więc jak najszybciej naciągnąć na nową linię w celu profitów. Techników odwołaliśmy i już myślałem, że sprawa wyjaśniona. Okazało się, że konsultant bez wiedzy i zgody właściciela telefonu zmienił nam formę rachunków na e-fakturę, mimo, iż został poinformowany o tym, że nie mamy dostępu do internetu. Oczywiście jest ona wysyłana na adres e-mail nie należący do właściciela telefonu.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #573769  autor: Orange Ekspert
 09 sie 2012, 09:45
Witaj Maniiiek. Jestem w stanie sprawdzić opisaną przez Ciebie sytuację i pomóc. Jeśli oczywiście będziesz zainteresowany. Ze względu na fakt iż jesteśmy na forum abyś nie ujawniał publicznie swoich danych przekaż je w tym formularzu: http://on.fb.me/GBc6Hm. Zweryfikuję sprawę i pomogę wyjaśnić problem. Pozdrawiam!

 #573773  autor: Maniiiek
 09 sie 2012, 09:58
Niestety, nie chce mi się załadować, a co się załaduje i wybiorę formularz wywala błąd połączenia z serwerem.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #573783  autor: Orange Ekspert
 09 sie 2012, 10:22
Spróbuj może z innych przeglądarek. Sprawdziłam wszystko działa poprawnie;)

 #573786  autor: Maniiiek
 09 sie 2012, 10:25
Nadal nic. Mam dosyć wolny internet mobilny z wysokim PING-iem. Może to dlatego? A nie mógłbym na PW napisać?

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #573795  autor: Orange Ekspert
 09 sie 2012, 11:00
Sprawdź zatem swojego maila, tam powinieneś otrzymać wiadomość ode mnie.