• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #522631  autor: karo770
 17 gru 2011, 11:59
Witam,

Wczoraj kupiłam starter z orange i oczywiście go aktywowałam. Dzisiaj rano chciałam założyć konto na orange.pl (orange on-line) gdzie mogę zarządzać swoimi usługami, sprawdzać stan konta itp. lecz jak próbuję się zarejstrować i wpisuję numer telefonu to wyskakuje informacja, że podany numer jest już zarejstrowany na orange.pl, konto jest założone i że mogę się zalogować ale ja nigdy wcześniej nie zakładałam konta na orange (nigdy nie miałam tej sieci, wcześniej miałam t-mobile) a jak kliknełam opcję "przypomnij hasło" to wyskakuje informacja że na podany przy rejestracji adres e-mail został wysłane hasło tymczasowe lecz e-mail który jest tam podany nie należy do mnie!

Chyba nie ma drugiej osoby w Polsce która miałaby taki sam numer telefonu jak ja :) więc dlaczego ktoś założył konto na orange na mój numer telefonu? znajomym jeszcze nie podawałam swojego numeru, mają go tylko rodzice a jak do mnie dzwonią czy wysyłają sms-y to jest wszystko wporządku. Pisałąm do BOk lecz nikt nie odpisał na mojego e-maila.

Miał ktoś z was podobny problem? Jak go rozwiązać? zależy mi aby założyć konto na orange.pl Nie wiem co mam zrobić.

Jest jeszcze jeden problem. Jak aktywowałam kartę sim i włączyłam telefon to przyszły mi 3 smsy z informacją, że jakieś dwa numery z orange próbowały się do mnie dodzwonić we wrzęsniu i w październiku. Był też numer 9-cio cyfrowy któy zaczynał się od 683. Co to za prefiks? z jakiej to sieci? teraz te numery do mnie nie dzwonią.
Co tu jest grane? Nikomu nie podawałam swojego numeru (mają go tylko rodzice) mam go dopiero od wczoraj. Starter kupiłam nowy, nie był wcześniej otwierany, aktywowany, karta sim nie była wyłamana. Proszę o odpowiedź.

 #522640  autor: Prezesek
 17 gru 2011, 12:31
Odpowiedź jest bardzo prosta :wink: Ktoś wcześniej korzystał z numeru, który kupiłaś. Stracił ważność na połączenia przychodzące, operator wyłączył simkę i numer ponownie trafił do puli dostępnych numerów, a następnie został przypisany do nowej karty sim/startera.

Zadzwoń pod *100/510 100 100 lub *800/510 800 800 tam konsultant napisze pismo w sprawie Orange on line.

 #522646  autor: aquick
 17 gru 2011, 12:42
Poczatek 68 o ile dobrze pamietam maja nr stacjonarne z okolic Zielonej Gory :)

Obrazek