Witam, moja sprawa dotyczy ostatniego rachunku na kwote ponad 400zl, za rozmowy dostalem 200zl i o te rozmowy mi chodzi najbardziej. Rozmawiajac z obsluga klienta dowiedzialem sie w czym jest problem, miesiac temu zablokowali mi karte sim bo nie oplacilem 2 rachunkow po oplaceniu bylo ok az do tego rachunku jak sie okazalo nie wlaczyli mi pakietu minut w abonamencie oraz darmowych rozmow w play , nie zostałem o tym nawet powiadomiony. co teraz z tym zrobić moze ktos miał podobny problem? jakies rady? pani z obsługi poradziła mi by napisac do Play i opisac problem i moze coś.... zrobia. [/list]
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To chyba jedyna sieć, która nie raczy powiadomić abonenta smsem o aktywacji danego pakietu, za to reklamy o samych pakietach mogą wysyłać po 4 razy dziennie. Ja to zawsze wolę 2 razy sprawdzić czy się aktywowalo, teoretycznie na aktywacje pakietu mają 24 godziny, więc o reklamacji raczej nie ma mowy. Inne sieci potrafią w parę sekund no może minut aktywowac pakiet, Play potrafi i 2 godziny się bawić.
Napisz zgłoszenie na Play24, dokładnie opisując sprawę (ale bez przesady, bo pracują tam tłumoki), a następnie napisz posta z prośbą o interwencje, streszczając sprawę w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52045