• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #498340  autor: znawca
 22 sie 2011, 12:35
Mam pewien problem

Mam internet z http://www.assat.pl/ i wcześniej do usera przypisane było parę adresów IP, które "zmieniały się" co reset modemu. Teraz przypisany jest tylko jeden adres, który zmienia się automatycznie np: co miesiąc.
Jest to niewygodne rozwiązanie, bo nie pozwala omijać np: limitów na rapidzie, albo banów na forach :-D i zmiana jakości usług na gorsze. Czy to może być podstawą do rozwiązania umowy z dostawcą bez karnych kosztów?

PS
Jestem w trakcie czytania umowy, a proxy, kwestie morale i maskujące badziewia mnie nie interesują ;]
I przy okazji "zgłoszę" inny problem, też internetem:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=498346#498346
Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 12:56 przez znawca, łącznie zmieniany 1 raz.

DLACZEGO BBCODE NIE DZIAŁA?!

 #498344  autor: Vieslav
 22 sie 2011, 12:44
Czy w regulaminie jest zapis o zmiennym IP? Powiem tak; w UPC też mam w umowie zapis o zmiennym IP, ale zmienia się ono raz na dzień, raz na miesiąc, albo raz na kilka lat, nie ma reguły. Nie mogę rozwiązać umowy, bo przecież w końcu zmienne jest. W ADSLu z kolei masz wyraźnie zaznaczone, że zmiana następuje po 24 godzinach albo po rozłączeniu/połączeniu i wtedy może dałoby się rozwiązać umowę.

 #498347  autor: elkanguro
 22 sie 2011, 12:54
Jedyną podstawą może być zapis w regulaminie o posiadanym IP.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet