• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #475754  autor: inthend
 14 maja 2011, 13:39
Mam telefon stacjonarny w Netii w moim biurze. Obecnie biuro zostanie przeniesione z parteru na pierwsze piętro. Chcę w związku z tym przenieść telefon do nowego biura.
Dzwoniłem na infolinię, gdzie dwóch konsultantów stwierdziło, że nie ma takiej możliwości (!).
Jedyną opcją jest dodatkowe gniazdko w nowym biurze wraz z pozostawieniem starego aktywnego w starej lokalizacji.
Inną propozycją konsultanta było przepięcie telefonu na własną rękę, przełączając kabelki w puszce należącej do Netii.
Czy naprawdę nie można przenieść całej instalacji w obrębie tego samego budynku?
Jaki jest koszt takiego przeniesienia?

 #476019  autor: SEBBAS100
 15 maja 2011, 18:17
Najprościej to zrobic to co powiedział konsultant, przepiąć kable w puszce. Jezeli kolega nie potrafi zawezwac fachowca i po sprawe. Koszt pogmerana w puszce to zazwyczaj okolo 50-80 zł zalezy od lokalzacji. Ułożenie sieci w budynu zazwyczaj liczone jest od zainstalowanych punktów + materały. żaden operator raczej nie przenosi sieci w tym samym budynku, przynajmniej nie zadarmo.

 #476054  autor: gory-szalenstwa
 15 maja 2011, 22:01
A zlecenie na przeniesienie było już przyjmowane? Brak mozliwości na przeniesienie stwierdza się po wystawieniu zlecenia i zweryfikowaniu możliwości technicznych co odbywa się po kilku dniach od przyjęcia takiego zlecenia. Dodatkowo w przypadku braku lub istnieniu możliwości na przeniesienie jesteś informowany o tym pisemnie po weryfikacji.

Jeżeli konsultant przyjmuje zlecenie na przeniesienie i będzie ono realizowane w ramach tego samego lokalu lub posesji, to musi to zaznaczyć! Tak więc takie zlecenia jak najbardziej się realizuje.

 #478135  autor: elkanguro
 26 maja 2011, 23:25
Ja zrobiłem coś takiego, że w nowym biurze zawarłem nową umowę jednocześnie wypowiadając tamtą z poprzedniego biura. Przeszło bezproblemowo. A że, w starej lokalizacji było BSA a teraz miedź Netii to już w ogóle bajka:)

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #478191  autor: gory-szalenstwa
 27 maja 2011, 12:12
elkanguro pisze:Ja zrobiłem coś takiego, że w nowym biurze zawarłem nową umowę jednocześnie wypowiadając tamtą z poprzedniego biura. Przeszło bezproblemowo. A że, w starej lokalizacji było BSA a teraz miedź Netii to już w ogóle bajka:)
tak można. Ale jesli w starym biurze umowa jest na czas określony, to za zerwanie umowy netia naliczy karę. Oczywiście można potem pisać reklamacje z prośba o jej anulowanie, ze względu na podpisanie nowej umowy w innym biurze, ale nie ma gwarancji, że zostanie skorygowana.

 #478280  autor: elkanguro
 27 maja 2011, 19:44
Ja od razu podczas rezygnacji z umowy napisałem prośbę o nienaliczanie kary (tzw. opłaty wyrównawczej) motywując to zmianą siedziby spółki i jednocześnie zawarciem nowej umowy w nowej lokalizacji. Kary mi nie naliczono, obyło się bez jakichkolwiek telefonów, reklamacji czy odwołań.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet