Doprecyzuje informacje z pierwszego postu, mając nowe informacje, tak aby wszyscy dobrze zrozumieli.
W dniu dzisiejszym nastąpiła
KOLEJNA (comiesięczna) ogólnopolska awaria zardzewiałej sieci komórkowej (Orange)
(patrz: Usługa Płać i Płacz).
W ramach podziękowań od sieci Orange za ostatnie krytyczne komentarze ich użytkowników na temat awarii w Play (o czym telepolis pisało w
tym newsie) trwającej zaledwie godzinę, PTK Centertel - operator sieci Orange zdecydował się odciąć od internetu (prawdopodobnie) wszystkich użytkowników lub ich znaczną część. Internet nie działa zarówno w dedykowanych ofertach internetowych (Orange Free, OFnK), ofertach głosowych (Orange GO, POP, One i inne oferty na kartę/mix/abonament), jak i ofertach biznesowych i jakichkolwiek innych (np. Business Everywhere).
Przez pierwsze dwie godziny (14:45-16:30) operator próbował uciszyć sprawę, zaś gdy to się nie udało, około godziny 16:30 poprzez Biuro Obsługi Klienta (płatne połączenie) na prośbę użytkowników zaczął informować o awarii.
Awaria trwa już blisko 8 godzin i specjaliści nie zdołali sobie z nią poradzić.
Pozdrawiam