• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #443351  autor: Michał_tychy
 26 lis 2010, 12:43
Witam,
mam pewien problem

Przeniosłem nr do playa firmowego w zwiazku z czym powinienem otrzyma 50% znizki na abonament przez rok (potwierdzone telefonicznie, rozmowa zarejstrowana)
Znizki nie otrzymalem, zarejstrowalem zgloszenie 2,5miesiaca temu!!! Zadnego odzewu

Przy pierwszych dwoch rozmowach z dzialem finansow zostalem poinformowany, ze powienenem wplacac kwote niesporna za faktury (50% abonamentu + inne koszta takie jak pakiety smsy itp) tak tez robilem, lecz zostala zablokowana mozliwosc wykonywania polaczen

Zadzwonilem jeszcze raz na infolinie i okazalo sie, ze musze wplacic calosc abonamentu zeby mi odblokowano polaczenia. (znowu zbiezne informacje)

Czy moze byc to podstawa do zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztow? I jezeli tak to w jaki sposob to zrobic.


Dzieki za pomoc,
Michał

 #443379  autor: rafal149135
 26 lis 2010, 16:13
czytales umowe? Jesli nie to nie wiem na co czekasz...

 #443385  autor: KC-KARLOS
 26 lis 2010, 16:42
rafal149135 pisze:czytales umowe? Jesli nie to nie wiem na co czekasz...
Wlaśnie, na co czekasz?? Walcz o swoje, bo przegrasz, a z operatorem komórkowym trudno wygrać...

 #443437  autor: rafal149135
 26 lis 2010, 22:30
Karlos20 pisze:
rafal149135 pisze:czytales umowe? Jesli nie to nie wiem na co czekasz...
Wlaśnie, na co czekasz?? Walcz o swoje, bo przegrasz, a z operatorem komórkowym trudno wygrać...
Pitolisz glupoty, ktokolwiek to jest jesli nie wywiazal sie z umowy i jestes w stanie to udowodnic to sprawe masz wygrasz

 #443468  autor: ciuchcia
 27 lis 2010, 00:41
rafal149135 pisze:Pitolisz glupoty, ktokolwiek to jest jesli nie wywiazal sie z umowy i jestes w stanie to udowodnic to sprawe masz wygrasz
i caly problem jest w tym co jest na umowie (pisemnej). Jesli jest 50% to nie bedzie problemu - bedzie korekta. Jesli nie ma ... to problem jest ;/ przypominam, ze play rozroznia zgloszenia i reklamacje. Zlozyles zgloszenie, wiec na odpowiedz mozesz i rok czekac - napisz reklamacje zgodnie z instrukcja z regulaminu a odpowiedz beda musieli Ci dac w ciagu 30 dni max. Z tego samego powodu nie odblokuja Ci polaczen. Bezsporna kwote wplacasz tylko w sytuacji, gdy na sporna masz zlozona reklamacje - w przypadku zgloszenia musisz zaplacic calosc.

Sprawa z sama umowa wyglada tak, ze jesli podpisales umowe bez znizki, a zostanie stwierdzone ze znizka Ci przysluguje to prawdopodobnie bedziesz musial isc do salonu (oczywiscie po zakonczonej reklamacji) i podpisac porozumienie do umowy ... nie wiem po co, nie wiem na co, ale Play takie rzeczy praktykuje.

Generalnie nie zazdroszcze i powodzenia zycze.

 #444008  autor: dkf
 30 lis 2010, 17:16
miałem podobną sytuację przy przedłużaniu umowy.. Obiecano coś, a potem wypierali się przez pół roku.. Doszło do tego że dostałem kilka odpowiedzi na reklamacje, gdzie stwierdzano że odsłuchali rozmowy i nie stwierdzono tego co mówię.. Dopiero jedna z Pań, wyśledziła sprawę i załatwiła do końca... pewnie za to ją wylali... Oczywiście to tylko mój domysł... W każdym razie dostawałem odpowiedzi że wyczerpałem drogę..itd, ze nie stwierdzono... w żywe oczy mi wmawiali.. Trzy osoby podpisały się na poszczególnych odpowiedziach gdzie poświadczano nieprawdę..

 #453991  autor: tomasz85
 18 sty 2011, 21:43
takie pytania to do play nie tu:)

 #454022  autor: pawelf
 18 sty 2011, 22:46
Krzysztof pisze:Witam wziąłem na abonament córce telefon dodatkowo dałem się namówić na jeszcze jedną kartę Long Play1. Wypowiedzenie dodatkowej karty złożyłem już dwa tygodnie po podpisaniu umowy,okres rozliczeniowy wypada 19 każdego miesiąca jak również tej karty. od złożenia rezygnacji karta nie była używana,owszem była nadal telefonie ale nikt z Niej nie korzystał,telefon był wyłączony i nie używany. Teraz chciałbym się dowiedzieć jakim sposobem na fakturze,którą otrzymałem jest kwota 891.40zł? proszę o wyjaśnienie tej sprawy i odpowiedz na skrzynkę e-mail. Z góry dziękuję :D

Według mnie to pomyliłes karty..ta nieszczęsna z lp1 zł ..a jak nie to play24 i zobacz biling.Nic nie dzieje sie bez przyczyny.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #454052  autor: Cube822
 19 sty 2011, 00:51
Krzysztof pisze:...od złożenia rezygnacji karta nie była używana,owszem była nadal telefonie ale nikt z Niej nie korzystał,telefon był wyłączony i nie używany. Teraz chciałbym się dowiedzieć jakim sposobem na fakturze,którą otrzymałem jest kwota 891.40zł? proszę o wyjaśnienie tej sprawy i odpowiedz na skrzynkę e-mail. Z góry dziękuję :D

Uwielbiam takie historie :-D Pamietam jak dzis, kiedy pracowalem w BOK-u Plus i ludzie dzwonili z pretensjami jak to jest, nikt telefonu nie uzywal a rachunek na 500 przychodzil. Dopiero jak sie przedstawilo dokladnie gdzie i kiedy byly wysylane sms-y premium itp, bajery to wtedy sie zmienialo nastawienie, co nie zmienia faktu, ze od zlodzieji sie nasluchalem :-D I standardowy tekst na koniec, "to ja sobie juz z nim porozmawiam" , najczesciej wlasnie syn/corka ktory oczywiscie telefonu nie dotykal :-D :-D

 #454054  autor: avt31
 19 sty 2011, 01:05
Cube822 pisze:
Krzysztof pisze:...od złożenia rezygnacji karta nie była używana,owszem była nadal telefonie ale nikt z Niej nie korzystał,telefon był wyłączony i nie używany. Teraz chciałbym się dowiedzieć jakim sposobem na fakturze,którą otrzymałem jest kwota 891.40zł? proszę o wyjaśnienie tej sprawy i odpowiedz na skrzynkę e-mail. Z góry dziękuję :D

Uwielbiam takie historie :-D Pamietam jak dzis, kiedy pracowalem w BOK-u Plus i ludzie dzwonili z pretensjami jak to jest, nikt telefonu nie uzywal a rachunek na 500 przychodzil. Dopiero jak sie przedstawilo dokladnie gdzie i kiedy byly wysylane sms-y premium itp, bajery to wtedy sie zmienialo nastawienie, co nie zmienia faktu, ze od zlodzieji sie nasluchalem :-D I standardowy tekst na koniec, "to ja sobie juz z nim porozmawiam" , najczesciej wlasnie syn/corka ktory oczywiscie telefonu nie dotykal :-D :-D
Różnie to bywa. Znajomy miał telefon służbowy w Plusie. Prawie go zwolnili za kosmiczne ilości wysyłanych smsów. Na koniec komisyjnie w Plusie kartę sim zamknęli na 24 h w sejfie i nadal wysyłała smsy. Morał z tego taki, że systemy bilingowe nie są doskonałe i trzeba sprawę wyjaśniać do skutku na wszelkie możliwe sposoby.
Życzę powodzenia i wytrwałości w rozwiązaniu zagadki.