• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #441897  autor: lilak
 18 lis 2010, 16:35
Od 3 miesiecy mam taka sytuacje:
doladowuje konto w PLAY FRESH i pieniadze znikaja mi notorycznie z konta czasem w ciagu kilku godzin od doladowania. Pisalem do PLAY w tej sprawie 6 razy. Za kazdym razem otrzymuje odpowiedz, ze nie stwierdzono zadnej nieprawidlowosci.

Doszedlem sam do tego o co chodzi. Mimo ze caly czas mam aktywne pakiety internetowe (na siec playa i plusa), moje polaczenia z internetem sa rozliczane jakbym nie mial wykupionego zadnego pakietu. Pakiety mam i minutowe i kwotowe. W BOKu potrafia powiedziec mi ze nie laczylem sie z internetem, mimo ze faktycznie sie laczylem i zeszly mi za to pieniadze (oczywiscie nie z pakietu), lub ze nie mialem wykupionego pakietu, mimo ze wczesniej twierdzili ze mam (i widze to sam w play24). Za kazdym razem rozmawiam z inna osoba, ktora pyta mechanicznie "jaki komunikat wyswietlil sie na ekranie". Nie widza zadnej nieprawidlowosci, a ja stracilem juz w ten sposob mnostwo pieniedzy i jedyny sposob na rozwiazanie tej sytuacji to niekorzystanie z internetu co mnie nie urzadza.

Nie wiem czy mam napisac o tym do jakiejs gazety, naglosnic, jak to rozwiazac. Akurat tak sie sklada ze pracowalem w jednej z najwiekszych polskich gazet i nadal mam w niej znajomych. Jestem ciekawy czy to jest sytuacja jednostkowa, czy moze nie tylko mi sie to przydarza. Uwazam ze BOK jest kompletnie zerowy i bezczelny. A PLAY nie wywiazuje sie z umowy, ktora zawiera ze mna gdy wykupuje pakiet, bo nie moge z niego skorzystac.

Co radzicie?

 #441909  autor: banderas
 18 lis 2010, 16:59
nie podałeś w treści postu czy wymieniałeś kartę sim na nową , może to jest problem jeśli wymiana nie poskutkuje polecam napisać zgłoszenie bardzo dogłębne opisujący twój problem, potem zgłosić do p4y

banderassso

 #441914  autor: amigo007
 18 lis 2010, 17:07
Dziwna sprawa. Ja u siebie mam tak zrobione, że mam aktywną blokadę transferu danych na plusie. I korzystam z internetu tylko w zasięgu sieci play. I jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żeby pobrało kasę za transfer kiedy mam pakiet play online. A możesz tak zrobić, żeby ustawić na sztywno zasięg play? To by się sprawdziło czy w zasięgu play też są takie cyrki. Jeśli nie to by się okazało, że pakiety na sieć plus są jakieś "dziurawe". A podejrzewam że właśnie w zasięgu plusa to się dzieje.
 #443333  autor: KC-KARLOS
 26 lis 2010, 11:10
lilak pisze:Od 3 miesiecy mam taka sytuacje:
doladowuje konto w PLAY FRESH i pieniadze znikaja mi notorycznie z konta czasem w ciagu kilku godzin od doladowania. Pisalem do PLAY w tej sprawie 6 razy. Za kazdym razem otrzymuje odpowiedz, ze nie stwierdzono zadnej nieprawidlowosci.

Doszedlem sam do tego o co chodzi. Mimo ze caly czas mam aktywne pakiety internetowe (na siec playa i plusa), moje polaczenia z internetem sa rozliczane jakbym nie mial wykupionego zadnego pakietu. Pakiety mam i minutowe i kwotowe. W BOKu potrafia powiedziec mi ze nie laczylem sie z internetem, mimo ze faktycznie sie laczylem i zeszly mi za to pieniadze (oczywiscie nie z pakietu), lub ze nie mialem wykupionego pakietu, mimo ze wczesniej twierdzili ze mam (i widze to sam w play24). Za kazdym razem rozmawiam z inna osoba, ktora pyta mechanicznie "jaki komunikat wyswietlil sie na ekranie". Nie widza zadnej nieprawidlowosci, a ja stracilem juz w ten sposob mnostwo pieniedzy i jedyny sposob na rozwiazanie tej sytuacji to niekorzystanie z internetu co mnie nie urzadza.

Nie wiem czy mam napisac o tym do jakiejs gazety, naglosnic, jak to rozwiazac. Akurat tak sie sklada ze pracowalem w jednej z najwiekszych polskich gazet i nadal mam w niej znajomych. Jestem ciekawy czy to jest sytuacja jednostkowa, czy moze nie tylko mi sie to przydarza. Uwazam ze BOK jest kompletnie zerowy i bezczelny. A PLAY nie wywiazuje sie z umowy, ktora zawiera ze mna gdy wykupuje pakiet, bo nie moge z niego skorzystac.

Co radzicie?
a jaki masz telefon? Jeśli z np. Androidem, to wyjaśnienie przyczyny jest proste. Pobór aktualizacji, no i gdy skończyły się pakiety internetowe, rozliczali poza pakietem (rozliczenie ze złotówek głównych).

 #443569  autor: Matyk
 27 lis 2010, 19:05
Operator bez powodu pieniędzy nie zabiera!
wejdz na play24 i prześledź za co płacisz

 #443577  autor: muchakk
 27 lis 2010, 20:39
Dokładnie, nie rozumiem ludzi którzy psioczą na operatora bez powodu. Po chwili okazuje się, ze gość ma telefon na androidzie i nie wiedział, że to "coś" zjada każde ilości transferu.

 #443813  autor: KC-KARLOS
 29 lis 2010, 08:29
muchakk pisze:Dokładnie, nie rozumiem ludzi którzy psioczą na operatora bez powodu. Po chwili okazuje się, ze gość ma telefon na androidzie i nie wiedział, że to "coś" zjada każde ilości transferu.
Proste rozwiązanie: wyłączyć aktualizacje Androida lub innego systemu OS w komórce - jeśli to sprawi problem, można przecież pójść do operatora, i poprosić o pomoc w tej kwestii :)

 #443911  autor: mungo
 30 lis 2010, 00:26
Mimo ze caly czas mam aktywne pakiety internetowe (na siec playa i plusa), moje polaczenia z internetem sa rozliczane jakbym nie mial wykupionego zadnego pakietu. Pakiety mam i minutowe i kwotowe. W BOKu potrafia powiedziec mi ze nie laczylem sie z internetem, mimo ze faktycznie sie laczylem i zeszly mi za to pieniadze (oczywiscie nie z pakietu), lub ze nie mialem wykupionego pakietu, mimo ze wczesniej twierdzili ze mam (i widze to sam w play24).
Jeśli napisał że sprawdzał na play24 i ma tam napisane że pakiet nie jest wykorzystany to odpowiedzi moich 4 przedmówców prezentują taką samą kompetencję jak obsługa Play wobec autora pierwszego posta.
Nie widza zadnej nieprawidlowosci, a ja stracilem juz w ten sposob mnostwo pieniedzy i jedyny sposob na rozwiazanie tej sytuacji to niekorzystanie z internetu co mnie nie urzadza.
To po co doładowywać tą studnię bez dna? Nie łatwiej zmienić operatora? Dodatkowo przeanalizować biling i złożyć formalną reklamację. Jeśli reklamację nie pomogą to powiadomić UKE.