Witam,
mam w Play dwa nr, które zostały przeniesione z Orange, w momencie przeniesienia nr wziąłem dwa abonamenty z telefonem Long Play 69 pln (59 pln) i rabata w wysokości 50% przez 3 miesiące na abonament w ramach przeniesienia numeru. 03.09 br. zostały wystawione faktury na kwotę 114 pln i ileś tam groszy, czyli w sumie za dwa nr 228 pln, tylko gdzie ten rabat 50% na abonament przez trzy miesiące za przeniesienie? Wiem, że płatność jest z góry stąd kwota 114 pln za dwa okresy, ale to jest kwota bez policzonego rabatu.
Gdzie szukać sprawiedliwości i gdzie egzekwować, to co Play daje, a sam się nie wywiązuje, bo ja im tej kwoty nie zapłacę. Gdzie reklamować i jak? Czy w ogóle mam podstawy do tego, aby nie zapłacić takiej kwoty i domagać się wyjaśnień oraz skorygowania faktur, a następnie dokonać płatności po korekcie.