• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #419983  autor: Knight_Rider
 29 lip 2010, 20:55
Witam ostanio pisalem ze neostrade mi zrywa jak dzwoni telefon a jak zobaczyliscie parametry mojej lini to dziwiliscie sie ze mi chodzi 1Mb. A dzis TP dzwoni (konczy mi sie umowa) i proponuje mi 6Mb. I stad moje pytanie czy mozna ich wymeczyc zeby zerwac umowe bez konsekfencji jak nie bedzie osilagalo co najmniej tych 4mb? Jest niby mozliwosc przepiecia na lepsza linie i koles mi ciagle powtarza ze mi pojdzie bo na kompie mu tak pokazuje. W umowie jest chwyt ze DO 6Mb. Wiec mam obawy czy sie uwolnie jak bedzie osigac np tylko 2Mb. Prosze o pomoc bo niewiem co robic co prawda rachunek wyjdzie jakies 15 zl dorzej no ale jednak.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 12:16 przez Knight_Rider, łącznie zmieniany 1 raz.

 #419988  autor: Niebo
 29 lip 2010, 21:14
To brzmi z pierwszej chwili jak brak założonego filtra :D.
Myślę, że można będzie zerwać umowę z ich winy.

 #419998  autor: ciuchcia
 29 lip 2010, 21:47
a ja mysle, ze skoro do tej pory sie nie udalo to i sie nie uda. Jedyne co to mozna wtedy skuteczniej meczyc UKE o mediacje.

 #420013  autor: Knight_Rider
 29 lip 2010, 23:15
Niebo pisze:To brzmi z pierwszej chwili jak brak założonego filtra :D.
Myślę, że można będzie zerwać umowę z ich winy.
Filtry sa zalozone (nie rob se jaj) i wymiana na nowe tez nie pomaga najczesciej sie tak dzieje gdy sa dwa komputery podlaczone no ale nie o tym mowa.

 #420018  autor: knopers
 29 lip 2010, 23:53
Mi się też bardzo często zdarzało, że Neostrada się rozłączała na kilka minut i się łączyło znowu. Kilkanaście interwencji w Błękitnej Linii pomogło. W tym czasie wysłano do nas 2 razy monterów. Za pierwszym razem przyjechali jacyś ciecie (dosłownie ciecie, bo chyba wzięli pierwszych lepszych ludzi z ulicy aby tylko klientom oczy zamydlić, że ktoś był) a za drugim razem już jacyś mający pojęcie o tym co robią. Zbadali całą linię w domu i była ok, więc dalej interweniowaliśmy w TP, w końcu ktoś się za to wziął i coś zrobili na linii, sprawdzili łącza i coś zrobili ale nazwy tego nie pamiętam. Próbuj, może uda Ci się szybciej niż moim rodzicom...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #420055  autor: Knight_Rider
 30 lip 2010, 12:14
No i wszystko zaczyna byc jase wczoraj jak moj tata rozmawial z tym gosciem mowil ze podejdzie do salonu TP i sie dopyta a gosc na to ze to jakby oddzielna komorka (chcial jakiegos aneksu przez telefon) . Dzis ojciec byl w salonie i oni o niczym niewiedza a na taki szybki internet u mnie niema szans. Po za tym kontaktuja sie na miesiac przed na nie na trzy. Prawdopodobnie to Netia podszywa sie pod TP. Nawet o telewizji mowil ktora mamy w TP a netia ostanio tez ma wiec prawie napewno to oni.

 #420061  autor: jareczek22
 30 lip 2010, 12:59
Wątpie, żeby Netia się podszywała pod TP.
TP kontaktuje się nie 1 a 3 miesiące przed końcem umowy na neostradę.
Konsultanci TP nie chcą, żeby iść do salonu bo z tego nie mają premii, nie sprawdzają też czy da się świadczyć usługi o danej prędkości- po prostu sprzedają, jak usługi się nie da świadczyć to dostaniesz aneks na mniejszą prędkość.

 #420068  autor: htrz
 30 lip 2010, 13:34
Ależ to powszechne u PH Netii i Dialogu, że podszywają się pod TP.

Moich rodziców usiłowali oszukać, że Dialog wkrótce połączy się z TP.

Obrazek

 #420129  autor: Knight_Rider
 30 lip 2010, 21:02
Dzis mial zadzwonic koles i zadzwonil i nadal wmawia ze jest z TP i mowi ze wymienili jakas karte i ze jest u nas mozliwosc zwiekszenia predkosci do 6Mb ale sprawdzili to w centrali w Katowicach 400km od miejsca mojego zamieszkania tym czasem na umowie jest Warszawa. Dziwne ze niemoge tego zalatwiac w pobliskiej Dębicy tylko oni by przyslali kuriera z Katowic jak juz wspominalem ok 400km od mnie. Bez sensu i smierdzi na kilometr i jestem praktycznie pewny ze to nie TP. A jesli to oni to ladny kabaret odprawiaja.

 #420134  autor: bledos
 30 lip 2010, 21:57
Jeśli umowa zawierana jest na odległość między operatorem a osobą fizyczną, masz 10 dni na jej rozwiązanie. To jeśli ją podpiszesz, ale przecież nikt nie zabroni rozmyślić się do przyjazdu kuriera z umową... Po co to piszę? Ano po to, że jeśli chcesz sprawdzić z kim masz do czynienia, poproś o dokumenty do podpisania. Jak już dotrą spokojnie przeczytaj. Na pierwszej stronie musi być podmiot, z którym umowę zawierasz :-)

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #420189  autor: galtom
 31 lip 2010, 07:25
htrz pisze:Ależ to powszechne u PH Netii i Dialogu, że podszywają się pod TP.

Moich rodziców usiłowali oszukać, że Dialog wkrótce połączy się z TP.
To akurat nie jest wcale takie nie realne - ale raczej Dialog i Netia.
UKE chyba nie wydaloby zgody na przejecie Dialogu przez TPSA :-)

Pozdrawiam,
Galtom

 #420261  autor: Vieslav
 31 lip 2010, 17:38
Masz coś z instalacją. Czytałem twoje wcześniejsze posty i mam jedną uwagę: jeśli przed telefonem jest filtr nie ma prawa nic trzeszczeć w słuchawce. Chyba, że nie są to typowe dla ADSLa szumy, wtedy linia jest uszkodzona.
najczesciej sie tak dzieje gdy sa dwa komputery podlaczone no ale nie o tym mowa.
Dwa modemy ADSL na jednej linii?! :shock:
Po pierwsze: odłącz wszystko od linii, zostaw samego liveboxa i sprawdź parametry. Jeśli nadal będzie tak samo to zamów wizytę technika (trzaski w telefonie się do tego kwalifikują), potem ładnie wytłumacz panu w czym rzecz i niech sprawdzi linie.
Jaki znaczek masz na umowie? TP? Czy coś innego? Przeczytałeś chociaż, co podpisałeś?

 #420405  autor: rafal8
 01 sie 2010, 18:04
Przy umowie przez telefon masz 10 dni na zerwanie umowy, a co do samej umowy nie ma mozliwosci pomyłki netia ma swoje umowy TP swoje i nikt nikogo nie oszuka wystarczy rzut okiem. Tak sie składa, że jestem kurierem i moja firma ma podpisane umowy z tymi obydwoma dostawcami.

 #420596  autor: Knight_Rider
 02 sie 2010, 22:54
Vieslav pisze:Dwa modemy ADSL na jednej linii?!
Jakie dwa modemy? Livebox no chyba ze ci chodzi o to ze mam dwa filtry tak bo mam dwa telefony i przy obydwu musi byc. Fakt ze telefon przy liveboxie szumi.
Vieslav pisze:Jaki znaczek masz na umowie? TP? Czy coś innego? Przeczytałeś chociaż, co podpisałeś?
Umowe mam z TP teraz nic nie podpisywalem tylko poprostu niedlugo konczy mi sie umowa i zastanawiam sie co robic.

 #420668  autor: Vieslav
 03 sie 2010, 13:33
Przeczytaj dokładnie co ci napisałem, nie chce mi się powtarzać. Jak zrobisz porządek z linią to może rzeczywiście jest szansa na większa prędkość. Nie wiem czy to prawda, ale w TP mają możliwość "podglądania" danych o jakości i długości linii, więc po co ktoś proponowałby 6mb/s skoro zaraz anulowaliby zamówienie.
A czy przypadkiem nie masz gniazdka starego typu - bolcowego, bądź podwójnego - bolcowe i zwykłe?