Wcześniej nie miałem "taryfy biznes" tylko zwykłą prywatną a telefon był po prostu używany także do celów służbowych - także zrobiłem cesję.
Po zamknięciu działalności (w styczniu) zgłosiłem to w punkcie i tamtejsza kobitka powiedziała mi, że nie ma problemu - zaznaczy w systemie..
Facet, który mi przez telefon mówił o taryfie nie powiedział o w/w ograniczeniach sprawiających, że ogólne warunki są gorsze na firmę niż na os. prywatną..
Nie zorientowałem się (moja wina ) że on traktuje mnie jako firmę - podawał mi taryfy takie i takie...
Powiedziałem im potem że chce im tyle samo płacić itp. tylko być osobą prywatną a nie firmą bo firmą nie jestem już poł roku... A oni ze sorry ale mam sie odpimpać bo podpisalem na kolanie to co przyniosl kurier...
pisze to w sumie ku przestrodze jak mozna sie wpi...yć przez własne zaniedbania....
thonka pisze:Wanderer7,
bo ze uwierzyles, iz mail jest jedyna droga reklamacji w takie sprawie calkowicie mnie dziwi...
Jakie jeszcze znasz metody reklamacji w Erze?