Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Gaduair twierdzi ze predkosc powinna byc taka jak dla innego uzytkownika sieci PLUS.
Sprawa jest o tyle dziwna ze nie widzialem jeszcze aby komukolwiek przekroczylo magiczna liczbe 1Mbps. Wiec kto wie moze to celowe, ale czy nie uczciwiej by bylo ze strony Gaduair napisac w regulaminie ze jest ograniczenie?
O zamrazaniu sesji to szkoda gadac, czasem mam wrazenie ze ten internet jest tylko i wylacznie dla aplikacji gadu-gadu na telefonie.
Nie wiem jak u was, ale u mnie widać poprawę. Udaje się utrzymać połączenie ponad 10 MB. Nie wiem czy później rozłącza, bo jakoś nie mam możliwości i czasu na wykonanie dłuższego i większego połączenia.
Trochę się poprawiło, zrywało po 6mb teraz 10mb idzie, idzie to przeżyć tanie pakiety i naliczanie co 1kb rekompensuje to, w plusie paczka 100mb szła w momencie, a tu 100mb gratis dostaję, pewnie plus im robi niedźwiedzią przysługę.