Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
735
Rejestracja
13 mar 2008, 00:19
Lokalizacja
Polska
Temat wałkowany kilka razy na wiele sposobów. Ale ok, jeszcze raz:szyman12 pisze:- czy mam czekać na aktywację w internetowym koncie TP?
- czy sam mam napisać wypowiedzenie czy też oni w salonie dadzą jakiś druczek do wypełnienia?
- czy z tego co tutaj czytałem wraz z rozwiązaniem umowy likwiduje mi się neostrada?
W praktyce jednak bywa z tym różnie, bo system informatyczny tp jaki jest każdy widzi lub przynajmniej wie ze słyszenia...Świadczenie Usługi rozpoczyna się odpowiednio po spełnieniu następujących warunków:
[...]
4) zawarciu Umowy i przeprowadzeniu Rejestracji usługi tv w technologii innej niż satelitarna w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy, jeżeli Abonent w chwili zawarcia Umowy korzystał z usługi neostrada tp,
albo
5) w przypadku gdy usługa tv będzie świadczona drogą satelitarną, 10 dni od dnia zawarcia Umowy, jeżeli Abonent w chwili zawarcia Umowy korzystał z usługi neostrada tp.
4. W przypadku Abonentów korzystających w dniu złożenia zamówienia z usług neostrada tp, usługi tv lub Oferty multipakiet tp, umowy na te usługi wygasają odpowiednio z dniem rozpoczęcia świadczenia Usługi w ramach niniejszej Umowy.
Moim zdaniem jeżeli jest to nowa umowa to możesz odstąpić od tej umowy w ciągu 10 dni ale jej nie wypowiadaj (rozwiązuj) bo zapłacisz karę umowną - zwróć uwagę co piszesz na odstąpieniu od umowy ! http://forumprawne.org/prawa-konsumenta ... post258219szyman12 pisze:Witam
Sprawa jest taka ... We wtorek kurier przywiózł zestaw do neostrady z TV. Postanowiłem jednak rozwiązać z nimi umowę (mam 10 dni wg. prawa). I tak:
- czy mam czekać na aktywację w internetowym koncie TP?
- czy sam mam napisać wypowiedzenie czy też oni w salonie dadzą jakiś druczek do wypełnienia?
- czy z tego co tutaj czytałem wraz z rozwiązaniem umowy likwiduje mi się neostrada?
Pozdrawiam
OK. Źle się wyraziłem. Rzeczywiście jest to odstąpienie a nie rozwiązanie. Jednak generalnie jest tak, że ludzie różne rzeczy piszą w pismach, ale jeżeli wpływa w ciągu 10dni, to przez tp jest traktowane jako odstąpienie (spotkałem się z pismem klienta: "nie chce tej waszej telewizji" - i zostało potraktowane jako odstąpienieTomekO pisze:możesz odstąpić od tej umowy w ciągu 10 dni ale jej nie wypowiadaj (rozwiązuj) bo zapłacisz karę umowną - zwróć uwagę co piszesz na odstąpieniu od umowy !
Jak przechodziłeś z neo na neo+tv to jest to nowa umowa a nie aneks, więc oczywiście masz prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni!TomekO pisze:Jeżeli jest to aneks do umowy wcześniej zawartej to nie masz prawa do odstąpienia.
to nie "takie przypadki", tylko konkretny przypadek kiedy klient przechodzi na neo+tv w wersji IPtv i nie dokonuje aktywacji. Wtedy umowa ta nie wchodzi w życie, bo nie został spełniony warunek aktywacji wynikający z regulaminu (zapisy cytowałem wcześniej).lookass pisze:10 dni z tym to jest różnie, bo były takie przypadki kiedy, klient podpisał umowe i mineło już wiecej niz 10 dni, ale umowa nie weszła w życie
Salony Orange i partner Orange zajmują się wyłącznie sprzedażą usług tp. W tej sprawie (w sprawie odstąpienia), należy się udać do salonu sprzedaży tp. Adresy tutaj.Wulo pisze:Najpierw do salonu orange bo myślałem, że tam tez można
Chyba nie jest tak do końca. Na blogu Jabczyńskiego klient miał taki problem gdzie Orange naliczyło karę umowną.OK. Źle się wyraziłem. Rzeczywiście jest to odstąpienie a nie rozwiązanie. Jednak generalnie jest tak, że ludzie różne rzeczy piszą w pismach, ale jeżeli wpływa w ciągu 10dni, to przez tp jest traktowane jako odstąpienie (spotkałem się z pismem klienta: "nie chce tej waszej telewizji" - i zostało potraktowane jako odstąpienie )
Dziwne. Przeczytaj umowę i regulamin. Ogólnie dla umów na czas określony jest 30 dniowy okres wypowiedzenia a dla umów na czas nieokreślony 3 miesiące. Nie wiem co masz w umowie ?szyman12 pisze:A więc w piątek byłem w salonie tp, gdzie przyjęto moje rozwiązanie umowy (nie odstąpienie). Facet poinformował mnie, że w przeciągu 2 dni stracę synchronizację i od tego momentu mam 14 dni na oddanie sprzętu.
Ale to jest specyficzny przypadek odstąpienia czyli właściwie obie strony uznają, że tej umowy nigdy nie było.TomekO pisze:Ogólnie dla umów na czas określony jest 30 dniowy okres wypowiedzenia a dla umów na czas nieokreślony 3 miesiące. Nie wiem co masz w umowie ?
Czyli twierdzisz że rozwiązanie umowy ( nie odstąpienie ) jest specyficznym przypadkiem odstąpieniaabcd pisze:Ale to jest specyficzny przypadek odstąpienia czyli właściwie obie strony uznają, że tej umowy nigdy nie było.
szyman12 pisze:gdzie przyjęto moje rozwiązanie umowy (nie odstąpienie)
No to zamotaliśmy teraz już konkretnieTomekO pisze:Czyli twierdzisz że rozwiązanie umowy ( nie odstąpienie ) jest specyficznym przypadkiem odstąpieniaabcd pisze:Ale to jest specyficzny przypadek odstąpienia czyli właściwie obie strony uznają, że tej umowy nigdy nie było.
szyman12 pisze:gdzie przyjęto moje rozwiązanie umowy (nie odstąpienie)
Hmm... Żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie muszę chyba zacytować samego siebieszyman12 pisze: Ile tak trzeba czekać na te anulowanie i gdy już linia się odsynchronizuje to mogę tego samego dnia iść np. do Ery i podpisać umowę na BSA?
Niestety takie zgłoszenia "wiszą" dość długo na listach zadań, a ponieważ nie są priorytetowe, muszą trochę przeleżeć - zwyczajnie często nie ma kto tego robić. A po drugie jak Ci już puści synchro to należy się modlić, żeby rezygnacja się nie wywaliła np. na billinguW praktyce jednak bywa z tym różnie, bo system informatyczny tp jaki jest każdy widzi lub przynajmniej wie ze słyszenia...