• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #383428  autor: piotrek1690
 27 sty 2010, 11:11
A więc tak. w poniedziałek podpisałem umowę z Erą w promocji Prezenty dla studentów z przeniesieniem numeru. Numer jest juz aktywny, wszystko ładnie śmiga tylko jest jeden problem. Nie mam możliwości zalogowania się do iBOA. Dodam że jest to najniższy abonament 25 zł. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam piotrek1690.

 #383433  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 11:19
piotrek1690, a na czym polega problem? EraKod się nie zgadza? Są to 4 ostanie cyfry PUKu, ewentualnie możesz kliknąć na 'przypomnij erakod' czy coś w tym rodzaju :)

 #383434  autor: piotrek1690
 27 sty 2010, 11:22
O to chodzi, że nie. wypluwa mi takie coś :

"Przepraszamy, numer nie jest uprawniony do korzystania z systemu. Taka sytuacja może wynikać z następujących powodów:
taryfa jaką posiadasz nie jest obsługiwana w serwisie
karta SIM jest nieaktywna lub umowa jest w trakcie rozwiązywania
na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury"

Nie mam pojęcia co z tym zrobić numer aktywny a to nie działa.

 #383438  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 11:24
piotrek1690, zgłoś problem na [email protected] i opisz sytuację, albo zadzwoń na 602900 i połącz się z konsultantem (koszt 1zł) i tam spróbuj wyjaśnić sprawę. W tym wypadku my tu chyba rozwiązania nie wyczarujemy :) Btw. abonament masz chyba 22.50 skoro jesteś studentem ;)

 #383440  autor: piotrek1690
 27 sty 2010, 11:31
Ok. Mail napisany dzięki za szybką odpowiedź. EOT.

 #383444  autor: darus161
 27 sty 2010, 11:46
piotrek1690 pisze:...na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury"
Czy mi się wydaje, czy to twój pierwszy miesiąc i nie masz jeszcze faktury. Może to przez to??

 #383447  autor: osachorzow
 27 sty 2010, 11:52
darus161, pisze o 'wystawianych' a nie 'wystawionych' fakturach więc to nie powinien być problem :) W końcu w pierwszym miesiącu (do czasu wygenerowania pierwszej faktury) powinno się mieć dostęp do iboa ;)

 #383451  autor: darus161
 27 sty 2010, 12:21
Ups. No tak. Masz rację :mrgreen: Ach to czytanie ze zrozumieniem :shock: :-D

 #383472  autor: Marens
 27 sty 2010, 14:05
Kiedyś logowałem się do iBOA po godzinie od podpisania umowy.

 #383482  autor: thonka
 27 sty 2010, 14:47
iBOA mialo wczoraj powazniejsza awarie.

teraz powinno juz byc wszystko ok.
dostep do iBOA powinien miec od chwili aktywacji karty sim chocby dlatego, ze nawet w pierwszym niepelnym miesiacu moze chciec aktywowac sobie dodatkowe pakiety.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #383602  autor: Cyrrus
 28 sty 2010, 10:23
Jeśli chodzi o te faktury, to nie jest to kwestią tego, że jeszcze nie została żadna wystawiona. Problem z dostępem może się pojawić w pewnych przypadkach, gdy mamy kilka telefonów na siebie zarejestrowanych i wystawiana jest wspólna faktura zbiorcza, ale w BOA można to od ręki załatwić.
 #384244  autor: lukaaa1979
 31 sty 2010, 09:58
Uważam że powinienes dzwonić do Biura Obsługi Klienta pod numer 602 900 także lepiej odrazu i wyjaśnić sprawe logowania do I-BOA,ponadto każdy klient który kupił nowa aktywacje odrazu ma dostep do IBOA tak zawsze było od samego początku.

 #384316  autor: piotrek1690
 31 sty 2010, 15:35
Problem rozwiązał się sam tego samego dnia po południu, wtedy to już nie było problemu z zalogowaniem się do serwisu. Dodam też, że BOK sprawą się zainteresował i następnego dnia zadzwoniła do mnie konsultantka Ery z zapytaniem czy wszystko już w porządku i czy nie mam jeszcze jakichś pytań bo widziała, że udało mi się już zalogować. Dzięki wszytkim za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.